Pas 5 weken maar het van de daken willen schreeuwen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Martinelli, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Hoi dames,

Het is verschrikkelijk, ik wil het van de daken schreeuwen maar dat is niet slim...
    Vriendlief en ik zijn ons huis aan het verbouwen waardoor ik bij moeders woon, we verwachten pas rond de kerst erin te zitten (ik ben dan ong 20 weken).
    We willen het met 11 weken vertellen, dan heb ik de termijnecho gehad.
    Dan woon ik dus nog ong 9 weken met een moeder die me vanaf dat moment niet meer met rust gaat laten!
    Voor nu, ik houd mn mond!!

Maar tegen jullie kan ik het zeggen:
    IK BEN ZWANGER!!!!!!

2. dropje77

dropje77 Lid

31 okt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Gefeliciteerd!
    Wij (nou ja ik eigenlijk, kon m'n mond echt niet houden..) hebben het met 6 weken al verteld. Stel dat het mis zou gaan had ik de steun ook wel fijn gevonden.
    Geniet ervan en succes met je mond niet voorbij praten haha;)

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Gefeliciteerd! Moeders zijn vaak heel goed in het oppikken van veranderingen. Hopelijk ziet/ merkt ze niets en kunnen jullie het vertellen wanneer jullie willen. Succes!

4. Baanaanaa

Baanaanaa Lid

10 sep 2015
    71
    0
    0
    Haha gefeliciteerd!!! Zo voelde ik mij vorige week ook :D

Inmiddels weten familie en vrienden het. Kon het niet laten!!!!!

Succes met stil zijn ;)

5. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Gefeliciteeeerd! Ik ken het gevoel ik wou t' ook van de daken schreeuwen en voordat we de 1ste echo hadden wist iedereen het! Ook omdat ik zo ziek was en nergenst meer kwam!

Hihi succes!

6. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Gefeliciteerd!!!!

Ik heb het ook meteen gezegd tegen goede vrienden en familie mede omdat zij weten hoe gewenst een kindje was en dat het niet vanzelf sprekend zou zijn, beter nog heb de test samen met mijn moeder gedaan,en ja er is ook tegen mij gezegd wees nou niet zo blij want het kan nog fout gaan,ja en dan? alsof je eigen moet schamen als je een miskraam krijgt,dan heb je juist steun vind ik.

7. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Dankjullie :)
    Mijn moeder gaat het hopelijk niet merken, over het algemeen is ze drukker met zichzelf dan met ons (gelukkig).
    Nog even afwachten of het niet heel erg gaat opvallen maar ik zou het graag aan vrienden willen vertellen waar we zondag mee gaan eten, met hen zijn we erg close, maar vriendlief wil het niet...
    En ja dat wil ik toch niet zelf beslissen, over 5 weken de termijnecho en dan vertellen we het!!

8. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Wij hebbe het met 5 weken tegen de ouders verteld. Met de vraag of ze het natuurlijk nog even geheim willen houden! Met 10wk een goede termijnecho gehad en het toen "openbaar" gemaakt.
    De kans dat het zo vroeg misgaat is aanwezig, maar mocht ik een miskraam krijgen wil ik dat ook graag met mensen delen. Dat was mijn gedachte.

Geniet van je zwangerschap!

9. MamavC

MamavC Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

10. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Dankjullie ;) maar we wachten nog ff...
    Bij ons denkt ook iedereen dat we helemaal geen kinderen willen, dus des te groter is de verassing strx!

11. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Gefeliciteerd! Dat niet kunnen vertellen is echt een ramp! 😂

Met 5 weken hebben wij het dan ook verteld aan onze ouders en allerbeste vrienden. Vandaag hebben we de combinatie test. Als deze goed is mogen we het van onszelf eindelijk van de daken schreeuwen!

12. EliJess

EliJess Niet meer actief

Gefeliciteerd :)
    wat leuk zeg!! Ik ben benieuwd of je het geheim kan houden
    Ik had het niet gekund ( was zooo misselijk) :p
    hoop dat bij jou de kwaaltjes zullen meevallen

succes!!!

Deel Deze Pagina