Vraagje

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Biancaaa, Jul 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

May 22, 2006
    1,852
    0
    0
    Flevoland
    Ben nu net 5 weken zwanger en sta op de zuivelafdeling en dat is tillen en nog eens tillen.
    Soms zodanig zwaar dat ik het zelf bijna niet voor mekaar krijg het op te tillen, is het dan veilig om daarmee door te gaan, ik til hoger dan dat ik zelf ben en het enorm zwaar is het nog verantwoord?
    Hoor erg graag van jullie

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    je moet niet te zwaar tillen als je zwanger bent en ik zou er ook meteen mee stoppen!!!!

3. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    ga met je probleem naar de leidinggevende en probeer er samen uit te komen, lukt het niet vraag dan een gesprek aan bij de arboarts, want wat nu belangrijk is is goed zorgen voor jezelf en de beeb.
    liefs fredje

4. Pien

Pien Lid

Jul 19, 2006
    17
    0
    0
    Planner
    Noordwijk
    Meteen aktie ondernemen hoor. Zo ie zo mag je ook je als je niet zwanger ben niet meer dan 20 kilo tillen en al helemaal niet boven je hooft. Misschien een goed punt om ook bij terugkomst goede afspraken over te maken. Ze horen daar apparaten en of machines voor te hebben. Geloof me tien jaar gaat dat goed en dan zegt je lichaam opeens weet je jedoet het zelf voortaan maar. Geloof me dan zijn echt de knollen gaar.
    MAAAAAAR wel ontzettend gefeliciteerd!!!!!!!! :D

5. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

May 22, 2006
    1,852
    0
    0
    Flevoland
    Dank jullie wel voor de reacties hier kan ik wat mee
    Groetjes

Share This Page