Hihi, toepasselijk titel in de aanloop naar Pasen, maar dat terzijde Ik heb vorige maand ovutesten gebruikt van testjezelf.nu. Elke dag lichte streepjes. Dus deze maand testen van sensitest extra gebruikt en ik ben begonnen op CD 10 en zit ondertussen op CD 17. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 29-32 dagen en aangezien ik vorige maand al 5 dagen voor nod positief teste heb ik volgens mij geen late eisprong. Ik weet bijna zeker dat ik mn ei altijd rond dag 14 heb, ik ben nu al wel 2 dagen erg vochtig, maar geen sprake van slijm. Ik temp trouwens niet. Zijn er hier meer mensen die gewoon duidelijk een eisprong hebben, maar hun ei niet kunnen vinden met ovutesten?? Hier even een fotootje van de testen van de afgelopen dagen.
Hm die zijn wel erg licht voor een ei ? ik had dit ook maar toen 2 weken later toch mijn ei gevonden ... dus ik zou blijven testen ?
Ik word rond 4 april weer ongesteld (of niet), dus dan krijg ik geen ei meer. Zit met een regelmatige cyclus, zou je toch wel verwachten dat er ergens tussen dag 10 en 17 wel een ei is.
Hm dan zou ik het niet weten dan zou je wel ergens een ei moeten hebben maar ik heb er niet zoveel verstand van om het hier uit te halen
Bedankt voor je reactie hoor. Maar ik zie dat je een cyclus heb van 47 dagen, dan kan er weleens een verrassings-ei tussen zitten, maar dat verwacht ik niet. Ik test nog 4 dagen door, want heb nog 4 testjes, dan zit ik op dag 21. Als ie dan nog niet geweest is, geef ik het op.
Je cyclus schommelt zo te zien, wellicht het je een korte luteale fase (tussen ei en ongi) van 9 dagen, dan zou je bij een cyclus van 32 dagen (uitgaande van je langste) je ei op dag 23 hebben. Sommige meiden hebben geen aanloop in hun testen maar die zijn binnen 2 dagen knalpositief Ik zou nog ff doortesten hoor. Succes.
Het zou ook kunnen dat deze cyclus iets afwijkt van normaal vanwege je vmk vorige ronde. Ik kon met geen enkele ovutest mijn eisprong vinden, behalve met die van zwanger en kids. Misschien dat het ook nog aan de testen kan liggen?
Ja, vorige maand was ik ook wel erg vroeg hoor. Zit meestal op 31 dagen. Als het deze maand niet raak is, probeer ik volgende maand zwanger & kids en als dat ook niet lukt, kap ik dr mee en laat ik het lekker gaan.
Ik gebruik clearblue, die vind ik erg duidelijk, maar omdat het deze cyclus wel erg lang gaat duren (en duur wordt), heb ik nu zwanger en kids midstream gekocht. Ik heb al eerder de dipsticks gehad, maar die waren op voor ik mijn ei gehad had. Vond ze toen dus niks, maar ja, had nog geen ei gehad. Mijn cyclus is een paar keer 35 dagen geweest met ei op dag 25. Toen het rond de 30 was, had ik mijn ei waarschijnlijk rond dag 20-23
Misschien heb je een kortere lf? Heb ik zelf ook, is goed te zien met tempen. Ik zou in elk geval nog even doortesten. Wat Rosa5 al zegt kan deze ronde ook een beetje afwijken door de vmk..merk het zelf ook aan mijn temp, die is wat hoger met meer ups en downs dan vorige maanden. Even afwachten dus nog, hoop dat je hem snel vind