Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hey mus

Dus flink aan de klus, ging jij nou ook ovu testen gebruiken?
    Zal voor je duimen...
    Ja ik heb eigenlijk geen idee we hebben perfect geklust maar ja nog een paar daagjes afwachten... andere symptomen let ik maar niet op voel toch iedere keer wat verschillends...

Hoe is het met de rest?

Moet trouwens zeggen dat ik het wel lang vind duren die dagen van de eisprong tot de nod eigenlijk moet ik nu niet piepen want weet nu exact wanneer mijn eisprong was maar toch die 14 dagen kruipen voorbij...

2. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    inderdaad voor ons ook nieuwe ronden nieuwe kansen laten we hopen dat het deze keer wel gaat lukken iedereen heel veel succes en natuurljik de beste wensen voor het nieuwe jaar

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Mirjam hoop voor jou ook een mooie beeb in 2009

had net nog een nod lijst gemaakt alles weg :evil: :evil: :evil:

4. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou echt..het zat weer fantastisch mee hier! Zit ik net zo rond mn ei.. dus ik denk ik pak die Clearblue ovutest er weer es bij, zijn de batterijen van de digitale tester op! Hij deed het gewoon niet meer. Grrr.... Dat was donderdag geloof ik.. nee..woensdag! donderdag kon ik toen langs de winkel om effe verhaal te halen of dat normaal is.. en vandaag heb ik dan een nieuwe verpakking mee gekregen, maar geloof toch echt dat mijn ei wel is geweest :-S (ah ja, geklust is er sowieso dus ach..) Maar wat een gedoe weer!

Is iedereen hier trouwens ook zo lekker ziek zwak en misselijk? Ik ben superverkouden en had gister zowat geen stem meer door het hoesten.. Als dat dan maar weer geen invloed heeft op een evt. eitje :oops:

We wachten wel weer! :-D

5. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    deze klachten heb ik rond de kerstdagen gehad ook tijdens mijn ei sprong en ja inderdaad niet zwanger maar goed ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft gehad beterschap

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ah dat is balen mus ja nu is je eitje vast wel geweest maar belachelijk dat zo`n ding dan niet werkt...

Ik heb ook die digitale van clear bleu hoop dat hij het wel goed blijft doen...

over ziek zwak en misselijk gesproken ben al 5 dagen aan de diarree en dan echt met van die buik krampen erbij dat is dus geen pretje dacht dat het over was maar vanochtend weer erg last van...

Ik denk dat als je echt koorts hebt en goed de griep met alles erop en eraan in je vruchtbare dagen dat dat best wel invloed zou kunnen hebben, maar als je dan goed ziek bent dan denk je vast ook niet aan klussen en is de kans zowieso kleiner.

Nou beterschap

7. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Uch zit ik effe de reacties te lezen, zie ik mijn banner.. nog 12 dagen voor ik kan testen..oef! Wat een eind weer! :)

Maar iedereen is dus ziek (geweest), hoop dat je er ook weer snel bovenop bent Spriet! Over drie dagen kun jij testen, ondank alle ziektekiemen nog wel geprobeerd te klussen in de juiste periode? Denk eraan he, we zouden tegelijk zwanger worden toch? ;) haha.. Dus kan niet wachten wat jouw uitslag is ;) :)

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ja dat is dan weer een heel eind he mus vind ik ook altijd en de dagen op die banner kruipen voorbij...

Wij hebben gelukkig wel goed kunnen klussen daar zal het in ieder geval niet aan liggen.

volgens mijn berekening is mijn nod vandaag volgens de banner morgen nou ik vind het wel prima ik test wel over een paar dagen als ik nog niet ongi ben.

qua symptomen voel ik nog niet echt veel nou ja we zien het wel...

mus hoe voel jij je? Hoop dat ik deze ronde idd zwanger ben en dan jij ook! daar houden we ons wel aan ;)

@de rest hoe is het met jullie...

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    nog 5 dagen ik ben wachtende zucht.....

zijn er nog zwangere? ben een tijdje niet komen lezen dus heb veel gemist

10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    nee nog niet

jou nod komt ook al dichterbij mja die dagen lijken wel maanden ken het gevoel...

ga voor je duimen dat het raak is...

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    dankje wel spriet ik hoop voor alle wachtende

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Kleine update, had vandaag een beetje roze! En gister eergister had ik een heel raar gevoel in mijn buik, een gekke steek en daarna ineens een warme vloed omhoog naar mijn hoofd.. innesteling? Ja.. je wil nu opeens alles wel positief bekijken, toch?

