Hey allemaal Ik voeg er mij ook even bij. Duimen maar. Een vriendin van me belde gisteren dat ze zwanger is. Ze was slechts 2 maanden gestopt met pil. Echt niet eerlijk!
Zo! Ik kom er ook weer even bij, mijn rdtjes zijn de deur gelukkig weer uit en over een paar dagen komt mijn ei *ho-la-dio-ho-la-diee* Gelukkig vorige maand extra ovu testen besteld dus ik kan mijn ei weer goed in de gaten houden! Deze maand een korte maand dus dat is fijn! Er is 2 x gependeld dat ik zwanger zal worden in maart dus mijn hoop is groot! Ik ga er weer voor! Ronde nr 7!
Hier is de ongi ook voorbij, dus weer lekker aan het klussen En flink ons best doen, zodat het deze ronde raak is
@ Manonn: en..heb je de dokter al gebeld? Tis vreemd he, wat er allemaal met je gebeurd? Die gekke 29 dagen-cyclus snapte ik ook helemaal niet.. zit er wel vaker over te denken om gewoon maar es naar een dokter te stappen om te kijken of alles wel "oke" is.. @sammie, welkom bij de club meid! Gelukkig ben je ongesteld geworden en heb je de eerste keer snel achter de rug! @ Julied: zo oneerlijk inderdaad, ik hoor ook niets anders dan "nee hoor, 2 maanden nadat we gestopt zijn was ik zwanger". Dan twijfel je soms echt aan jezelf. Maar goed, positief blijven! @ muppet: wat heb jij fijne korte cylcussen! Viel me als eerste op, haha! Nou hier ben ik vandaag begonnen met wat bruin, dus de ongesteldheid zit eraan te komen. Natuurlijk gatsie, maar wel een beetje verwacht! Bij mij was ook gependeld voor februari (wat ik me zo nog herinner), maar helaas..
Inderdaad Mus, steeds weer geconfronteerd worden met mensen waarbij het gewoon van zelf ging. Ik zie dat je overtijd bent, duimen maar!
Jee, hier ook sinds woensdag dan eindelijk ongesteld.. Pff ben volgens mij nog nooit zo ongii geweest, bloed stroomt eruit wuhahaha! Nu kunnen we naar ronde 2 ! En maar hopen dat het raak wordt..
Nou we lopen weer naar onze nod`s toe... Heb ff niet gereageerd druk gehad met van alles en nog wat, maar wel kunnen klussen gelukkig... Heb de hele avond vervelende steken in mijn onderbuik heb ooit hetzelfde gevoeld en toen was het een eisprong maar die heb ik nu allang gehad dus wie weet een innessteling... nou ja maar vanuit gaan dat het niks was... Hoe ish et met de rest?
hee sprietje! Over 1 dag mag je weer testen, ik duim voor je! Hoe de stand van zaken bij mij is: heb deze keer een supervage cyclus! Heb niet eens mijn ei kunnen ontdekken, ddduuusss ik ga maar weer es nergens vanuit....bah!
SPRIET! Hoe is het ermee? Hier weer tekenen van de komende ongi. :-S Had het kunnen weten, mijn cyclus is om en om kort en lang. Heel vreemd
hey mus nou mijn cyclus was deze keer 29 dagen weer erg kansloos dus... We gaan dezelfde kant op lang/kort/lang/kort Moet mijn banner nog aanpassen zit nu weer op dag 5 van de cyclus... En jou ongi door gebroken of?
Hm.. jammer weer Mijn cyclus was dit keer op zijn kortst! 28 dagen.. pff....echt... ik snap dr niks van! Ik zeg maar weer: volgende ronde Spriet? Spreek ik je dan weer, haha!
bahbahbah, weer ongesteld geworden... Heb me een paar maanden niet gemeld op het forum maar deze maand was het weer zo gek allemaal. Op dag 23 flinke rugpijn en licht bruinverlies vanaf dag 25. Normaal een cycylus van 31 dagen dus hoopte al op innesteling en dergelijke. Helaaspindakaas, gewoon weer ongesteld geworden. Na 28 dagen dit keer al. Bijzonder. Op zich ook wel fijn, een kortere cyclus. Mus en Spriet nog steeds actieve formumgangsters zie ik, kom jullie namen sinds het begin al steeds tegen! Komt bekend voor van die vriendinnen die al zwanger worden als hun vriend alleen maar naar ze kijkt. Hartstikke leuk hoor, maar stiekem ook zooooo jaloers! En onzeker: gaat het ooit allemaal wel lukken bij ons? oh nog een vraagje: zijn er meiden die ook iedere keer zo rondom de eisprong zere tepels krijgen? Is dit dan voor, tijdens of na de eisprong? Ik heb zelf nooit ovulatietesten gebruikt maar heb het idee dat de zere tepels aangeven dat ik mijn eisprong heb gehad. Komt iemand dit bekend voor?
