Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Jaaaaahh Spriet :rolleyes: inderdaad.. het is ongelooflijk he? :( Deze maand zit het er sowieso al niet in.. op het moment supreme dat ik een smiley in me ovutest had, moest vriendlief werken..(gatsie, kon dat ei nou niet 1 dag wachten?) Dus jah.. wachten maar op die duuvelkes.. Ik probeerde er ook niet zoveel mee bezig te zijn, maar het heeft geen zin. Iedereen om me heen is zwanger, heeft kinderen of probeert zwanger te raken.

Maar het was zo stil hier, was effe benieuwd naar een update :-D

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou ik heb nu al 4 dagen last van bruin verlies... er komt geen bloed aan te pas.

Erg irritant en weet niet wat ik ervan moet vinden want normaal heb ik dit nooit.

mijn banner gaat uit van 29dagen cyclus maar het is dus tussen de 29 en 34 dagen

gister had ik een ongesteldheids gevoel van een uurtje en dat is nu alweer over...

maar als je die smiley hebt dan is het 24 tot 48 uur dat ie springt... of was je vriend meerdere dagen weg?

3. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hm jaa... nou.. effe kijken.. hij was die avond weg, maar dat is de vooravond van het weekend. Soms moet hij dus 's nachts weg en dan is eigenlijk het hele weekend al vergeven omdat hij dan 9 van de 10 keer erg moe is.. dus jah :(
    Wel spannend bij jou weer.. technisch gezien zou het bij mij ook nog wel kunnen deze maand, maar we zijn nu al een paar maanden bezig en het zenuwachtige gevoel verdwijnt een beetje bij mij.. heb jij dat nu ook?

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    hmm dat is dan wel balen ja... op zich word er hier wel gericht geklust alleen deze maand is ff afwachten omdat ik nu dus geen ovu testen had gebruikt... maar volgende ronde wel weer hoor...

Ja dat spannende/zenuwachtige gevoel is wel weg maar ik ga er ook standaard vanuit nu dat het toch niet raak is...
    En dat als dat bruin verlies het kan 2 kanten op nou dan heb ik maar het liefst zoiets van breek dan asjeblieft gewoon door maar laat me niet in onzekerheid...

Ik verlies trouwens heel weinig bruin en vandaag dacht ik van als we sex hebben misschien dat het dan door breekt maar nee hoor het blijft bij waterig bruin...

als het niet doorzet dan ga ik van de week weer ff testen bestellen en dan dag 35 van de cyclus testen...

onze nod`s lopen aardig gelijk...

5. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Haha ja! Ik heb de afgelopen keer een heel korte cyclus gehad (29 dagen), compleet een verrassing, gezien mijn andere cycli.. Dus ik kom naar je toe hoor :-D haha.. Samen cyclus delen, samen zwanger, toch? ;)
    Irritant dat bruine he? Dat heb ik ook zo een keer gehad...ene dag bruin, andere dag niks (daarbij een klein beetje een gelukkig gevoel van joehoe..dit kan het zijn)..volgende dag weer wat bruin en daarna werd het steeds heviger tot het echt rood was. Pff.. wat kan een mens zich ongelukkig voelen zeg. Daarom ben ik ook wel weer een beetje blij dat ik niet meer zo gefocussed erop ben. Maar wil niet zeggen dat ik het nog steeds even graag wil ;) drama dit..

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ja wat dat betreft lijken onze cyclussen wel erg op elkaar
    we zijn lotgenoten...

Ik denk ook wel dat ik ongi ga worden hoor, alleen als ik kijk naar mijn chago nergens zin in gedrag en een eetlust van hier tot tokio...
    Oja en een paar puisten maar die kunnen ook van de chocolade komen :rolleyes:

Nu heb ik er wel spijt van dat ik die ovu testen niet heb gedaan ben er nog steeds veel mee bezig...

