Na ruim 6 jaar Mirena laten verwijderen. Zit echt met smart te wachten op de , voor het eerst in mijn leven dat ik er naar uit kijk!
Dag dames! Ik voeg me er ook bij. De duivels zijn bijna weg, en dan beginnen we vol goede moed weer aan de volgende cyclus. Deze ongie viel me zwaar merkte ik. Eerder dacht ik nog van: achja, helaas maar we gaan door, toch tijd zat! Maar dat kon ik dit weekend toch niet. Moet nog bij 2 mensen op kraamvisite: echt geeen zin in dus... En ja, wat voelt de wereld soms toch oneerlijk! Vorige week vroeg een collega van mijn man nog aan hem: goh komt er niet al een kleine bij jullie? Dan denk ik: hou je smoel! Zucht.. nouja.. Morgen zien we het weer zonnig en gaan we weer eieren zoeken Had wel bedacht: met Pasen zwanger worden is eigenlijk wel mooi (nieuwe leven) en dan bevallen met Kerst, wat een geschenk. Ik ga er voor
@wieweet: Ik snap helemaal wat je bedoelt met die opmerkingen ik krijg nu ook steeds vaker de vraag best wel irritant. @jilly spannend wachten op de 1ste ongie hoop dat ie snel en regelmatig komt en dat je snel zwanger mag zijn. @mus: ik ben al jaren van de pil af heb het totaal maar een half jaar gebruikt in mijn leven, had meer last van de pil dan profijt dus de keuze voor rubbers was snel gemaakt, voordeel dus dat ik niet hoefde te ontpillen. Dat randjesfietsen ben ik nu dus ana het doen wel apart opzich ben wel benieuwd. Ik heb vandaag een ovu test gedaan was nog negatief hoop dat ie morgen positief is.
Dat is raar had ik een paar dagen terug toch een reactie geplaatst en er hadden mensen op gereageerd en nu is dat weg : heel vaag...
Hm dat moeten nog de naweeen zijn van de verhuizing van de site denk ik.. ik had volgens mij ook allang wat meer geplaatst. Hmpf.. maar goed, welke verhuizing gaat er wel zonder "slag of stoten"? haha
Aha, gelukkig ben ik niet de engie die de website nog niet helemaal snapt... Zelfs de makers vergissen zich zo nu en dan.! Hier al ietsiepietsie bruinverlies, dus dat wordt geen kindje meer in 2009... helaashelaas. Nouja, kerst leek me toch maar ingewikkeld als verjaardag.
En ja hoor.. Weer voortekenen gehad van een aankomende ronde nummer 9... Baal er zo van! Vanavond een feestje gehad en ja hoor.. Er was ook weer een zwangere bij. Daarbij komt dan altijd de vraag wanneer wij er aan beginnen.. Het begint nu echt pijn te doen zon vraag.. Bah..
Hey, Ah vandaar vond het al zo vreemd dat alles weg was... Maar goed kan gebeuren. Ik denk niet dat het deze ronde raak is bij ons want ik we hebben veel te weinig geklust, ik was net rond die dagen ziek dus eigenlijk alleen paar dagen ervoor en erna geklust... Maar ja je weet het maar nooit, al ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi ga worden. Zit vandaag op dag 31 en nog geen tekenen van ongi. Balen dat jullie al tekenen hebben dan hopenlijk volgende ronde 2010 is ook een mooie datum. ik heb vannacht zo raar gedroomd van alles en nog wat bij elkaar. mus dat is ook niet leuk als je dat soort vragen krijgt, gelukkig hebben wij daar nog geen last van. eigenlijk moet je daar heel nonchelant op reageren maar blijft wel moeilijk.
Op de een of andere manier maakt het me deze maand niet zoveel uit. Vooral de maanden waarin ik allerlei kwaaltjes heb die dan toch weer eindigen in een ongesteldheid baal ik het meest! Deze maand ben ik tot nu toe vrolijk doorgefietst dus verwacht niet anders dan een bloeding binnenkort. En meiden met dit weer is iedereen toch vrolijk? Maar ik snap je wel hoor Mus, kan soms ook zwaar ongelukkig worden van al die 'spontane' zwangerschappen en confronterende vragen!
Ja heerlijk dit weer ik vind deze de lente/zomer altijd een heerlijke periode, heb ook altijd een beetje last van een winterdip. NOu hier nog niks gespot dus hoop dath et zo blijft maar eigenlijk kan het bijna niet want die klus dagen komen echt niet uit... heb mijn banner aangepast op mijn langste cyclus dus ben ik dan nog niet ongi dan ga ik een test doen.
Heey, Vandaag zit mn ongi er weer op , dus weer klussen. Helaas in mn mannetje op reis tijdens mn vruchtbare periode dus ik hoop dat het deze keer lukt. Wij zitten in ronde zes/zeven. Als het lukt dan zijn we ongeveer 17 jam uitgerekend! Succes iedereen!!! gemma
Jeetje Spriet, je gaat weer goed zie ik!! Ik heb alweer een nieuwe banner geregeld jongens.. hup.. positieve masker weer op en weer verder he? Trouwens.. heb nu 2 keer achter elkaar 28 dagen cyclus gehad, hm.. zou mijn lichaam nu echt "ontpild" zijn?
Hmm...ik zie dat we allemaal aardig gelijk opgaan weer qua banners, ben je nog bij ons sprietske? Zie dat het ook bij jou weer niets is.. kop op meis!!
heeey ja ik ben er nog... wist ook wel dat het niet raak was hebben letterlijk om de eisprong heen geklust... Maar goed we gaan idd weer gelijk op nou toch raar dat 1 van ons niet eens zwanger word... Ronde 8 alweer gaat hard... Wel irritant ik moet voor mijn vakantie van die prikken hebben maarja als ik dan niet weet of ik zwanger ben maar ik ga het ook niet nog 2 maanden uitstellen ben niet gek... nou ja dan maar net laten zetten als ik ongie ben maar ik weet eigenlijk of het nog langer invloed heeft... hmm toch maar eens opzoeken. Nou ik ga voor ons duimen aankomende ronde moet nu toch eens raak zijn...
zo dames, mijn ongi is weer de deur uit en nu flink aan de klus de komende tijd! Heb er zin in en hoop nu dat me cyclus een beetje bijgekomen is van de pil... kus
ja dat is ook het enige leuke dat we gelijk opgaan... maarre zullen we dan nu maar afspreken dat we het ei allemaal gaan benutten???
Ik zeg deal!! Heb ook dit keer de goedkope ovulatietestjes gekocht: lekker veel testen!! Dan kan het toch niet missen??