Ik was een hele tijd niet op Zwangerschapspagina maar ik wilde laten weten dat ons prinsesje is geboren op 23 juni. Ik had om 04.00 weeen en om 07.00 kon ik al beginnen met persen en om 11.04 is ze geboren. Het was een supersnelle bevalling volgens de vk. Zo snel heeft ze het nog nooit gemaakt bij een 1e kindje zei ze. Ze is helemaal gezond. Ze is 49 cm lang en woog 3020 gram inmiddels is dat 3140 geworden Haar naam is dus Firdevs Selime. Ik ben zo blij en geniet enorm veel van haar En ze is zoooo mooi
Nee ik heb 1 uur geperst en toen was ze geboren. Ik heb het er verkeerd neer gezet Kan het helaas niet meer veranderen. Nee gelukkig niet zo lang zeg.
ohh vandaar dacht al jij bent syrisch apparte manier van schrijven! Geniet maar lekker van je kleintje ze zijn zoo snel groot!
gefeliciteerd met je mooie dochtertje mashaAllah, en wat fijn dat het een snelle en goede bevalling is geweest dat hoor je idd niet vaak. enne nu lekker genieten van je meisje. liefs djannah p.s; mooie foto zeg!(mashaallah)