Als we volgende ronde zwanger raken krijgen we een december kindje en die ronde erna dan heeft het alweer geboorte datum 2010 :confused:

Wij hebben trouwens ook niet extreem veel geklust deze ronde volgens mij maar 2/3 keer deze periode...

7. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Hi Cootje,

Ja ik ben in januari gestopt met de pil, en werd heel mooi op dag 26 ongi, en heb het ook wel even goed gehad, dus ik geloof wel dat de pil uit mijn lijf is. Nu ga ik ook voor de tweede ronde, en hoop ook op een dag mama te worden.
    Maar we moeten ook zorgen dat we er niet teveel mee bezig zijn want dat werkt ook niet mee.
    En ik was allang blij dat ik zo mooi op tijd ongi was want anders heb je ook geen nieuwe cyclus.

Knuffel,

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Maarreeee Spriet, ik zie wel 3 dagen overtijd! Welke cyclus heb je aangehouden? Hoe lang ga je afwachten?

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou ik heb de kortste aangehouden 29 dagen maar zit nu op dag 32 in de cyclus...
    en de langste van mij was 34 dus ongesteld op dag 35...
    Dus nog ff afwachten.

Maar mijn bruin verlies is weer zo goed als weg :rolleyes:

Idd 2010 klinkt zo verweg en idd dan moeten we eerst nog maar zwanger raken, in 2010 word ik 25 :confused: :x

10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou hier is het bruin helemaal weg heel vaag...

11. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Owww Spriet! Wat spannend! Ik leef weer helemaal mee... wat ik dacht dat er niet meer (zo erg) was, bloeit nu weer op bij het lezen van je berichtje! Wanneer ga je testen?

12. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou het stoppende bruin verlies was dus stilte voor de storm want gisteravond ben ik ongesteld geworden :evil:

Aankomende ronde ga ik weer ovu testen gebruiken toch gevoelsmatiger wat een meer gerichte kans dan.

Voel jij al wat?

13. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ach.. he gatsie meid.. wat balen weer! (en dat zal zacht uitgedrukt zijn..) Ik hier nog niets! Maar goed, ik ga deze ronde maar uit van 35 dagen cyclus, dan zal vrijdag mijn 35e dag dus zijn. Vanmorgen voelde ik trouwens wel een beetje ongi-krampen. Maar nog geen kleurverschil ofzo. Heb nog wel gevoelige en wat gezwollen borsten, maar ja, das normaal als je ongi moet worden toch? Dus uhm.. weinig nieuws op het front eigenlijk! :) Ik wacht het allemaal rustig af.. Maar wel flauw dat je je niet even in kon houden hoor! Daar gaat onze gelijkopgaande cyclus ;)

14. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He meiden.
    Nou, nog even .. en dan gaan we er weer tegen aan.
    Ik ben deze maand eerder dan verwacht 'ongesteld' geworden.
    Ik ben het de vorige twee maanden op dag 34/35 geworden, en nu .. Nu op dag 29! De vorige keer ben ik het 1,5, en nu weer ..
    Opzich lekker, Je bent er gauw vanaf, maar toch zet het je even aan het denken. Is het normaal? Is het erg? Heeft het invloed op dingen?
    Ach, ik zet het van me af, en ga straks heel heel heel veel klussen, en hopen dat het gauw RAAK is! Hihi!

@Mus; Spannend! Morgen testen?!
    Grappig, ik zag dat jij ook een cyclus van 35 had, en toen 29.
    Toevallig! Succes met testen meid!

15. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    vandaag helaas ongesteld geworden maar wel meer pijn dan anders was wel paar dagen overtijd en sympth had ik ook mja zoals je overal wel leest is het dat je lichaam je flink voor de gek kan houden.
    kheb nu uitgerekend een cylcus van 28 zoals normaal en 30/31 bij elkaar omdatk aan de ene kant denk van k was ni overtijd me cylcus duurde gwn wat langer omdatk van sept tot dec. ook niet ongi ben geweest ivm datk ben gestopt met de pil rond sept.
    maargoed,die dagen opgeschreven waneer ik vruchtbaar ben en dan dr gwn weer voor gaan!

hopen dat we allemaal maar snel posi kunnen testen meiden, succes!

