11 maanden en de hele dag huilen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Babs1977, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Jemig zeg, wat een pittig dagje. Ben blij dat papa net thuis is ;)
    Mevrouw is sinds vanochtend al om 6 uur wakker nadat ik er afgelopen nacht 3 keer uit ben geweest. Heeft vandaag 3 hele korte hazeslaapjes gedaan en blijft maar huilen. Ze wil niet eten, wil niet drinken. Hangt aan mijn broek, maar wil ook weer niet opgetilt worden. Verschonen is een ramp. Mevrouw krijst alles bij elkaar.
    Het zal wel met een sprong te maken hebben maar ze is ook wat ziekjes. Hoesten, verkouden, snotterig. Vanavond maar vroeg op bed zodat mama eindelijk even wat tijd voor zichzelf heeft.
    Sofie is mijn allerliefste en mooiste en geweldigste kindje en meestal is iedere dag met haar 1 groot feest. Maar vandaag moet ik even zeuren hoor :D:D

2. hahaha begrijpelijk hoor dat je daarom even moet "zeuren" kan me goed voorstellen dat het heel vermoeiend is! Pak maar lekker je rust vanavond hoor! :)

3. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom in de helse wereld van de 11maandensprong :)

Als iemand de gouden tip heeft .......... (schrijf een boek en verdien goud geld ;))

4. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,446
    1,843
    113
    Nou, hou je maar vast...Dè 11 maanden sprong :evil: Ik ben geen sprongenmens, heb ook weinig van de eerdere sprongen gemerkt, bij beide niet, maar die 11 maanden sprong....HELL!

Geen gouden tip helaas. Ja, gouden geduld, een melkbus om je frustraties in uit te schreeuwen en de wetenschap dat het weer voorbij gaat is het enige advies dat ik kan geven....

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zou het misschien tandjes/kiesjes kunnen zijn ?

6. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

Jul 3, 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ja ik zit er ook net in :( denk ook die sprong. VRESELIJK! hangerig, huilen en alleen bij mama willen zijn. papa mag haar niet eens aanraken. 's nachts een paar keer wakker omdat ze alleen maar ligt te huilen huilen zonder reden denk ik. en wij werken allebei 's morgens dus is eeerg vermoeiend. alsysha is altijd een heeel vrolijk en blij kind geweest, nooit moeilijk en van de andere sprongen bijna niks gemerkt maar dit is toch wel erg Heftig.. word er soms gewoon gek van maar ja het is maar tijdelijk dus ff door bijten..

suc6 aan alle mama's wiens baby in de 11 maanden sprong zit :D

Share This Page