Hallo dames, Vorige maand zaten we nog in zak en as omdat ik een miskraam had met 5.6 weken... en vandaag?? Een positieve test in handen!! JOEPIE! Super blij en dankbaar natuurlijk maar ook erg onzeker... ''zijn de testen wel donker genoeg? Voel ik wel genoeg?(vorige week elke ochtend misselijk en nu niet meer... alleen grotere, niet pijnlijke borsten)'' Besloten geen CB test met indicatie te doen...die heeft me vorige keer zo onzeker gemaakt (ze liepen toen niet op) dus ik heb nog 3 testen(Z&K)... elke week 1 om te kijken of ze oplopen...rond de 8 weken krijg ik als het goed is de eerste echo! Laat de onzekerheid maar afnemen en de blijdschap toenemen! JOEHOE!! Bekijk bijlage 377942
Van harte gefeliciteerd! Probeer er maar van te genieten. Ik ben ook meteen na mijn miskraam zwanger geworden en ik herken de onzekerheid. Gisteren hebben we echter een echt gehad en ik blijk alweer 7 weken en 3 dagen zwanger te zijn! Denk maar zo: je hebt je pech nu gehad en nu is net jouw tijd. Een miskraam komt helaas vaak voor dus de vervelende statistieken hebben we nu gehad: nu zijn wij die 90% waar het wel goed gaat! Enjoy!
Gefeliciteerd! Bij mij heeft er 2 rondes tussen gezeten na mijn mk maar ben nu ook weer zwanger! Doordat de vorige keer een mk was, krijg ik nu al tussen de 6 en 7 weken een echo om te kijken of hartje klopt. Wellicht dat je voor elkaar kan krijgen dat je ook eerder echo krijgt? Dan ben je iig eerder gerustgesteld.
Ik krijg echo rond week 7... heb ze nog niet gebeld maar dat zei ze de vorige keer. Ik denk dat ik tot 8 wkn wacht...dan duurt het daarna niet zo lang...
Maartje gefeliciteerd je had gereageerd op ovaluatietopic echt super voor je! Ik ben helaas ongesteld geworden maar nieuwe ronde nieuwe kansen