Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, en wil jullie even laten weten dat ik gister bevallen ben van een tweeling. Sjoerd en Emma zijn geboren om 17:36 en 17:41. Ik ben dolverliefd op mijn twee kindjes. Hoe lang bleef jullie kindje op de kamer van jullie slapen. Dit zijn ons 2. en 3. kindje we hebben al een meiske van 3 Lana. Liefs Dorien
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sjoerd en Emma! Wat zal Lana een grote trotse zus zijn! Is alles goed gegaan met je bevalling? Ik heb persoonlijk geen ervaring met een tweeling, maat mijn dochtertje heeft ongeveer 3 maanden bij ons op de kamer geslapen. Daarna is ze naar haar eigen kamertje gegaan. Maar dat blijft vooral een gevoelskwestie hoor, dat mag je helemaal zelf bepalen! Geniet van je kraamtijd, ik hoop dat je snel weer zult herstellen en aansterken.
Hee, Lana : mama je moet bij emma en sjoerd kijken, Ik : lieverd die liggen in de box te slapen Lana : Ikke vasthouden Ik : Als ze weer wakker zijn Lana: Ikke wakker maken Een dondersteen maar ze is heel lief en voorzichtig met boetje en zussie Wij willen niet dat ze gewend raken om bij ons op de kamer te slapen, natuurlijk de eerste paar dagen of weken Hoe ben je op de naam Imee gekomen ? Ik vindt het een hele leuke naam !!! Komt er nog een tweede of niet ? Ons ideale gezin is 4 kindjes, dus als wij nog een kindje mogen ontvangen zullen wij heel blij zijn Ojaa, als je nog een geboortekaartje over hebt, ik spaar ze, je kan me er blij mee maken. Als je het te persoonlijk vind is goed, dat snap ik wel, ik wil er niks kwaads mee, maar ik spaar ze vanaf mijn 15 en ben nu 28 . Liefs Dorien
Bedankt, jouw zoontjes naam spreek je die uit als sam of sem ? En ook aan jou vraag ik het geboortekaartje. Is het te prive oke niks aan de hand ik vraag alleen maar. Liefs Dorien
Bedankt, het zijn 2 flinkers Emma is 3240 gram en sjoerd 3390 gram. Ik ben blij dat ze eruit zijn. Heb jij misschien nog een geboortekaartje voor me ? Liefs Dorien
Gefeliciteerd met je kindjes. Moet wel zeggen dat je berichtjes beetje raar overkomen omdat je x aantal keer naar geboortekaartjes vraagt in een paar berichtjes .
van harte gefeliciteerd met je kindjes. Mijn zoontje heeft de eerste 8 weken bij ons op de kamer geslapen, hierna in zijn eigen bedje. Hij maakte in zijn slaap de nodige geluidjes waardoor wij beide veel wakker waren.