Ik begrijp het ergens wel. Als je al 34 jaar gevangen zit is dat je leven geworden. Daar weet je wat je hebt en dat moet je in de buitenwereld maar weer op zien te bouwen..
Nou dan blijft hij daar toch nog gezellig zitten, als hij buiten de gevangenis komt, gaat hij misschien weer rare dingen doen.
Tuurlijk zn happie en zn bedje staat klaar al zn vrienden in de buurt alles is gratis je hoeft verder nergens over na te denken....
Dat vind ik makkelijk gedacht hoor lydia... ondanks alles wat je hoort is het echt geen "gezellig" leventje Maar als jij al tientallen jaren vastzit... kijk maar eens hoe de wereld verandert in dertig jaar... Ik kan het me goed voorstellen dat je dan niet meer weg wil eigenlijk.
haha wat bizar! kan me het aan de ene kant wel voorstellen.Die man is natuurlijk voor een gedeelte stil blijven staan(zoals mobiel en laptop en mp3 kent ie niet)die krijgt een rolberoerte als hij buiten de bajes komt! en idd hij moet alles weer opnieuw opbouwen.En werk zoeken waarvan ie weet dat hem dat nooit meer lukt gezien zijn leeftijd!is aan de ene kant ook nog wel weer zielig dat je je belangrijkste jaren erin hebt gezeten en nu durft ie volgens mij gewoon niet meer eruit!(alhoewel hij het natuurlijk gewoon verdiend had om te zitten natuurlijk) best raar! liefs donky
Hoi Ik kan het wel begrijpen als je al zolanf vastzit dan is hij ook niet anders gewend en mischien heeft hij wel helemaal niks meer als hij vrij is. Zou zeggen lekker blijven zitten als hij er gelukkig bij is