& de zwangere meiden, geniet ervan en super gefeliciteerd!

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hey Manonn, quess what! Ik heb net een testje gedaan.. kon het allemaal niet meer bewaren tot eind van de week (dat was mijn planning, als ik dan toch nog niet ongi was..) maar ja.. net getest dus en er stond "niet zwanger"..dus ik ga er toch maar niet van uit. Als ik het wel was geweest had ik toch zeker a) wat meer moeten voelen en b) had er in het teststaafje misschien toch wel een heel klein lijntje te zien moeten zijn? Nee..dit gaat hem niet worden meiden! Ik voeg me straks bij jullie in een nieuwe ronde, alleen eerst nog effe die duivels "verwelkomen"..

17. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Wel grappig trouwens Manonn, jij ook zo'n gekke cyclus tussendoor.. vreemd he? En ik zit ook even naar mijn 5 maanden te kijken (32*35*33*35*29*), eerst kort, dan lang, dan weer kort, dan weer langer en dan kort en nu weer lang?

18. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Jakkes! Balen meid! Houd moed hé! Op naar volgende ronde!

Ja, apart hé! Die cyclussen.

Ik dacht. Nou .. Ik doe het netjes! 34 , 35 ...
    Maar nu 29 .. En al twee maanden 1 a 2 dagen 'ongesteld'
    Ik vind het vreemd. Ik heb een onderwerp geopend.
    Ik zit te twijfelen of ik de dokter moet bellen? Omdat ik het een week tevroeg ben geworden, althans te vroeg? Me cyclys kan ook aan het veranderen zijn? En ik ben het maar 1, hooguit 1,5 dag geweest.
    Soms voel ik me zo anders in me buikkie, of wil ik dat?!
    Haha!

Liefs!

19. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik weet precies wat jullie bedoelen,alleen weet ik helemaal niet waar ik aan toe ben.Eigenlijk zit ik pas in mijn eerste ronde.15jan gestopt met de pil,18jan ongesteld geworden en nu zit ik maar te wachten op mijn ongesteldheid.......en zo te lezen kan het misschien nog heeeeel lang duren.

In het verleden ben ik ook wel eens gestopt maar dat had een andere rede en dan was ik het gewoon op tijd,niks ontpillen of anders voelen maar nu!pff in de week van 1feb heftige ongi krampen en heel rot voelen...emo,moe,hooftpijn etc en 14feb en die dag erna zo'n rugpijn kon niet meer op of neer.

Maar totaal geen ongigevoel...testje gedaan negatief natuurlijk maar ben gewoon mezelf niet.Koud,pukkels(heb ik nooit ook niet in ongi week)verward en nu sinds 2 dagen zo'n opgeblazen gevoel en een opgezette buik.

Ik weet dat ik rustig af moet wachten maar ik voel me zo raar en weet nu echt niet waar ik aan toe ben,wanneer mijn ei etc.

Hoop daarom dat ik ongi word zodat ik weer kan gaan tellen maar als ik lees dat het bij sommige vrouwen heel lang kan gaan duren wordt ik er niet echt vrolijk van.

Heeft iemand tips?Verder leef ik erg met jullie mee en hoop ik natuurlijk dat het een vruchtbaar jaar gaat worden voor ons allemaal.

Maak me ook een beetje zorgen want ben toch al wat ouder.....Fijne dag allemaal en strekte

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt.......gr x

20. sammie2002

sammie2002 Actief lid

16 feb 2009
    107
    0
    16
    Goedemorgen.....

Ben vandaag ongi geworden dus nieuwe ronde nieuwe kansen.Hopelijk wordt mijn cyclus nu een beetje normaal en kunnen we voor t eggie gaan!

Iedereen veel succes en hopelijk is het deze maand wel raak voor een hoop van jullie.Blijven duimen dus!

liefs x

Deel Deze Pagina