seats&sofas wel of niet doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door erlida, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wel kopen? of absoluut niet doen!

  1. jawel hoor,geen problemen mee gehad

  2. NEE niet doen,slechte service(of wat dan ook)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ben beniewd wij hebben daar een mooie bank gezien maar de reacties zijn zoooo verschillend ...ik dacht eens even hier peilen.. ;)
     
  2. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik zeg niet doen!
    Mijn schoonzus heeft daar een bank gekocht en echt helemaal waardeloos die bank.
     
  3. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik heb eigenlijk geen reden om dit aan te nemen, maar ik heb altijd het idee dat de kwaliteit niet goed is omdat het zo goedkoop is.

    Maar dit zeg ik eigenlijk puur op mijn indruk, en niet door ervaringen van anderen.
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    wij hebben onze bank ook bij seats en sofa's gekocht.. Hebben hem met een leuke korting meegekregen,maar vanaf het begin af aan zei mijn vriend al dat het niet de goede bank was.. maar ik had zo iets van "joh hij moet gewoon nog even ingezeten worden"

    We hebben uiteindelijk toch de verkeerde bank gehad.. Deze blijft hard en niet lekker terwijl die in de winkel heerlijk zat,model bleek ook iets anders te zijn..Helaas is onze bank onder handen genomen door 3 kleine kittens dus ja dan hoef je ook niet meer terug naar de winkel

    Je kan het wel doen maar let goed op wat je besteld en wat je bezorgt krijgt.
     
  5. Andrea mv Ryan

    Andrea mv Ryan Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Geen problemen mee. Wij vinden ze ideaal. Ons bankstel hebben we al een aantal jaartjes geleden daar voor een prikkie gekocht en als we een nieuwe willen, kijken we daar weer.
     
  6. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    niet doen, de bank van mijn moeder werdt verkocht als een door en door geverfde bank. Na 2-3 weken zaten de krassen erin en was er kleurverschil. Hij zat ook voor geen meter. Miskoop van de eeuw
     
  7. mariska72

    mariska72 Fanatiek lid

    25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik heb er zelf nog nooit wat gekocht mijn vriendin wel. Bank is nu 3 jaar oud en al aan vervanging toe. Ze woont samen heeft geen kids en geen huisdieren..
    Dus ik zou het niet doen.
     
  8. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    komt onze bank vandaan is niks mis mee
     
  9. Marsupilami

    Marsupilami Fanatiek lid

    12 dec 2006
    2.070
    308
    83
    verpleegkundige
    hier geen klachten over de bank, hebben hem nu bijna twee jaar en geen slijtage aan.

    en dat hij geen 10 jaar of langer meegaat vind ik niet zo erg, de prijs is ook geen 10 jaren bank denk ik dan
     
  10. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben erg slechte ervaring met de service bij hun en vrienden van ons met de kwaliteit . wij komen er niet weer.
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Wij hebben er 2 keer een bank van gehad en deze werden vrij snel slap in de veren, wat we op hebben gelost door oude kussens onder de veren te proppen :) :)
    Het waren nepleren banken en de stof was niet kapot te krijgen (mijn man heeft de laatse kapot gesneden om hem te kunnen vervoeren :) )

    De kwaliteit is inderdaad minder maar wij gaan weer voor een bank van de seats en sofa's. Daarbij vind ik het wel leuk om zo om de 3 a 4 jaar een nieuwe bank te hebben.

    Gewoon even goed bij jezelf nagaan, wil ik minder geld uitgeven en over 3 jaar een nieuwe bank aanschaffen of wil ik een bank waar ik 10 jaar mee verder kan, in dat laatste geval zou ik niet naar seats en sofa's gaan

    Groetjes Anita
     
  12. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    hier komt de bank ook bij seats en sofa's vandaan en is nu bijna 4 jaar oud, en eigenlijk ondanks dat we honden (grote en een kleine) hebben is de bank nog helemaal goed.

    waar ik het wel mee eens ben dat het geen 10jaren banken zijn maar daar is de prijs ook na denk ik
     
  13. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha grappig dat ik dit topic zie zeg , ik kom er net vandaan ....
    we zagen een hele mooie bank een leren maar ontzettend duur en als we m kochten moesten we minstens 8-12 weken wachten .... omdat we 1 3 zits wouden kopen als je een 2 +3 zits koopt kun je m direct meenemen ...snappen jullie dat ? ik nog niet in ieder geval
    maar als ik dit topic zo een lees heb ik nog geen spijt dat ik m niet gekocht heb !

    L.sybje
     
  14. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi! Wij hadden echt een prachtige bank daar gekocht. Prima ding!
    Ik ben van mening: Wil je een goedkope, leuke bank, waar je niet al te zuinig mee hoeft te zijn, dan koop je hem daar.
    Wil je een duurzame bank, dan moet je ervoor betalen en naar een chique zaak gaan. Logisch toch?
     
  15. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    NIET DOEN!

    wij hadden er een 2 en een 3 zits bank besteld,
    na weken wachten konden we hem ophalen,
    ingepakt namen we hem mee,
    komen we thuis, zit op 1 cremekleurige bank
    helemaal vol zwarte plekken,
    wij gebeld, mochten proberen het eraf te poetsen,
    ging dat niet konden we hem retour brengen
    en zouden ze een nieuwe bestellen.

    ging er dus niet af, nieuwe besteld, weer weken
    wachten, konden hem ophalen,
    daar uitgepakt, geen vlekken oid, dus meegenomen,
    komen we thuis... kleurverschil met de ander bank!
    en niet zo'n beetje ook!
    dus ook deze kon weer terug,
    en zo ging het nog een keer.

    nog een lang verhaal, maar het komt erop neer
    dat we nu een RODE bank hebben.
    die cremekleur was niet meer te leveren.

    en deze bank had heel snel scheuren,
    dus nee, wij gaan echt niet meer naar
    seats en sofas!
     
  16. tally

    tally Lid

    1 jul 2007
    79
    0
    0
    Rotterdam
    hoi hoi
    nou wij hebben een bank daar vandaan
    en zit nog steeds lekker enzo .
    maar heb indd ook wel is klachten gehoord over hun.
    Groetjes Tallie
     
  17. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Wel doen vind ik , wij hebben er een bank vandaan en die is al 7 jaar perfect.
     
  18. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Wij hebben iets meer dan een jaar geleden een bank gekocht daar. Service bij ons was wel tiptop. De bank zit fantastisch en was binnen ons budget van jong pas getrouwd koppel dat net gebouwd heeft :D

    Echt helemaal geen spijt van. Je moet natuurlijk ook wel zien wat je er besteld. Je hebt van die heel goedkope zetels waarvan je onmiddelijk weet dat die niet goed zitten, snel kapot zullen gaan en de stof ook geen kwaliteit is. Wij hebben op ons model een iets duurdere stof genomen die waterafstotend is zodat de zetel langer meegaat.
     
  19. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Kan er niks aan doen.. misschien wel dyslectische neigingen ofzo maar ik lees constant sex en soa's.. :oops:
     
  20. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nu kan ik er gewoon niet meer langs rijden zonder te lachen! en bedank! hoor!


    :) :) :)
    :p ;)
     

Deel Deze Pagina