Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    hey meiden,

Wij waren een romantsch weekendje weg[5jaar getrouwd!} Op het moment dat wij de hotelkamer in liepen had in een vreemd gevoel in mn buik. Ik naar de wc en ja hoor de duivels waren er!! 5 dagen te vroeg. Normaal altijd optijd...snap er niks van... :( Het hele weekend verpest :|
    Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen, nu voor ronde 10,,,zucht

Succes iedereen!

2. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Effe een snelle reactie vanaf werk.. Gemma.. wat ontzettend ***!!!!!!! Hoeveel pech kun je hebben zeg.. dikke knuffel voor jou! Enne.. ik zal snel samen met jou ronde 10 opzoeken.. *hmpf!!* :(

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hey allemaal was ik ook weer...

@gemma, wat ontzettend balen dat je net op dat moment ongi word... dat wil je al niet maar al helemaal niet op dat moment... :(

@ster, ik weet het niet hoor met dat vliegen of het kwaad kan maar ik doel ook meer erop omdat ik dan ook op vakantie ben en ander land enzo.. maar het zal wel los lopen dan.

Ik zeg al nooit echt tegen mijn mannetje wanneer we het beste seks kunnen hebben alleen ik geef wel een hint van nu is de meeste kans zodat hij daar wel een beetje rekening mee kan houden, ik gebruik in ieder geval geen "vak termen"
    Maar goed nadat hij dus onder de douche had ge.... toen ben ik wel ff flink pissig geworden en heb ik het wel degelijk ff voor gekauwd hoe een bevruchting in zijn werk gaat...

geloof me niks is frustrerender dan zo`n moment....

Voor de rest zit ik nu op dag 24 van de cyclus en ik heb een paar puisten die er normaal niet zitten... voor de rest niet echt iets bijzonders volgens mij...

Maar ik ga met jou ronde 10 in mus...

4. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    @ster Vliegen kan volgens my geen kwaad. Ik heb heel vaak gevlogen toen ik zwanger was van mijn 2 jongens..

Hebben jullie al kinderen>?Wij hebben 2 jochies 2 en 3 jaar!

groetjes gemma

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Voor ons is het de eerste...

Hierna heb ik nog een kans om zwanger te zijn voor de vakantie en als dat zo is dan ga ik het gewoon wat rustiger aan doen maar dat waren we zowieso wel van plan...

6. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hier ook de eerste.. ooit...

Sjongejonge spriet..wanneer zeiden we voor het eerst dat we samen zwanger zouden worden? Ik kan het me al niet meer herinneren.. Ronde 10..jeetje..Oh en mijn werk is ook zo verschrikkelijk.. de hele dag hoor ik verhalen over kinderen.. ik kan het allemaal niet meer aan!! Misschien moet ik het gewoon maar uit mijn gedachten zetten.. alles! Kennen jullie het?

7. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Mus ik weet echt heel erg goed hoe je je voelt en dat gevoel van binnen wat je krijgt als je een klein babytje ziet dat is "verschrikkelijk"
    gelukkig word ik op mijn werk niet heel erg geconfronteerd met baby`s maar toch het steekt wel regelmatig...

Ik wil het heel graag van mij af kunnen zetten en dan gewoon op een dag denken van "he wanneer moet ik ook al weer ongi worden?" en dat je dan al een paar dagen overtijd bent...

Maar dat lukt me dus gewoon niet...

Ik heb ineens erg last van puistjes terwijl ik die normaal niet heb grrrr...
    En gister was ik vet emotioneel en moest een paar keer janken volgens mij zijn mijn hormonen een beetje in de war..

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ja.. het voelt zo, inderdaad Spriet! Gek genoeg had ik dit nooit verwacht..in ronde 10 te belanden..maar aan de andere kant vind ik het ook een gekke gedachte dat ik ooit zwanger zal raken.. alsof dat geluk niet aan mij is besteed zeg maar.. En van je af zetten.. gaat niet!! Vooral niet als iedereen om je heen met kinderen bezig is.. Onze buurvrouw is zwanger, nu bleek vorige week dat de andere buurvrouw ook zwanger is..

Anyway, voel nog steeds helemaal niks. Mijn banner klopt ook niet.. want ik verwacht tot 33 dagen een cyclus te hebben.. dus we hebben nog een ruime week voor de boeg.. *huil*

9. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ok spannend dus spriet, met die emotionele buien! Nu hopen dat die puisten een goed excuus hebben om op je gezicht te verschijnen!

Hier nog weinig nieuws, gelukkig erg druk deze week dus dat bevordert het 'geduldig' afwachten.

