Voor de 1e keer zwanger.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lauraa87, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Hey allemaal !

Ik ben nieuw hier, moet het nog allemaal een beetje leren.
    Zal me hier ff voorstellen en m'n verhaal doen.

Ben 20 jaar, heb 2 maanden een relatie met mijn vriend heb veel schulden en volgende week word zelfs mijn inboedel verkocht dus het was niet de bedoeling dat ik zwanger zou worden (maar het is ontzettend welkom!).
    Zondag voelde ik me vreemd, had last van mijn borsten en was ontzettend humeurig.
    Had ook al een week zin in de raarste dingen zoals chips met sambal en olijven (luste ik eerst niet eens!)
    Maandag toch een test gedaan, en ja hoor zwanger ! (Dat "zwanger-gevoel is nu wel weer over :( )

Maar ik ben ontzettend humeurig, maak ontzettend veel ruzie met mijn vriend.
    Vind dat ook ontzettend sneu voor hem, maar een gemene opmerking is er al uit voor ik erover na kan denken. :oops:
    En aangezien ik doorga met hem uitdagen tot hij echt boos word, heeft hij in een boze bui gezegd dat ik " het maar weg moest laten halen ".
    Ik ben nog jong en mijn vriendinnen hebben nog geen kinderen, zij raden mij dingen aan die ik ook zou zeggen maar wat nu gewoon niet mogelijk is.
    Zoals : Ga toch bij hem weg, je kunt het alleen ook wel.

Ik zou het fijn vinden als iemand advies heeft, of ook zoiets meegemaakt heeft.
    Het hoeft niet, het is al fijn dat ik mijn ei kwijt kan hier (kan een beetje anoniem blijven hihi ;) )

Groetjes

2. wolly

wolly Niet meer actief

Ik wil je toch feliciteren met je zwangerschap.

Wat een toestand allemaal, ik kan je niet zeggen wat je moet doen het enige wat miss goed is is goed praten met je vriend en hopelijk komen jullie er met z'n 2tjes uit.

Sterkte.

Liefs wolly

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! en ondanks alles gewoon blijven genieten :D

4. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Dankjewel ! :)

Mijn vriend is (ja dat ook nog !) doof, en aangezien ik nog niet echt veel gebarentaal kan begrijpen we elkaar ook nog wel eens verkeerd.
    Dus dat praten loopt soms ook weer op ruzie uit !

Ik ga ook vooral aan dat wondertje in mijn buik en mezelf denken. :D

5. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik kan me voorstellen dat het niet ideaal is om in je huidige situatie een kindje te krijgen, mijn advies LUISTER NAAR JE EIGEN GEVOEL, ga geen dingen doen omdat anderen je ervan hebben overtuigd

een kindje kost natuurlijk geld maar boven alles is een kindje al ruim tevreden met een moeder die van hem/haar houdt dus hoe naar je omstandigheden nu ook mogen zijn, je gaat het wel redden!

veel succes met je beslissing en geniet van je zwangerschap

6. joeke

joeke Lid

25 mei 2008
    85
    0
    0
    limburg
    Bij de Fiom kun je terecht voor al je vragen omtrent jong moeder zijn, maar ook natuurlijk voor een goed gesprek met een professional. Hier kun je ook meiden ontmoeten die in hetzelfde schuitje zitten als jij.
    Misschien een idee?
    gr Joeke

7. ladylady

ladylady Lid

29 sep 2008
    21
    16
    3
    Vrouw
    Groningen
    Hey meid.. als eerste gefeliciteerd! Ik wil alleen zeggen luister naar wat je hart zelf zegt.. en trek niet zoveel aan van wat je vriendinnen zeggen.. want straks doe jij wat zij zeggen en krijg jij spijt! Ik snap je vriend ook het is irritant.. ik heb het zelfde mee gemaakt mijn vriend werd ook gek van me. Ik vond mezelf ook gemeen toen ik zwanger was. Maar diep van binnen wil je vriend heus niet dat je het weghaald. Tenminste dat zei mijn vriend later altijd tegen me. Hoort er mischien een beetje bij? :( En je schulden kunnen altijd zo opgelost worden met een sanering :) Als andere mensen het kunnen kan jij het ook zeker weten! Nou meid.. hoop dat dit een beetje heeft geholpen.

8. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Dankjewel voor jullie reactie's ! :D

Ja mijn vriend snapt nu ook wel dat ik een kreng kan zijn , nu mijn hormonen zo op hol zijn geslagen. :oops:
    Hij is terug naar zijn eigen huis en ik zie hem de 1e 3 weken niet.
    Vinden we ook allebei wel even lekker , beetje rust en op adem komen.

Ik weet ook dat ik hem het bloed onder zijn nagels kan weghalen en eigenlijk misschien wel zulke woorden in zn mond leg daarmee. :evil:

Maar ik ga zeker even op die site kijken!
    9 okt. mijn 1e echo dus het is allemaal spannend en jammer dat mijn vriend er niet bij is..

groetjes !

9. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd.. en probeer te genieten :)

10. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Succes meid! Hoop dat jullie eruit kunnen komen!

11. nijntje88

nijntje88 Lid

22 jul 2008
    21
    0
    0
    Succes meid, en wat er ook gebeurd, luister naar je hart en weet dat er na een minder leuke tijd altijd een betere tijd komt...probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ookal is het niet veel, het is genoeg om te beseffen dat de kleine dingen het meeste waard zijn! En je kindje in je buik is het mooiste geschenk dat er is! Dus probeer je daar op te focussen.

Sterkte!

12. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hey,

Wat een gedoe allemaal!
    Maar toch gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Liefs Mandy

Deel Deze Pagina