wie start ook met 1e ronde clomid bij PCO??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door memmie81, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memmie81

memmie81 Lid

6 aug 2008
    42
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb 4 weken terug te horen gekregen dat ik PCO heb :(. Na een jaar lang klussen zonder resultaat ben ik bij de gyn belandt en deze heeft na een inwendige echo en bloeduitslagen deze diagnose gesteld. Het zaad van manlief in gelukkig prima! Het is aan de ene kant een schok en aan de andere kant ook weer een opluchting dat ik nu weet wat er aan de hand is. Altijd al een onregelmatige cyclus gehad, echter van onze dochter heel snel zwanger. Nu ook geen problemen verwacht, maar helaas niks is minder waar.
    Gister heeft de gyn een recept primolut en clomid voorgeschreven. Ben nu gestart met de primolut en de 3e dag van de komende cyclus start ik met clomid 50 mg. De 11e of 12e dag van de cyclus wordt er dan weer een echo gemaakt om te kijken hoe het gaat met de rijping van de eicel. Spannend allemaal. We hopen dat het snel resultaat mag opleveren. Wie zit er nog meer in hetzelfde schuitje? Of wee heeft hier ook ervaringen mee?

Liefs memmie81

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Memmie,

Er zijn ook andere topic's die gaan over Clomid en PCOS, misschien kun je daar ook bij aansluiten?

Heel veel succes! Ik hoop dat het allemaal mag gaan lukken! :)

Deel Deze Pagina