hallo na bijna een verkeerde afloop is Christiano Mukesh Basant gelukkig toch bij ons mogen blijven gezond en wel!!! hij is om 11.46 geboren en weegt 3410 gram!!!! ik had al vanaf vrijdag weeën maar kreeg geen ontsluiting tot vandaag! hij had ze navelstreng om zijn nek oksel en ze kregen hem er niet af ,hij was helemaal zwart! toen knipte ze van te voren zijn navelstreng door dus hij moest gelijk geboren worden anders kreeg hij veel zuurstof gebrek maar hij kwam met zijn schoudertjes vast te zitten!dus ze hebben hem uit me buik geduwd en me lichaam 3x omhoog gehouden en weer neer gegooid om hem eruit de halen !!!! toen gingen ze snel kijken of hij nog leefde en wij hebben al het geluk van de wereld dat we nu een gezond ventje hebben met een score van 10!! ben nog ene beetje van slag van wat er is gebeurd maar geniet ervan!! heb vandaag te horen gekregen dat er zelf trauma team klaarstond en dat de gynecoloog in de gang huilden na de bevalling maar dat wilde me moeder en man niet vertellen maar me zoontje versprak zich!!!! al met al wij zijn echt gezegend dat ie nog bij ons is
Wauw wat een heftig verhaal!! Maar van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon met ontzettend mooie namen!! Wat een mooi mannetje. Kom lekker bij en ga heerlijk genieten liefs
dank jullie dames!!!!! ja kan nog niet bevatten wat er allemaal gebeurd is en zit echt continu naar hem te kijken!!!!!!
wat een verhaal zeg! gelukkig is alles goed afgelopen en is jullie mooie!!! manneke gezond en wel bij jullie! heel veel geluk gewenst!
Wat moeten jullie zijn geschrokken.. gelukkig is alles goed gekomen! Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!
ja ben er nog niet helemaal over heen elke keer als ik naar hem kijk en denk dat ie er bijna niet meer was barst ik in janken uit!!! moet nu proberen dat los te laten
gefeliciteerd met jullie mooie mannetje! wat een heftig verhaal, daar was mijn bevalling helemaal niets bij. Lekker bijkomen nu en genieten van dat mooie wondertje want dat is het zeker!
Jee, wat een heftige bevalling. Maar gelukkig is hij er. Gezond en wel... Gefeliciteerd en geniet ervan!
jeetje meid wat heftig is ook normaal dat je gaat huilen bij iedere keer als je je mooi man ziet ik wil je onwijs feliciteren en ook nog sterkte met het verwerken van deze heftige bevalling vanuit deze kant een hele dikke knuffel
Wat een heftige bevalling meis... Godzijdank is alles goed afgelopen en mogen jullie lekker genieten van jullie wondertje! Gefeliciteerd!