Hallo allemaal, ik woon zelf in limburg (Roermond) en ik ben mij aan het bedenken wat voor foto's ik zal laten maken van mijn buik. Heb wel al enkele mooie foto;s gezien, maar dat is nog een heel gezoek! Wie wil mij helpen met ideeën en je mooiste foto's laten zien? Wat is jouw top 3 van trotse foto's? Ik weet al dat ik erg trek naar zwarte achtergronden, zwart/wit foto's en die waarin 1 kleur juist wordt opgehaald (bijvoorbeeld blauw) en foto's met iets van een plant/natuur erin. Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom! Sokjes, strikken, enz... PS: voor wie geschikte adressen heeft in de buurt rondom Roermond (mag tot 75-100 km), dat is altijd welkom. Mag ook een hobbyfotograaf zijn!! Groetjes!!
Als je vrienden met me wordt, kun je mn buikfoto's zien die ik zelf heb gemaakt. Meer inspiratie en voor als je een fotograaf zoekt: Zwangerschapsfotos.nl - Zwangerschap en baby fotografie
Ik woon zelf in Venlo en had in Weert ergens een goede fototgraag gevonden, weet even zo zijn adres niet meer. Moet je anders even googlen.
Ik heb in Weert foto's laten maken bij Loes Mennen. Ze maakt met witte en zwarte achtergronden en is heel professioneel. Wij hebben daar ook ons kaartje laten ontwerpen. Ze is nu zelf ook zwanger dus voelde voor mij wel prettig aan. Kijk maar eens op haar site Loes Mennen Fotografie Weert - Fotograaf in o.a. portret, familie, trouwreportages
Ik ben zelf professioneel fotografe en ontwerpster van geboortekaartjes in Limburg maar momenteel in zwangerschapsverlof. Jammer, anders zou ik zeer graag helpen !
Hallo ik kom ook uit om roermond pmfoto is ook super mooi hebben wij foto s laten maken van de kinderen echt super mooi en het ligt in baexem hebben nu een zomer actie van 70 euro kun je kijken op de site van hun google pm foto studio in baexem en in swalmen Ligt ook een goede
Toevallig gisteren een shoot gehad op het strand, heb nog maar twee foto's gezien, maar helemaal blij met het resultaat.