Spriet, al getest!?

13. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nee niet getest nog vrijdag of zaterdag...

Maar mus dat klinkt als een innestelling echt super spannend [-o<

hier dus nog geen duivels wel hoofdpijn en spierpijn gevoel in mijn benen...

We wachten af...

14. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Oww wat superspannend! We zullen toch maar eens zwanger zijn zeg.. ;) hihi.. Ikzelf heb er nu toch (heel gevaarlijk wel) een beetje hoop op gevestigd. Heb jij dat nu ook dat je bang bent dat je een evt. eitje met het minste of geringste (dit gaat stom klinken, alsof die er uberhaupt echt al zit..) los kunt schudden? :-D haha niet lachen ;)

15. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou dat zou ik wel heel super vinden!
    Nou als ik dat had dan had ik ook meer hoop hebben.
    Haha ik snap wel wat je bedoelt bijv met het klussen bijvoorbeeld dat heb ik wel tenminste...

Hebben jullie het wel eens over namen of denk je er zelf weleens overna?
    En de babykamer en spullen wagen en dergelijke? ik fantaseer daar best vaak over en weet ook wel ongeveer wat ik wil :oops:

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Wel eens? Wel eens vaak ja ;) Haha.. nou.. ik moet zeggen, een paar weken lang was het even niet meer zo in mijn hoofd. Vorige maand had ik namelijk ook heeel goede hoop maar was het ook niks. En het kan nu alsnog niets zijn, maar positief zijn is altijd goed.
    We kunnen een boel spulletjes van familie overnemen. Die kleine groeit ook al hard door en de box hebben we al op zolder staan! Ook op marktplaats kijk ik altijd wat er aangeboden wordt, lastig om nog geen bod uit te brengen dan.. Verder is de babykamer nu nog even een kleine opslagplaats, maar na een schoonmaakbeurtje klaar om ingericht te worden, het behang is in ieder geval al best leuk voor een babykamer (niet bij nagedacht toen we het erop deden, het was een restantbehangetje in de winkel, maar ik vond hem toen gewoon wel leuk, maar komt dat nu even goed uit!)

Ik weet niet of jij dat hebt, maar vind jij hyves ook zo "vervelend".. ik zie allemaal vrienden in mijn kring die al bevallen zijn of net zwanger of op het punt staan te bevallen.

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Dat is wel fijn dat je al veel van familie over kan nemen bij ons komt er bijna weer een baby bij en daartussen is de eerste een stuk ouder dus denk niet dat die nog spullen hebben.
    Maar op zich ook niet erg aantal dingen willen we nieuw aanschaffen zoals de wagen en ik ga marktplaats afstruinen voor de babykamer en box...

De babykamer moet bij ons nog laminaat in en een nieuw behangetje zit nog steeds van de vorige bewoners in, wel netjes maar niet mijn smaak.
    willen in ieder geval iets doen in de stijl van nijntje ben ik fan van :)

En hyves ja de één na de ander is zwanger zelfs ex-klasgenoten die de 2e al krijgen het valt nu natuurlijk ook meer op maar ik snap heel goed wat je bedoelt.

Verwachten mensen in jullie omgeving al dat je bezig bent om een kindje te krijgen?
    Bij ons heb ik de indruk van niet en misschien ook wel fijn maar ben wel extra benieuwd naar de reacties straks...

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    bij ons verwachten ze het wel allemaal
    dan krijgen wevragen zoals ben je al zwanger?wanneer komt er een kindje?

alsof dat zo plots gebeurt en de normaalste zaak is

19. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi meiden!

Hier is de ongi ook weer voorbij! Weer een nieuwe ronde aangebroken.
    We kunnen er weer tegenaan!
    Hopelijk is dit onze laatste ronde.. :D

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dit ken ik... (helaas)
    Bah vind ik altijd zo vervelend als mensen daarover beginnen.
    Ze weten dan wel niet dat we bezig zijn... Maar omdat onze wens naar een kindje altijd groot is geweest vragen ze dit toch steeds.
    En dat kan dan erg pijnlijk zijn..
    Maarja dat zullen ze wel niet weten want dan zeggen ze:
    "Hij hoeft maar naar me te kijken en ik ben zwanger"

:x Dat is zo'n nare uitspraak!

Deel Deze Pagina