Seks vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tilleke, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik dacht dat ik een deze dagen mijn eisprong ergens zou hebben, maar nu teste ik vanmorgen en had een positieve ovulatietest! Net weer getest en toen was hij weer lichter, dus denk dat mijn piek vannacht tm vanmorgen ergens is geweest.
    Nu hebben we het afgelopen weekend wel best wat gedaan..vrijdag avond, zaterdag ochtend en gisteren avond. Wat is wijsheid? Gewoon vanavond en morgen nog een keer doen om de kans te vergroten?
    En maakt het niet uit om nu elke dag te seksen? Of verlaagt dat juist de kans..wie ervaring met dagelijks seksen en zwanger?
    Zover ik weet heeft mijn partner gewoon goed sperma. Bij eerste kindje heel snel zwanger geraakt en deden we maar wat haha.

Ervaring en tips gezocht!!

2. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik las en hoor veel dat om de dag het beste is omdat als je het elke dag doet dit dan de kwaliteit van het sperma kan verminderen. En sperma blijft makkelijk 3 dagen leven dus je Zit al goed

3. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    ik heb het 15 rondes om de dag gedaan, en in ronde 16 in mijn vruchtbare dagen juist elke dag. Toevallig omdat we allebei heel veel zin hadden. Zelfs weleens s'ochtends en s'avonds. In die ronde werd ik zwanger. Helaas wel een miskraam. Deze ronde hebben we het toevallig ook weer elke dag gedaan rond mijn vruchtbare dagen. Maar dat resultaat weet ik dus pas over een paar dagen. Gewoon lekker doen, niet geschoten is altijd mis.

4. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Haha sorry, hoe toepasselijk :)

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik heb je test van vanmorgen gezien,maar die is negatief.
    Een ovulatietest is positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep.Dat is bij jou test niet het geval.
    Ik zou nog even doortesten.

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Gewoon doen waar jullie zin in hebben, als je piek vannacht/vanmorgen geweest is springt je ei binnen 48 uur. Hier de eerste keer zwanger geworden 4 dagen voor ei, en deze zwangerschap om de dag.

7. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Als je test vanmorgen positief is, dan springt je ei tussen de 24u en 48u. Dus een positieve test is niet gelijk een ei.

8. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Dat lees ik Lies2012 :)

Dat zijn je vruchtbaarste dagen dus meeste kans op zwangerschap toch?

9. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ik denk als je hele cyclus elke dag sex hebt dan dan zaadkwaliteit idd slechter wirdt. Maar als js in de vruchtbare tijd paar keer extra klust kan ik me niet voorstel dat de kwaliteit zo beduidend minder wordt dat het niet meer zou lukken

10. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Haha nee dat zou ik ook niet trekken hoor Hinti! ;)
    We doen het sinds de laatste dag van mijn menstruatie om de dag alleen nu sinds afgelopen vrijdag wat vaker omdat ik nu in mijn vruchtbare periode zit.

11. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Wij hebben het de maand dat het raak was, een week lang elke dag gedaan rond de eisprong haha.. Ik weet niet of het daardoor juist die maand raak was natuurlijk, maar het kon geen kwaad iig:D

12. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Tja, in de maand dat ik zwanger werd hebben we het omdat het niet anders uitkwam 3 dagen voor mijn eisprong het laatste geklust en zie het resultaat. Van elke dag schijnt idd de kwaliteit achteruit te gaan en zelfs al doe je het om de dag het blijft een beetje een gelukskwestie ben ik bang...

13. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Lekker doen wanneer jullie zin hebben! Om de dag elke dag.. volgens mij zit er ook echt een beetje geluk bij!

Deel Deze Pagina