Hoe vroeg 2e kindje voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelylonnes, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ben nog geen 11 weken maar heb soms echt het idee dat ik het al voel!
    Kan toch helemaal niet?/
    wat zijn julile ervaringen?

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier was het met week of 18 dat ik de kleine voelde, dat ik het zeker wist. Week of 2 voor die tijd wel het idee dat t zo was, maar niet zeker.
    Ik heb hier toen ik zwanger was van de 1e al eens een hele discussie over gehad met iemand. Die zei ook dat ze zeker wist dat t de kleine was met 11 weken, terwijl mijn VK en gyn aangaven dat dat niet kon ivm gewicht en kracht van het kindje, en dat de baarmoeder niet zo gevoelig is dat je dat al zou kunnen voelen. Vaak reageren je darmen ook, en kun je daar ook plopjes etc van voelen..
    Maar goed, ik kan niet in jou buik kijken en voelen, dus misschien is het wel je kleintje? Gewoon komende weken in gaten houden of dit gevoel sterker wordt. Dan weet je t zeker :)

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Bij mij was het een week of 14 dat ik de tweede voelde. En dat scheen al vrij vroeg te zijn... Dus misschien is het toch iets anders? Maar goed, alleen jij voelt wat je voelt, dus ik zou het toch niet uitsluiten...

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    je hoort het wel eens maar dan is het vaak bij een 3/4de zwnagerschap... ik voelde mijn eerste met 19 week en deze vanaf week 15 twijfelachtig en nu met 16 weken heel duidelijk af en toe!

5. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    bij mij vanaf week 13 al vanaf toen steeds wat duidelijker en vaker.
    ben nu 18 wk

Deel Deze Pagina