Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ff klagen hoor ben ongesteld geworden :evil: :evil: :evil:
    op naar ronde 5 pff zo gaan die rondes wel heel snel :rolleyes:

Nou ik hoop dat jullie allemala zwanger zijn dat verzacht mijn verdriet tenminste...

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

ja erg he
    ik zeg wel dat ik gestopt ben met de pil en dat we wel zien wanneer een kindje komt

we kunnen nooit weten wat er aan de hand is misschien ben ik wel onvruchtbaar en dan komen hun met die uitspraak als hij me aankijkt ben ik zo zwanger brrrr word er misselijk van.....

3. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ik ben er ook bijna weer vanaf, en ben bij een paranormale beurs geweest... Die dame zei dat we vlak na mijn ongi en 's ochtends moesten klusse en dat ik dan zwanger zou raken van een meisje, maar wanneer, heeft ze me niet gezegd...
    In september gaan we op vakantie, dus nu moet het maar ff niet... Maar om nu 3 maanden over te slaan is ook zo zonde...
    En de vakantie is een verrassingsvakantie van mijn schoonouders geweest... Lief hè?

4. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ahh Spriet :( das niet zo mooi meid! Gatsiedarrie.. ik twijfel ook een beetje aan wat "ik nu heb". Gister was er dus een heel klein beetje roze. Vanavond heb ik een beetje bruin.. kan dat normaal zijn als je zwanger zou zijn? Of zijn dit toch maar weer gewoon de voortekenen van een ongesteldheid? Tsja.. begin nu verschrikkelijk te twijfelen. Laten we er maar vanuit gaan dat ik toch weer ongesteld wordt. Hmpf :( Gelukkig zie ik wel dat er weer wat meer meiden meedoen! Leuk!

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ja 1e ronde voor mij :D We kunnen aan de bak! Haha wel super spannend om echt voor een kindje te gaan. Ik ben heel benieud hoe lang het gaat duren.

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey mus,

Mijn vriendin is nu 4 maanden zwanger en die had ook een paar dagen voor haar NOD wat ligt bloed verlies. Maar dat bleek voor haar een teken te zijn dat ze zwanger is! su6 ik hoop dat het ook jou teken is.

7. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hai Manou..ik zit onderhand al dagelijks op het topic "eerste symptomen" te kijken ;) haha.. ik geloof inderdaad wel dat het zo kan zijn dat het erbij hoort! Maar ik voel eigenlijk voor de rest he-le-maal niks :( ben wel heel erg moe, maar ja, wat wil je op vrijdagavond? Hm.. lastig zeg.. Je komt er maar op 1 manier achter he? Maar ergens kan ik mezelf ook helemaal niet zwanger voorstellen......

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Wat is het ook vervelend om gelijk te krijgen, vandaag ongesteld geworden...veeel vroeger dan normaal! :( Bah bah bah en nog eens bah..

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik ben weer ongie geworden.....

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Spannend hoor zit nu in mijn vruchtbare periode! Hoop zo dat het lukt!

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Hey dames,
    Ik ben op dag 35 ongi geworden. Althans daar ga ik vanuit.
    Het heeft maar 1,5dag geduurd. Eerst wat bruin, toen rood, toen wat bruin, en toen weg .. foetsie! Wel heb op die dag ongi-krampen gehad.
    Ik heb nog veel last van steekjes onderin me buik, vooral in de avond als ik rustig op de bank zit. Gek he!? Ofniet...
    Hebben meerdere meiden een ongi gehad van 1dag? of misschien 2dagen?
    Ik heb een test gedaan vanavond, en die was negatief,, ondanks dat ik wel veel koppen thee op heb, maar dat moet toch niet uitmaken, want zwanger is zwanger toch.
    Ik ga er maar vanuit dat ik naar de volgende ronde ga.
    Nu een vraag, ik heb een cyclys van 35 dagen, denk ik!
    Wanneer zou dat mijn ei wezen?
    Alle dames, succes! en hopelijk allemaal snel een positieve test.
    Groetjes, Manon

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    We hopen met je mee Manoe, dat jij maar meer geluk mag hebben dan ons dit keer ;)

13. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hai Manon... was het veel rood? Misschien moet je nog even wachten en wat later gewoon nog eens een test proberen? Je kunt trouwens je vruchtbare dagen hier links in het menu ergens uitrekenen!

14. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Mus; Het was best wel wat rood ja. Ik weet niet of het nu donker of gewoon helder rood was. Ik heb zodra ik rood zag een o.b erin gedaan, en verder niet gekeken, .. Ik bedoel, haha! Ik heb me ob's niet bekeken.
    Ik wacht het denk ik maar gewoon af, en mochten de steken aanhouden, en mochten er dingen bijkomen, test ik nog een keer.
    Vind het alleen zo gek, heb het nog niet eerder gehad! Maar 1dag, .. Go, normaal zou je denken, He! Dat is lekker! Maar nu, .. Je denkt overal over door!
    Ik ga vruchtbare dagen morgen nog eens bekijken!
    Ik duik de douche/me bed in! Weltrusten!
    Liefs

15. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou.. heb ook al wat gekke cycli achter de rug.. elke keer denk ik ook: joehoe.. dit is het! Maar helaas, dan zet het toch echt door (echt rood!) Maar ja.. de een is de ander niet! :-D Welterusten Manonn!

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Joehoe! Hoe is het met iedereen hier?

17. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Het ene lichaam is inderdaad het andere lichaam niet meid.
    Afwachten, meer kunnen we allemaal niet doen.

Hoe voel jij je nu?
    Ik voel me eigelijk prima!
    Ik heb sinds half uur ineens raar gevoel in me onderbuik/liezen!
    Erg apart..
    Ach, tijd om naar bed te gaan! Lichaam even lekker laten rusten!

Ik duik de douche en me bed in.
    Morgen weer vroeg dag!

Weltrusten!
    Liefs, Manon

18. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    hey allemaal ik kom mij ook weer eens melden heb het ff een tijdje van me af gezet...

Ik heb al vanaf gister last van bruin verlies beetje vaag aangezien ik dat normaal nooit heb dan breekt de ongi gewoon door met rood en nooit bruin...
    maar ja ga er maar vanuit dat het er wel aan zit te komen...

mijn banner staat op 29 dagen mijn kortste cyclus maar kan ook net zo goed langer zijn geweest had deze maand geen ovu testen gebruikt...
    denk zelf rond 32 dagen als ik naar het slijm kijk...

nou mus de 1 na de ander in dit topic word zwanger maar wij maar niet, wat doen we verkeerd :)

19. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Nou, dat vraag ik me ook wel eens af. Doen wij iets verkeerd?! :) :confused:

20. fatma

fatma Lid

28 nov 2008
    69
    0
    0
    Mijn eerste cyclus was ook erg lang ( 4 maanden ) de tweede 3 maanden, en nu ben ik klaar met ongi, dus sinds 9 feb. maar had een hele raare ms tijd. Heel weinig bloed, ook bruinigheid. Ik snap er niets van...

maarja is ontpillen nu voorbij....

Succes allemaal

Deel Deze Pagina