Heeft iemand laatst de blije doos gekregen? Ik ben zo nieuwsgierig wat er allemaal in zit en wat er in de babydoos zit die je krijgt als je bevallen bent...
Ik wilde vandaag de blije doos ophalen, maar hij was op bij de vestiging waar ik was (Sorry, aan deze reactie heb je natuurlijk eigenlijk helemaal niks.... maar ik had dus gehoopt dat ik het je had kunnen vertellen nu)
ik heb de Blije Doos ongeveer 2 weken geleden opgehaald en er zat in: - een paar pampers en billendoekjes - i (L) mama speen - een flessenspeen (maar geen fles, lekker nuttig ) - een spuugdoekje (denk ik) van Nestle - rompertje met de tekst "klein wondertje" - paar kortings- en waardebonnen en reclameboekjes en verder weet ik zo niet meer
Ik vond de Blije doos beetje tegenvallen. Er zaten een paar luiers in, wat reclame, een speentje van ''I Love Mama'', een rompertje, en nog wel een paar dingen, maar zou het eigenlijk niet meer weten.
Haha, ik vond inderdaad vooral die goedsprak zo raar, doe er dan ook een fles bij! Het is zo'n 3 standen speen, van het merk bibi, maar volgens mij zijn die niet universeel, toch? Verder dompertje zonder mouw, speentje, 4 pampertjes en luierdoekjes, spuugdoekje van Nestle, een heleboel reclameflyers en nog een tijdschrift over de laatste weken van je zwangerschap. Tsja, je krijgt het maar, denk ik dan, dus van mij zul je niet horen dat ik ontevreden ben, dan had ik hem niet op moeten halen. Was best leuk om die dingetjes te krijgen! Oh, ja, nog een slabbertje van soort plastic, met jungle figuurtjes erop.
he die plastic slab heb ik niet gehad!! Boehoe!! haha geintje. Zat er geen flesje in de box dit keer? Ik weet het niet meer, had 'm van mijn eerste nog toen zat er een flesje in van de prenatal 100% melk of zo? Van die andere box die je op kon halen bij de etos zat trouwens ook leuk spul in, dus mocht je die nog niet hebben, ik zou hem aanvragen. Gratis pampers en tijdschriften vind ik altijd leuk, maar daar zat ook een speelgoedje in van FisherPrice en veel dingetjes van Zwitsal.
Ik vond de doos van de prenatal ook tegen vallen! Die van de Etos vond ik veel leuker! Zaten veel meer bruikbare dingen in...
Met goedsprak bedoelde ik speentje, zit via mijn telefoon op internet en dan maakt ie af en toe zelf hele andere woorden van wat ik typ! Die doos van de Etos, dat is toch van Felicitas? Die ga ik niet ophalen want dan kom je de komende jaren niet meer af van allerlei reclame en aanbieders/verkopers die wat van je willen! Vind het wel raar dat meiden zeggen dat ze de doos vinden tegenvallen... Het is gratis he? En je krijgt het maar... Vind dat je dan niet mag zeggen dat het tegenvalt... Haal hem dan gewoon niet op!
Dat rompertje met Klein Wondertje erop heb ik trouwens echt veel gebruikt. Is volgens mij vrij klein uitgevallen en was voor mijn dochter precies goed.
als je de brochure vd babydump aanvraagd zit er een bon in en dan kun je een gratis doos id winkel halen. Deze vond ik best leuk:rompertje korte mouw, slabbetje (die was wel lelijk) 2 tuitbekers, knuffel,reisdoosje billendoekjes, 3 rubber lepels, een bon van 5 euro om gratis id winkel een shirtje uit te zoeken, sticker baby aan boord en........eh dat was het geloof ik. best leuk.
Wat een onzin! Mag toch zeker wel zeggen dat ik het vind tegenvallen! Het zijn ook allemaal lokkertjes, ze weten heus wel dat als je de doos gaat ophalen, er dan ook andere dingen aan je handen blijven plakken! En ik denk dan heb ik liever een paar bruikbare dingen dan inderdaad een of andere speen die ik slechts op 1 fles kan gebruiken! Ook zonde toch??
Je mag zeggen wat je wilt! Ik heb het alleen over dat gezegde van 'gegeven paard' en 'niet in de bek kijken'....
Ik heb de doos van etos ook gewoon gehaald hoor en heb geen last van reclame of weet ik het wat! En die doos was idd veel nuttiger dan de blije doos. In de blije doos zat een speentje I(L)mama een rompertje met klein wondertje en een bibi flessen speen en wat pampertjes en doekjes en hele hoop folders. Ben ervoor 2 keer naar het filliaal gemoeten en 2 keer hadden ze ze niet toen kreeg ik een herrinering om hem op te halen of 4,99 over te maken dat ze hem opstuurde ik overgemaakt en na 3 weken nog geen doos gezien. Had k gebeld hebben ze hem opgestuurd. Maar iemand die ik ken kreeg hem dus om de zelfde rede gratis toegestuurd. En eigenlijk voor niets want vond de doos erg tegenvallen. Doos van etos was gewoon in het filliaal af te halen en heb ik geen problemen mee gehad
ow even over die bibi 3 standen speen...ik gebruikte hem op de difrax flessen. Het was hier de enige combi die goed werkte met pap
Voorheen zat er ook een halfpak pampers in, maar begrijp dat het er nu nog een paar zijn. Das wel jammer. De doos van felicitas/etos voor na de geboorte kan je tegenwoordig ook ophalen, komt geen consulente meer langs.
Ik heb hem van de week opgehaald (met het nieuwe plaatje op de doos), en bij mij zat er hetzelfde in.
Hier ook de zelfde inhoud.. Wel jammer vindt ik die witte doos voor de doekjes dat die er niet meer in zit... maar het is gratis en alles is dan leuk..