zwanger en nu?

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by lil, Apr 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Allemaal,

zoals jullie al aan me onderwerp kunnen lezen ben ik zwanger, ik ben echt perplex want dit stond niet gepland. Ik word 24 deze maand, ik heb n leuk huisje leuke baan en een vriend. Maar een baby stond niet gepland. Mijn moeder kon zelf moeilijk kinderen krijgen, ik was zelf tot vandaag ook bang dat t bij mij ook moeilijk zou gaan. Ik wil graag in contact komen met andere dames op het forum die ongeveer het zelfde verhaal hebben mee gemaakt. Ik ben aan de ene kant heel erg blij, maar voel ook veel spanning van wat er nu komen gaat.

ps dit is een test van de action een half uur geleden getest

Attached Files:

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Duidelijke test!
    Ik zeg gefeliciteerd ondanks dat het niet gepland was.
    Helaas kan ik je niet echt helpen aangezien het bij ons gepland was maar jaren op zich heeft laten wachten.

(wel verstandig om gewoon morgen even een verloskundige praktijk te bellen, zij plannen je dan in voor een termijn echo en zullen je verder inlichten/voorlichten)

3. Wernhilde

Wernhilde Lid

Jun 19, 2011
    39
    0
    0
    Administratief en communicatief medewerkster
    Brabant
    Hoi Lil,

Gefeliciteerd! Ondanks dat het niet gepland was, is een zwangerschap een grote rijkdom!

Ook ik ben nog niet zo lang 24 en dit is mijn derde zwangerschap (1e miskraam, 2e bbz), al was het bij mij wel gepland.

Laat het even rustig bezinken, ga lekker samen uiteten, bespreek met je partner hoe jullie je erbij voelen, en zoek dan rustig naar een verloskundigenpraktijk bij je in de buurt (gewoon via google bijvoorbeeld). Maak met hen een intakeafspraak en zij kunnen je alles vertellen wat je moet weten (over echo's, wat wel of niet te eten, noem maar op). Ook zou ik direct foliumzuur halen bij de drogist, en die dagelijks nemen (verkleint kans op bijv. open ruggetje).

Relax, laat het over je heenkomen. En geniet als de eerste spanningen voorbij zijn. Ik wens je een hele gezonde en goede zwangerschap toe!

Groetjes,
    Wernhilde

4. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt voor de lieve reacties

5. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey lil,

Allereerst gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je en je vriend jullie zijn rot geschrokken. Zeker als het niet gepland staat denk ik dat je veel beren op de weg ziet en je misschien af vraagt hoe jullie het allemaal moeten gaan doen. Ik zou het inderdaad even laten bezinken. Even goed met je vriend het erover hebben samen en vooral ook goed naar je gevoel luisteren.
    Succes!

6. selina1212

selina1212 Actief lid

Apr 17, 2012
    134
    0
    0
    Gefeliciteerd.
    En nu? Genieten ervan

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Ha meid,
    Wow, je bent vast erg geschrokken... Dat kan ik me goed voorstellen. Toch van harte gefeliciteerd, en ik hoop, dat je snel aan het idee gewend bent en kunt genieten van je zwangerschap. Gelukkig heb je daar nog een aantal maanden de tijd voor.

Share This Page