Hoera donderdag 22 januari 2009 om 19:47 is onze prachtige zoon Joey Dominic geboren. Nu ben je lekker thuis en lig je tevreden in je bed. Je bent 45 cm en je weegt 3150 gram. Joey we houden van je.
Hallo allemaal, Heel erg bedankt voor alle reacties... wat lief van jullie, ik zal hier ff mijn verhaal doen Woensdag werden er 3 tabeletten ingebracht (baarmoedermond rijp maken)omdat ze niet aansloegen ... bij de laatste ging de dokter ook gelijk strippen... dat was niet fijn... Heb hele heftige weeen gekregen daarna, voor het slapen gaan kreeg ik een prikje met slaapmiddel en pijnstilling, en ja de volgende ochtend alle weeen weg ... Dus toen kwam de dokter kijken en ging voelen of ze opnieuw een tabelet in gingen brengen of de vliezen gingen breken, nou gelukkig het laatste, de vliezen mochten door..... ik had toen 3 cm Toen moest ik aan de weeenopwekkers via infuus, pfff dat was best heftig hoor eerst was het nog wel draagbaar maar later zat er gewoon geen pauze meer in. Toen werd ik gek, ik kreeg dan ook gelijk een ruggeprik, wat een geweldig spul is dat zeg .... Dat was om 12 uur, nou toen om half 4 gingen ze maar eens kijken wat de weeenregistratie deed het niet meer, dus dan maar weer eens even voelen, en jawel, 8 cm ...... wow dat ging wel heel snel ineens... Nou toen om kwart voor 7 had ik volledige ontsluiting, ik voelde wel persdrang ondanks de ruggeprik, dus dat gaf ik aan, ja zeiden ze de dokter komt om kwart over 7 half 8 even langs om te kijken hoe laag het kindje zit.. Ok? ik vond dat joey er best nu wel uit mocht zeg maar... dus toen kwam de dokter met een pomp, zo zegt hij we gaan je ff een handje helpen hoor, nou echt he, 2 x persen en daar was onze zoon Joey... Hij was er dus binnen een kwartier wat een geweldige ervaring zeg.. wel heftig en ff doorbijten maar het is zeker waar als je de kleine bij je hebt liggen ben je alles en iedereen vergeten, ik heb maar 4 hechtingen 2 aan de binnen kant en 2 aan de buitenkant.. Dus dat was het zo een beetje, maar we zijn helemaal gelukkig... veel liefs angelique
Bedankt voor de felicitaties mensen. wij zitten nog heerlijk op onze roze wolk, wat een prachtige ervaring... xxxx