Welke naam vinden jullie mooi bij Lotte passen? Haar volledige naam is trouwens Charlotte. Graag suggesties voor zowel een jongetje als een meisje, dan heb ik weer iets om mijn lijstje mee aan te vullen
Haha ja da's wel handig als ik dat er bij zet. We houden van 'hollandse' namen als Anne, Jasper etc. Voor een meisje kan ik nog wel wat bedenken, voor jongen vind ik het een stuk lastiger worden
Ik vind Anne helemaal geweldig, vooral voor een jongen. Ante voor een meisje. Bart voor een jongen. Of Nina, Merel... Voor n jongen: Erik? Mijn buurjochie (4 en een half) heet Tristan en het is een stoer ventje. Ook n leuke naam. Leuk namen bedenken! Nu moeten we nog heel lang wachten voordat we weten wat het geworden is... Bummer!
tja namen verzinnen, we zijn blij dat we zelf een naam bedacht hebben.. hihi Onze buurman heeft 3 namen opgeschreven waarvan zij denken dat er 1 goede tussen zit (bij lisa hadden ze het nl goed!) Omdat die namen niet goed zijn zal ik die hier zetten, misschien heb je er wat aan: 1-Jasper 2-Jelle 3-Martijn. Helaas voor onze buurman niet goed, maar misschien kan je er wat mee.
(Se)Bas(tiaan),Merlijn, Marlijn, Pien, Jorn, Pim, en natuurlijk Chiem.......Marlin, Koen, Wout, Stijn, Timo, Sophie, Tirza, Mees, Tessel, Tijmen, Tijn, Tess.......Finn, Sepp, Mexx, Jip, Douwe, Giel, Job, Siem, Ties, Mart, Mats, Eva, Zara, Boris, Puck, Milan, Gijs, Freek, Jamijn, Isis, Ise, Ela,......ik hoop dat ik je een beetje op weg geholpen heb.
Hey zo heet mijn hond ! Helaas kan ik je niet helpen, ik heb de GROOTSTE moeite gehad zelf een leuke jongensnaam te bedenken, en ik denk dat ik daarbij ook nog eens een heel andere smaak heb... ! Succes, ik weet iig wel dat het inderdaad moeilijk is !
Ja, Peter!! Ik vind het een geweldige naam, maar helaas heet mijn vader zo en we willen niet vernoemen.
Als we een zoon hadden gekregen hadden we hem Peter genoemd. Ik vind die naam van kinds af aan al heel mooi, weet niet waarom, maar ja, kun je wel eens hebben, he, haha.
Ik vind Mees een erg leuke naam en klinkt ook mooi bij Lotte! Maar omdat mijn vriend deze niet het allerleukste vond hebben we een andere naam.... Succes ermee!
TIJN!!! Of thijmen, Thijs, mees, dani, max, jari, jorn, kaj. Eva, nina, malou, luna enz. Succes!!!!!!!!
bij Mees, doet me denken aan die verschrikkelijke reclame van die hoge school in Leiden! die kakker heet ook mees, maar goed!! Mark vind ik ook mooie nl naam! groetjes