Wil even kwijt dat ik super trots ben op onze jonste dochter. Ze moet in mei nog 2 worden en doet al bijna al haar plasjes netjes op de wc!!!!!!!!!!!!!!!! Mevrouw ziet natuurlijk haar zussen en ons naar de wc gaan en een tijdje gelden wilde ze ook. Zag het zelf nog niet zo zitten, we zouden deze zomer beginnen met zindelijkheid. Lekker makkelijk zomers, maar mevrouw hield maar vol. En het gaat nu dus geweldig!!! De oudste 2 waren met 2 1/2 zindelijk overdag en dit monstertje gaat ook die kant op.
ow wat fijn is dat zeg, knap van haar, zo jong al. Mijn dochtertje doet het sinds anderhalf week ook. Ben der wel blij mee, en het ging makkelijker dan ik had gedacht. Maar daar mag je best trots op zijn!!
Wauw, trots mag je zeker wezen. Onze meid van bijna twee wil echt niet op het potje. Haar tijd komt nog wel. Ben stiekem wel een klein beetje jaloers op je Groetjes kwebbel
dochter lief was ook zo snel zoonlief iets langzamer maar daar staan mannekes bekend om die zijn wat luier letterlijk en figuurlijk hihihi
En sinds gisteren poep ze ook op de wc!!! Geweldig...ze gaf bijna licht, zo trots was ze. En wij natuurlijk ook.
Ha Diddle, zie nu dat je bloempje79 bent. Ik dacht ik heb dit bericht al eens eerder van iemand anders gelezen!! Fijn hoor, alle kids zindelijk! Pim