Wat een heerlijk nieuws! Dat dat zo maar kan he, wat zal dat een opluchting zijn, geen MMM! Geniet ervan!
super lief al die reacties! we zijn ook echt super blij! als alles goed gaat, blijft ons een hoop bespaard! liefs elfje
Heeeeeeeee! Ghehehe....ik had je banner al gespot maar je hebt ook een officieel topicje! Bij deze dus nogmaals: GEFELICITEERD! Wat ken ik een hoop lieve meiden die ook dolgraag zo'n berichtje zouden plaatsen zeg! Geniet ervan! Elmo
joepie de poepie! Yes Elfje wat onwijze leuk, jij ook al! Van harte gefeliciteerd he! Enne hoor je ook nog bij de maart mama's of is het alweer april? genietse he!
Hoi Elfje, Wat super, zwanger! Gefeliciteerd meid, lekker geen polonaise aan je lijf! Geniet ervan! Kus Senna
Elfje, Zie het nu pas! Super gefeliciteerd.... Nou weer op dezelfde datum bevallen gaat niet meer lukken..hahaaha. Succes morgen met je echo. Liefs Britt
super bedankt weer voor alle reacties! @britt: ik hoop dat jij snel volgt meissie! morgen eerste echo.... ben hartstikke zenuwachtig! liefs elfje