Hoi, Ik heb vanochtend weer een test gedaan, maar deze was ook positief , hij is wel licht net als van de test die in afgelopen zondag heb gedaan (staat in mijn album).Ik dacht dat de streep nu wel echt vet zou zijn, moet ik dan toch nog een paar dagen wachten? Na hoeveel dagen verdubbeld je hcg? Yasmine
Hoi Ramona, Nee, die in mijn album staat is van afgelopen zondag... en van vandaag was net zo? Is toch raar hij zou nu toch wat duidelijk moeten zijn
Bij mij is hij altijd dun gebleven, sommige reageren gewoon anders op een test bij de een is het heeel duidelijk bij de ander minder. Een streepje is een streepje hoor!
Ik zie een positieve test. Op alledrie. Al is die laatste in je album duidelijker. Maar wel echt positief,
Ik schrok vanochtend had het idee dat de streep dit keer wat lichter was dan de vorige De laatste paar dagen had ik soort van menstruatie pijnen, beetje buikpijn enzo... nu voel ik helemaal niks....
Die buikpijn had ik ook een week lang tot aan halverwege de 5e week. Ik snap je onzekerheid wel. Doe anders een digitale test, clearblue, die geeft: zwanger of niet zwanger!
Ik heb ook meerdere test gedaan (schaam 4 stuks) en die verschilden ook per keer. Maarja je maakt alleen HCG aan als het eitje zich in de baarmoeder nestelt dus ik zeg....gewoon zwanger..streepje is streepje!
Ja, ik dacht er ook aan een digitale test test te halen van CB, maar die zijn duur rond 32 euro maar er zitten wel 7 of 8 stuks in. Hebben ze niet gewoon ook verpakking met één zo'n dig test?
nou meid je bent gewoon super zwanger! ik had de dag voor NOD al een lichte positieve test met clear blu en 's middags een super positieve met een van de kruidvat. en maandag had ik al een SUPER dikke positieve streep bij die van de website en van die van de apotheek. dus ff w8 misschien?
Ik geloof het nog niet helemaal, ben ook onzeker. Ben zo bang dat het niet zo is of mis gaat..... Owwww ik zit me zelf gek te maken
die digitale zijn 21 euro en zitten er 3 in... die jij hebt gezien zijn waarschijnlijk de ovulatie testen
Je hebt ook digitale met 2 testen erin deze zijn 19 euro eloof ik. maar wel helemaal super want er komt alleen te staan zwanger of niet zwanger geen iritante streepjes of kruisjes
Ow ze stonden naast de kruidvat zwangerschaps testen, dus ik dacht automatisch dat het zw test waren. Ga zaterdag nog eens testen
Bij mij waren de testen eerst ook wat onduidelijk. Na een week was de streep echt heel duidelijk te zien. Liefs Maria mv Miguel (2jr) en Rafael (6wk,6d)
Ik moet zeggen dat ik de testen toch wel overduidelijk vind! Als je nog te veel twijfelt....... Ga je toch naar de ha.... Dan weet je het helemaal zeker! Ik vind het jammer om steeds die testen te kopen, terwijl het helemaal niet nodig is! Maar ja, zo denk ik er over! Na mijn id zijn wel zo duidelijk dat je gewoon zwanger bent!
ik had dat ook hoor, mijn eerste test was heel lichtjes en dacht dit kan niet waar zijn na heel goed kijken zag ik toch echt dat streepje staan. Ik geloof dat ik er wel 6 testen tegen aan heb gegooid mede omdat ik gewend was direct een vette streep te zien en ook omdat men tegen mij zei wacht nog maar een paar dagen en dan zul je zien dat hij dikker is. Nou not heeft gewoon nog wel anderhalve week geduurd hoor en na test nummer 6 zag ik eindelijk vet verschil . Het zal wel goed zijn neem ik dan maar aan. Ik keek even in je album en idd ik zie 3 posi testen hoor! liefs Jet
Hoi Jet, Heeft bij jou dus anderhalve week geduurd Nou zit ik me dan toch onnodig druk te maken, ga ik niet meer doen! Ga lekker genieten
Ik weet niet of je het bedoelt zoals ik begrijp, maar HCG maak je nog aan tot week 16. Daarom kan je meedoen tot week 16 voor MVM Week 12 meet de hoogste HCG waarde.