Hoera, het is herfst!

Discussie in 'De lounge' gestart door Belle, 11 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik ben zo blij dat het herfst is! De kleuren, de verrassend warme, zonnige dagen, de stormen, de spinnenwebben, de mist... En zelfs midden in de stad is de natuur overweldigend mooi. Heerlijk!

Dat wilde ik even kwijt.

Belle, herstmens. :D

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hahaha Belle herfstmens!
    Hier Mirre zomermens :( ...
    Zoals de herfstdag vandaag was en de avonden vind ik het nog lekker, maar geen gure regen en wind please ;)
    Wandelen in het bos en de vochtigheid ruiken op de bomen is wel heerlijk !

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Oke, ik beken.... ik heb gisterenavond voor het eerst weer een kaneelgeurkaarsje gebrand, dat is mijn ultieme herfstgevoel!

Groetjes, Anakin (4-seizoenen mens)

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Anakin

Lekker zijn die!
    Je hebt ook die appel kaneel (oa bij Intra tuin) ook zo lekker...

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Sugar & Spice van Bolsius zijn de beste!
    En ik kan het weten, want ik ben al jaren op zoektocht naar de ultieme kaneelkaars en deze komt telkens weer bij mij in huis!

Groetjes, Anakin (super kaneelverslaafd...echt!)

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Anakin

Jaaaaaaaaaaa, dat is toch die in een glazen potje of ben ik in de war :(

7. Niet meer actief

Ik ben meer een lentemens, maar moet zeggen dat ik het op dit moment wel heerlijk vind ja, en bovenalles, de geur van herfst, die vind ik dus wel echt heerlijk!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Ikke hou op zich wel van de herfst, mits ik dan niet te vaak/verplicht naar buiten hoef :oops: En winter vind ik niks aan, veeeeeel te koud en kan me er niet op kleden, want ik houd t koud! Brrrrr... voordeel is wel dat ik bijna weer mn warmtedeken uit de kast kan pakken ;)

9. Niet meer actief

Heerlijk he, die herfst.
    Aankomend weekend gaan we met de kids naar het bos, boswandeling maken en mooie bladeren en kastanjes en denneappels zoeken.
    En natuurlijk naar de ( zoals mijn zoontje zegt) pannestoelen kijken.

Heeerlijk!

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    daar ben ik ook zoo blij om !
    eindelijk herfst, van mij hoeft die hitte niet, zeker niet nu ik zwanger ben
    en last heb van flauwvallen !

eerlijk gezegt heb ik al helemaal een sinterklaas en kerstgevoel..
    erg raar want ik ben nogal vroeg maar dat zal wel door de hormonen komen.. behoefte aan gezelligheid :D

11. Niet meer actief

ik heb nu al een herfstdepressie.....
    snik.... ik wil de zon terug, warme zwoele zomeravonden in de tuin, bloeiende hortensia's. Vlinders, vogeltjes.....

snik.... het is herfst....

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    @Mo666

Hihi Mo666, wat zijn wij blij dat t evengoed nog zulk mooi weer is he! Hopen dat t nog aanhoudt.

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik vind het lekker dat het weer lekker vroeg donker word enzo maar het liefst heb ik de winter. ik vind het heerlijk als het steen koud is.

14. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    |Ik ben echt een 4 seizoenen mens mag met warm weer graag in de tuin vertoeven en met regen en vroeg donker heerlijk de kaarsjes aan en met sneeuw ben ik ook niet binnen te vinden, en de lente heerlijk al dat jonge leven :)

15. linda83

linda83 Actief lid

Ook ik ben best wel een herfst/winter mens, lekker vroeg donker kaarsjes aan , warme chocomelk met slagroom maar ook lekker lopen in het bos :) vind het veel gezelliger dan de zomer.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ikke is echt een wintermens!

heerlijk een paar graadjes vriezen, lekker zonnetje erbij!
    kijk er nou al naar uit!

maar de herfst is ook goed, alles beter als de zomer ;)

17. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Als het zonnetje maar schijnt dan vind ik het wel lekker...zit nu lekker in de serre met mn computertje lekker trui aan kop in de zon heerlijk genieten....dus lang leve het mooie weer..

18. Niet meer actief

Ik ben een echt wintermens. Lekker koud met sneeuw. Zet mij in de sneeuw bij - 23 en ik ben zo blij.

Alleen die donkere avonden word ik erg depri van.

19. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Helemaal met je eens! Het is prachtig buiten! We hebben een boom achter in de tuin die zooo moooi verkleurd! Echt top hoor! :-D

20. Niet meer actief

Ik heb vandaag ook heerlijk buiten in de zon gezeten. Met een trui aan echt héérlijk. Ook met de honden nog even naar het strand geweest. Dat zonnetje op je gezicht is echt genieten ! Ik hou eigenlijk wel van alle seizoenen ... maar de herfst en de winter vind ik wel het gezelligst ...

-X-

Deel Deze Pagina