Hallo dames, Ik schuif een categorie op: van Kinderwens naar Zwanger Het voelt allemaal nog erg vreemd.. Gister de eerste posi test van KV 2v5.. wel duidelijk 2 streepjes te zien, maar nog niet helemaal overtuigd.. Vanmorgen CB gedaan en weer een duidelijk plusje te zien.. Dus ik geloof dat ik er aan moet geloven.. al kan ik het nog niet geloven (hahah volgen jullie het nog??) Heb nog een CB digitaal met indicator liggen en wil die morgen gaan doen.. dan is hopelijk manlief ook helemaal overtuigd! Foto's van testen staan in foto album en wie meer wil weten vraagt maar! xx
Wat super!! Toch nog spannend dus als je eenmaal posi test....nou volgens mij ben je gewoon lekker zwanger! Geniet ervan!!
Dank je meis! Blijft idd nog steeds spannend, heel stom.. maar zit bijna te wachten op ongi.. Zo gewoon was dat.. ahhaha maar hopen dat het lekker allemaal zo goed blijft..
Gefeliciteerd ...zo zag de mijne er ook uit met CB en ik deed die tegelijk met een digitale en die gaf ook meteen zwanger aan dus ik feliciteer je gewoon
Thanxx voor alle lieve reacties! Vind het toch nog wel spannend om CD digi te doen.. hahah hoezo kan het niet geloven
Vanmorgen vroeg een CB digi met indicator gedaan Die is wel heel duidelijk en bevestigd mijn vermoeden: IK BEN 3WK EN 4 DGN ZWANGER!! hahah het begint langzaam door te dringen!!
Ik vond het ook spannender om die dige cb te doen dan de kruidvat 2v5.. Hoezo?! Ja weet ik ook niet.. Daar kwam echt de bevestiging zwanger in beeld! Super voor je, gefeliciteerd in ieder geval!