Alternatieve geneeswijzen

Discussion in 'Zwanger worden' started by lautje1979, Jul 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die door alternatieven geneeswijzen zoals bv accupunctuur of homeopathie na een tijd proberen als nog zwanger raakten. Ik overweeg namelijk zoeits eens te proberen voordat ik naar de ha ga.

groetjes

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Ik heb acupunctuur, maar nog niet zwanger

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt voor je reactie.
    Hopelijk heeft het snel resultaat! Is aacupunctuur het enige wat je hebt geprobeert? Ik overweeg homeopathie...

4. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Helemaal niemand verder met ervaringen?

5. kika28

kika28 Lid

May 20, 2008
    22
    0
    0
    Boskoop
    Hoi,

Ik heb homeopathie maar ben nog niet zwanger, Gebruik het nu 2 maanden. Wij hebben al wel alle onderzoeken gehad in het ziekenhuis maar daar kwam niets uit. Voordat we aan de hormonen gaan dachten we, we proberen homeopathie. Baat het niet dan schaad het ook niet.

Succes!

Groetjes Wimke

6. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    hoi Wimke,
    Hopelijk slaat het snel aan! Ik wacht deze ronde af en anders ga ik eens op zoek naar een goede homeopaat, waar heb je jouwe gevonden?
    groetjes lautje

7. miss rettekatet

Jul 29, 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    mijn zus is een aantal jaren aan het proberen geweest en behandeld bij een homeopaat, 4 maanden na de behandeling was ze zwanger. Die homeopaat heeft er voor gezorgd dat alle afzonderlijke dingen die nodig zijn om zwanger te worden goed werkte en in balans waren, zowel bij haar als bij haar man

8. kika28

kika28 Lid

May 20, 2008
    22
    0
    0
    Boskoop
    Hoi,

Heb de mijne via de buurvrouw van mijn ouders gevonden, in Alkmaar. Een hele aardige vrouw, kon bij mij geen schokkende dingen vinden. Ik had een paar blokkades en teveel last van invloeden buitenaf. Ze heeft de blokkades bij mij opgeheven en pillen en druppels gegeven die daarbij zouden moeten helpen.

We wachten rustig af wanneer het aanslaat, volgens haar kan ik gewoon zwanger worden. Dat geeft wel weer meer vertrouwen en geloof in de toekomst.

Groetjes Wimke

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

May 12, 2008
    2,267
    169
    63
    Female
    NH
    Hey Kika ,

Ik woon in Heethugowaard (vlakbij alkmaar)

En ik zou dat ook graag willen proberen...

Heeft ze een praktijk off ?

Misschien kan je me meer informatie in een priveberichtje sturen ?

Liefs Melanie

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Hoi,

Ik heb ook homeopathie gedaan (nogsteeds)
    Ik voel me er veel beter bij en heb ook sterk het gevoel dat ik nu zwanger ben....
    Ik weet het nog niet zeker maar over 1 week ga ik tessten.....het is zeker het proberen waard!

Groetjes en succes eva

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Hier ook met goede ervaringen. Ben in behandeling geweest bij een acupunturist die ook bioresonatie doet. Kreeg na ieder consult druppeltjes mee. In totaal 3 behandelingen gehad en toen was ik zwanger!

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Toch wel hele positieve berichten, ga het weekend het internet maar eens afpluizen op zoek naar een adresje!

13. Bia74

Bia74 Bekend lid

Jun 24, 2008
    634
    0
    0
    Ik sta ook onder behandling bij een homeopaat voor mijn b12, volgende week toch ook nog maar eens vragen of hij wil kijken naar mijn vruchtbaarheid :)

14. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb van iemand het adres gekregen van een bio-resonatie therapeute en daar ga ik de 26e heen! Heb de 29e mijn nod dus wie weet dat het voor de ronde daarna wat doet.....

Share This Page