Ik kom er niet uit. Hoe lang ik zwanger ben. De ene site zegt dit, de andere dat. En geen enkele site aanvaard dat ik een mega-korte cyclus heb. I beat everyone, namelijk 16 dagen. En ja, daar kun je dus zwanger mee worden, . Maar goed, de uitkomst ligt tussen 7 en 10 weken, nogal een groot verschil. Moet de komende week nog even hard werken, dan op vakantie, en daarna is er tijd voor dokters en verloskundigen maar dus wel heel erg benieuwd. Weet iemand de betrouwbare methode van rekenen???
16 dagen??? Wow! In principe reken je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.. Misschien weet je wanneer je eisprong is geweest? Misschien de test van cb? die aangeeft hoelang je zwanger bent?? Weet niet of die ook zo ver gaat als 7 weken hoor..... ? Zou verder geen nuttig antwoord weten.. toch afwachten wat de echo zegt.
Clear blue gaat tot 3+, jammer genoeg. En nee, ik weet niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Daar waren we nog niet mee bezig, eerste poging gelijk raak, again, een korte cyclus zegt dus niets. Of ik heb gewoon heel veel geluk, ook een mogelijkheid, natuurlijk. Toch wachten, dan maar...
Zwangerschapscalculator: direct de uitgerekende datum berekenen Volgens mij kun je het hier wel uitrekenen
Als je wel 10 weken bent zou ik toch even tijd maken voor een verloskundige, zeker als je eventueel de combinatietest wilt laten uitvoeren want dat moet al bij 12 weken.