Hallo allemaal, We zijn zo dankbaar en dolblij. Gisteren had ik een positieve test en vanmorgen ook weer. We kunnen het nog bijna niet bevatten dat we zwanger zijn, maar de test zegt het toch echt. En ik heb toch ook wel last van wat kwaaltjes (misselijk, pijnlijke borsten). We hopen zo dat het goed mag gaan! Dan worden we in juni papa en mama! Is het trouwens normaal dat je soms wat lichte krampjes in je onderbuik voelt? Ik heb geen bloedverlies hoor! Groetjes, Droombeebje
Van harte gefeliciteerd!! lekker van genieten,en die krampjes zijn normaal,ik had ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden,maar er is ook gelijk heel wat bezig daarbinnen natuurlijk
Gefeliciteerd! En die 'menstruatiekramp' is inderdaad normaal hoor! Dat is je baarmoeder die aan het groeien is en de banden die oprekken. Ik heb er zelf ook nog bijna dagelijks last van. Liefs, Fleur
Gefeliciteerd! en geniet ervan. En ja die krampjes in je buik en lies zijn normaal. Ik had en heb dat ook hoor, maar de baarmoeder is zo bezig dat je dat gewoon voelt.En soms met opstaan dat trekt het en dan zijn dan je banden. Dus geen zorgen, hoort er allemaal bij. hihi Groetjes Sun