10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik denk dat hier de ongi gaat door breken heb al sinds begin van de avond last van bruin verlies....balen.. maar ging er toch al niet vanuit dat het raak was...

dan heb ik ook weer een korte cyclus deze keer... kortste in tijden, maar dan moet het nog wel even doorzetten, het is bij mij pas ongi als ik rood bloed zie...

hoe is het bij jullie?

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ja hoor het is hier door gebroken... cyclus van 28 dagen

op naar ronde 9....

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Welja Sprietske.. kan er ook nog wel bij.. heb vandaag een ongelofelijk k-dag!! Bah!! Ik verwacht dinsdag of woensdag ongesteld te worden.. effe wachten nog dus, kan ik die dag ook weer een k-dag hebben. Bah bah bah!!

13. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ronde 9... ongesteld geworden
    Nu eerst lekker op vakantie en wie weet na afloop wel een leuke herinnering voor het leven? We wachten het maar weer (geduldig) af.

Wie weet deze maand zoals jij omschreef Spriet: je ineens realiseren dat je overtijd bent zonder dat je er die maand over hebt nagedacht! Dat zou toch eens fijn zijn als dat kan! Kan het me amper voorstellen.

Ik merk trouwens dat mijn liefje toch wat sipper wordt als ik hem weer eens vertel dat ik opnieuw ongesteld ben geworden. In het begin was ik steeds van slag er van en maakte hij zich nog totaal geen zorgen. Nu lijkt hij ook steeds wat ongeduldiger te worden en zich te realiseren dat het niet allemaal even makkelijk vanzelf gaat blijkbaar. Tegelijkertijd kan ik me ondertussen al amper voorstellen dat het uberhaupt ooit gaat lukken zodat ik er nog amper teleurgesteld om kan zijn. Herkennen jullie dit?

14. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    He meiden.. niet zo snel! Ik heb nog geen ongi hier en jullie beginnen zonder mij al aan een nieuwe ronde. Maar goed.. ik zal even mijn banner aanpassen, want zie dat hij automatisch al met een nieuwe ronde verder is gegaan.. klopt niet. Heb nog 2 dagen te gaan ofzo in deze cyclus..Hmpf!!

15. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey dames,
    Ik begin ook met een nieuwe ronde. Deze maand gaan we allebei er mee bezig zijn en proberen om in de goede periode voldoende te klussen. Mannetje wil nu ook graag. Ben nu bijna half jaar pilvrij, dus zou nu moeten gaan lukken.
    Spannend...!!
    xxxxx

16. Snoopy1978

13 mei 2009
    29
    0
    0
    Hoi hoi!

Na 10 dagen bruin verlies en een heleboel onzekerheid is net de ongesteldheid doorgebroken! Beter ongesteld dan niet weten wat er aan de hand is. Kan nu tenminste weer gaan tellen richting de eisprong!

Allemaal veel succes met zwanger worden deze ronde! :D

17. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou,... i am back in the game hoor! Hier ook een ongesteldheid.. Ronde 10!! Banner weer aangepast, nog een paar dagen survivallen en dan kunnen we weer vrolijk verder.

18. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    jammer mus hopenlijk deze ronde wel...

Ik had eerst de houding van het kan elke ronde raak zijn maar nu heb ik de houding van "ik zie het wel het is vast niet raak" weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik liever heb...
    Als het aankomende ronde niet raak is dan heb ik mijn klus periode op vakantie, misschien dat dat helpt...

19. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    wat is dat toch voor gegoochel met die banners?! Vanzelf naar een nieuwe ronde toe? Nou jaa! Eigen willetje hoor.

Branbantse en Snoopy: welkom bij de club!

Volgende maand met zijn allen een nieuw onderwerpje openen in het 'zwanger zijn' forum? Wat zeggen jullie er van?

Eergister een vriendin aan de telefoon die in de eerste ronde zwanger was maar er nu met 12 weken achter is gekomen dat het vruchtje met 8,5 week is gestorven. Ook vreselijk zeg!! Dan liever wat extra geduld nodig en straks in één keer een gezond kindje en een normale zwangerschap. Wat een gedoe allemaal, kindjes krijgen... Dacht dat het alleen maar leuk zou zijn. hmpf.

20. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hoe gaat het met jullie meiden? Ik heb me hier maar even een tijdje stil gehouden, probeerde mijn gedachten ergens anders op te zetten. Moet zeggen: redelijk gelukt! En toch goed geklust..doch verwacht ik deze maand.............weer niks......... :( wordt er zo verdrietig van, en om me heen wordt iedereen in een vingerknips zwanger, ongelofelijk..

Deel Deze Pagina