Balen ster dat je ongesteld bent geworden, ik weet inmiddels wel dat er geen peil op te trekken valt qua kwalen, ene keer dan voel ik niks en is de ongie een verrassing andere keer dat ik denk dat het raak kan zijn dan blijkt het gewoon de ongie te zijn geweest. Ik let er niet meer op of zoek er in ieder geval niks meer achter. Ja mus en ik houden vol onze cyclussen lopen ook aardig gelijk op. Die onzekerheid ken ik gelukkig in de omgeving niet veel die zwanger zijn, dat scheelt wel. Over die zere tepels dat wisselt heel erg bij mij dus daar kan ik geen goed antwoord op geven. afgelopen ronde had ik heel erg last van mijn borsten zelfs zo erg dat ik ze voelde als ik op mijn buik lag, deed dan gewoon pijn. Ik ga deze ronde randjesfietsen tactiek waardoor je door middel van bijna klaar komen de baarmoeder het sperma laat opzuigen zeg maar en dat moet onderzocht zijn dat het werkt... nou ja kwaad kan het in ieder geval niet. ga nu weer naar de klus dagen toe allemaal even ons best doen!
Kijk aan, nieuwe technieken worden uit de kast getrokken! Klinkt ingewikkeld! Maar goed, als het maar leuk blijft toch? Ik zit ook aardig verglijkbaar met jullie qua cyclussen zie ik, schept toch een band he Wat kan dat lijf je inderdaad voor de gek houden he! Loop al 29 jaar met dezelfde baarmoeder in de rondte, maar de laatste maanden trekt hij wel heel veel aandacht! Nu ook weer een zeurderige pijn, op dag 8, slaat echt werkelijk helemaal nergens op! Maar goed, we houden de moed er weer in. En deze maand zwanger worden: een kerstkindje lijkt me voor die kleine later ook zo ingewikkeld... dus geen groot probleem als het ook deze maand niet lukt! Liefs en succes tussen de lakens!
hee spriet! dat randjesfietsen......dat heb ik ook gelezen! ik ben er ook net deze maand mee begonnen. dus wie weet helpt het! laat het maar weten! ik zal het ook laten weten! succes allemaal!
Hallo Meiden, Ik sluit me bij jullie aan. De zijn weer weg en we kunnen er deze ronde weer vol voor gaan. Zondag 5 april heb ik me ei denk ik en manlief komt zondag terug van een weekje familiebezoek! Hopen dus dat we deze maand dan nog wel op tijd zijn! : Ik hou jullie op de hoogte. Vind het echt te gek zo'n forum. Ik wil het namelijk nog niet met mijn omgeving delen. Dus ben blij met mijn forum meiden! Groetjes Bolle Buik
Joehoe meiden! Hier alles redelijk oke hoor.. dat randjesfietsen heb ik ook al geprobeerd, maar ja.. je ziet het: heeft nog niets uitgehaald! Maaaaar vind het reuzegezellig dat we met zn allen op ons ei "afvliegen" haha! Forum is zeker een uitkomst, want ik zou het soms wel van de daken willen schreeuwen dat we ook aan het proberen zijn voor een kindje (soms van de vrolijkheid en soms vanwege het verdriet omdat je de verhalen over andermans kinderen even niet meer aan kunt horen omdat het pijnlijk is...) Je moet gewoon echt geluk hebben denk ik.. ik ga niets speciaals meer proberen zoals randjesfietsen, etos pillen, kussens eronder o.i.d...misschien dat dat wel werkt (haha !)
P.s. heb wel echt het gevoel te hebben steeds meer pilvrij te zijn, hebben jullie dat ook? Hier en daar puistjes komen weer terug van jaaaaren weggeweest te zijn (dmv pil) en ik voel steeds meer in mijn buik rommelen.. Das dan wel weer een prettig idee met wat mindere bijkomstigheden..