Het moet nog echt tot me door dringen. Ik heb net een test gedaan en ja hoor ik ben ZWANGER. Echt, kan het nog niet geloven. Vooral omdat we pas in juni voor de derde zouden gaan. Maar onverwachts op valentijns dag raak geschoten in de hitte van strijd. Sorry voor de gene die al een tijd bezig zijn, ik weet dat dit niet zo leuk kan zijn om te lezen. (had ik namelijk bij de eerste ook) Dus als alles goed een derde wonderdtje voor ons in nov.. Jippie!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van. Bij ons was het ook raak op valentijnsdag! Groetjes,
dank je wel voor jullie leuke reacties. Leuk Wuppie, gaan we een beetje gelijk op zie ik. Het scheelt 4 dagen, maar ervaring leert dat dat niets zegt Dacht eerst dat ik weer de griep had, maar ik werd pas misselijk toen ik brood voor mijn 2 kereltjes ging klaar maken, toch wel verdacht. Dit kwam me iets te bekend voor, alleen toen had ik het niet voor de test, maar pas later in het stadium. Voor de andere die ook net zwanger zijn, ook gefeliciteerd en geniet er lekker van .