lieve meisjes, hierbij deel ik namens elke en elkeman mee dat NADINE is geboren! op 14 november 2009, in het begin van de avond. na 26 weken en 2 dagen in elkes buik. 3 maanden te kort... elke werd afgelopen woensdag opgenomen, omdat het niet goed ging met de kleine. al sinds de 20 weken echo niet; de placenta liet te weinig voeding door. elke was woensdag 26 weken zwanger; en pas vanaf 26 weken gaan ziekenhuizen actief beleid voeren, een kindje te proberen te redden.... elke heeft longrijpers gehad, en zaak was, de bevalling zo lang mogelijk te rekken. echter, vandaag bleek uit de ctg en uit de bloeddruk, dat het beebje gehaald moest worden. met een spoed-keizersnede dus, is nadine geboren. 550 gram, ongelofelijk klein......... dit vechtertje kon eerst zelfs zonder beademing! maar heeft dat inmiddels wel. het is allemaal vreselijk eng, angstig, spannend en emotioneel. met elke gaat het, onder omstandigheden, nu stabiel. en nadine ligt onder een warme lanp op de beeb-ic. toch wou ik haar geboorte hier aankondigen, omdat het zo'n wonder is, en ook omdat elke in maart 2008 bevallen is van charlotte*, met iets meer dan 24 weken. charlotte is overleden; elke had HELPP. en dan nu is hier haar zusje. ook zo vreselijk te vroeg. maar alsjeblieft, laat nadine het halen. zo'n sterk mooi lief meisje, die moet bij haar ouders blijven, nog minstens 100 jaar. @iedereen: stuur alsjeblieft je positieve kracht&liefde naar nadine. dank jullie wel. liefs, tante klingel.
Ik brand de kaarsen voor Nadine! Een prachtige naam, voor vast een prachtig meisje. Zet hem op Nadine.
Lieve Elke en Elkeman, en charlotte* gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Nadine. Wat hebben jullie veel moeten mee maken ... maar jullie 2e dochtertje is er e is een vechtertje! kom kleine nadine, laat de dokters en verplegers je goed verzorgen, wees rustig en groei goed meisje! Groei en weet dat niks belangrijker is momenteel dan dat je mama en papa van je houdt en je niet kan verliezen.. weet dat ze niks liever wil dan je een goed toekomst en leventje geven, lieve Nadine, er word zo veel van je nu al verwacht lieve schat, je moet vechten!! je MOET!! ..
Lieve Nadine vecht! Vecht voor jezelf, voor je mama voor je papa en voor je zusje Charlotte* Vecht en groei!
Lieve Elke, Elkeman en Charlotte* gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Nadine. Nadine heeft al laten zien dat ze een vechtertje is en ze vecht door. Ik bid voor jullie en het kaarsje brand. posipowerrrrrrrrrrrrrrrrr Liefs Nynke
Lieve Nadine, wat hebben je papa en mama een mooie naam voor je uitgekozen. Hoop gaf jij je papa en mama toen ze ontdekten zwanger van jou te zijn. Hoop, een wens, in verwachting zijn van iets goeds... En nu ben je er, veel te vroeg, maar nu moeten wij allemaal hoop hebben, dat jij een heel sterk meisje bent, én dat ben je kleine Nadine!!! elke en elkeman, van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochtertje. Charlotte* waak vanaf je mooie ster, hoog aan de hemel, over je kleine zusje! Heel veel liefs
Lieve Elke en Elkeman, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer NADINE! hoop is de betekenins van haar naam en die hoop gaan wij hier allemaal samen met jullie de komende weken hebben. Nadine heeft al laten zien dat ze vechten kan door zelf even adem te halen...en vechten zal ze zij aan zij met jullie! Heel veel sterkte. hoop en liefde voor de tijd die komen gaat. Dikke knuff!
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en hoop zo ontzettend dat jullie straks mogen genieten van jullie gezonde sterke dochter!! * stuurt alle positieve energie die ze kan vinden jullie kant op * Nadine: vecht!!!
Nogmaals gefeliciteerd, lieve elke, elkeman en charlotte*, met de geboorte van Nadine. Nadine: groei, vecht en wees sterk, je bent onze HOOP! posigirlpowerrrrrrr
Lieve Elke en Elkeman, gefeliciteerd met jullie Nadine. Lieve Nadine, klein wondertje, vecht lieve meid vecht! Vecht alles wat je kan voor je lieve papa en mama en je kleine grote zus*
lieve elke , elkeman en charlotte* zo hebben jullie uitgekeken naar de komst van kleine Nadine, en toen we de weken voorbij waren die Charlotte heeft gehad, hebben we gejuicht.. al 1 obstakel overwonnen.. en nu moest Nadine gehaald worden.. voor de gezondheid van jullie beiden. Een ze leefde.. en ademde.. en liet zien dat ze een vechtertje is. 3 maanden te vroeg.. maar gaat goed komen.. 3 maanden te vroeg betekende toch in februari in het eigen bedje? Het is al bijna december.. vecht lief kleintje.. je hebt laten zien dat je het kan.. en nu gaan we door.. met aan elk van die kleine vingertjes wel 3 hysterische bustantes die roepen groei groei groei.. op naar de kilo! jaja, nu wil je ze er nog aan hebben maar over 30 jaar ga je klagen dat je ze eraf wilt hebben. knuffel lief meisje onder die warme lamp.. groei! want er zit een bus vol babymeisjes en babyjongetjes vol spanning op je te wachten. xx
Lieve Elke en Elkeman, Hopenlijk heeft jullie Nadine haar zus Charlotte als beschermengeltje bij haar couveuse staan. Dat kan haast niet anders.
Lieve elke en elkeman, Alle positieve energie die ik in mijn lijf heb stuur ik naar jullie en jullie kleine lief vechtertje Nadine. Grote zus Charlotte* waakt over haar kleine zusje. Liefs Trees
Elke, Elkeman en Charlotte* Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Nadine je bent een vechtertje, vecht ervoor zodat je over enkele maanden met mama en papa mee naar huis kan Groei meisje groei groei groei groei groei groei groei Charlotte* waak over je zusje meid dikke kus van bustante zuurtje
Lieve Elke en Elkeman, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik duim hier voor jullie mee dat ze het redt. Lieve Nadine, blijf vechten meid!! En Charlotte* waak over je zusje en zorg dat ze sterk blijft. Heel veel sterkte, liefde, hoop en uiteraard heel veel kracht toegewenst. Geef de moed niet op!! Dikke knuffel..
Lieve Elke, Klaas en Charlotte*, GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje! Nadine, een prachtige naam met een mooie betekenis, hoop. Nadine is een vechter, een groot wonder van 550 gram. We denken aan jullie, leven mee en hebben héél veel hoop! Liefs van Elena, Ramon én Nikita
Lieve Elke, elkeman en Charlotte* gefeliciteerd met jullie geweldige dochtertje en zusje! vecht en groei lieve kleine Nadine, je kunt het!