Hond gromt naar lucht

Discussie in 'De lounge' gestart door Dientje, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Een paar dagen terug deed mijn hond erg raar.
    Hij begon ineens heel bang achteruit te lopen en te grommen naar "iets" vraag me niet wat want ik zag helemaal niks :rolleyes:
    Ik zei steeds Jacky er is niks er is niks.
    Hij bleef maar grommen en bang achteruit lopen.
    Dat heeft hij nog nooit gedaan.

Heeft iemand dit ook weleens gehad met z'n hond ik vind het wel raar en denk er steeds aan.
    Ik werd er eerlijk gezegd ook een beetje bang van :oops:
    Normaal ruim ik de glazen nog even op maar deze keer heb ik de lichten uitgedaan en ben als een speer naar boven gegaan.

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hmmmz
    ze zeggen dat honden ook gessten kunnen zien misschien was dat het?
    is eigenlijk het enige wat in mij op komt

3. Anique

Anique Niet meer actief

He getsie... ik geloof niet in geesten, maar vind het wel luguber klinken :pale:

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Misschien zag hij een vliegje/motje? Of hij voelde onweer aankomen?

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Het eerste waar ik aan dacht zijn geesten... Maar dan kan natuurlijk ook gewoon nep zijn die verhalen die je hoort.
    Anders zou het inderdaad een vlieg ofzo kunnen zijn, huismuis? Of de onweer/regen?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bbrrr klinkt eng ...........misschien ziet ie ze vliegen ? haha nee grapje .....je moet je voorstellen dat honden veel meer horen dan wij denken ....en ook meer zien .....

7. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Misschien hoorde hij wat inderdaad... Iets wat wij niet (goed) kunnen horen..

8. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    misschien is gij zot geworden :) :) :) (geintje).(mijne doet ook af en toe raar).

9. Bianca79

Bianca79 Actief lid

4 nov 2007
    142
    0
    0
    Honden kunnen net als baby's overigens dingen zien die wij niet zien heb ik weleens gehoord en gelezen..
    Ik geloof daar wel in.. :D

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Heb dit als dierenarts wel eens vaker gehoord en meegemaakt. Op de praktijk vraag ik altijd aan de eigenaar of het niet mogelijk is dat ze restjes wiet o.i.d. kunnen hebben opgegeten, daar kunnen ze namelijk heel raar van gaan doen... en het komt echt voor!
    Daarnaast kan het ook een vorm van epileptie zijn.

Geloof zelf niet zo in de grommen-naar- geesten-theorie, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk!

Als hij het blijft doen zeker even na laten kijken.

11. Niet meer actief

Hoi,

Onze hond blaft ook naar iets wat wij helemaal niet zien of horen.
    Als het donker is dan vind ik het altijd wel eng omdat je niet weet of er nu wel en niet iemand achter op de plaats is.
    Onze hond komt je ook echt halen en blijft blaffen tot je mee bent gelopen naar waar hij iets ziet of hoort.
    Ik weet wel dat de hond veel meer ziet en hoort dan dat wij kunnen zien en horen.
    Hij hoort namelijk ook al van te voren wanneer er post komt, dat is zo raar.
    Hij staat dan ineens op en loopt een rondje om de tafel, zo weten wij dat er post komt.
    Ik denk dat je niet teveel en te eng moet nadenken.
    Als het een geest zou zijn geweest is die waarschijnlijk geschrokken van de hond.
    Ik wens je veel succes.

Groetjes Wendy

12. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    ja ja! is waar! onze hond hoort(weet) ook van te voren wanneer mijn man thuis komt ! echt waar.

13. Niet meer actief

Hoi,

Ja klopt, dat hoort onze hond ook.
    Die gaat dan netjes voor het raam zitten zo van daar komt baasje aan.
    Altijd wel heel mooi om te zien.

Groetjes

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als een hond echt naar 1 bepaalde plek blaft/gromt, dan zit daar vaak wel iets. Of het direct een geest is wil ik niet zeggen, maar je weet maar nooit.
    Heeft ie vandaag nog geblaft dan?

Mijn hond herkend onze auto en onze voetstappen ook al van veraf. Best indrukwekkend altijd.

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Onze hond hoort de auto van de baas ook altijd al van te voren aankomen. Was even wennen toen we een andere auto kochten, maar deze kent ze nu ook goed.

Ik kan ook altijd aan haar gegrom horen welke hond er buiten loopt. Bij een bepaalde hond gromt ze heel anders, terwijl ze die alleen maar van afstand gezien heeft en nooit echt mee in contact is geweest.

Deel Deze Pagina