Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou ik had een paar dagen geleden al gereageerd maar doordat het forum veranderd is, is die weer weg...

Nou goed hier hebben we de klus dagen optimaal benut maar ja nu maar afwachten of het wat is...

Hoop het wel hoor, gister op kraam visite en dan pff gaat alles tekeer van binnen, dan wil ik het ook zo graag.

Heb net als jou mus geprobeerd er niet teveel mee bezig te zijn en een houding aan te nemen van als het nu niet raak is "dan de volgende ronde" maar dat wil ook niet altijd.

Het is ook moeilijk hoor maar ooit raken wij ook zwanger daar hou ik me dan maar aan vast.

Ik had vandaag wat vage steken onderin maar ja ik let niet meer op symptomen want elke maand is het weer net even anders.

Hoe is het met de rest?

we lopen weer naar onze nod`s toe dus hopenlijk word het hier weer wat drukker dan...

Mijn nod is bij 28 dagen cyclus 13 juni
    en bij mijn langste 34 dagen 19 juni

13 juni schiet al op maar de 19e niet al verwacht ik zowieso niet dat het 34 dagen was...

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou aftellen maar weer naar de nod dagen!!!

Hoe is het met jullie?

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Even mijn onderschrift testen..

4. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    He wat irritant.. ik heb helemaal geen melding gekregen dat je wat had getypt! Nou ja.. ik zie het gelukkig nu..
    Maar Spriet, dat voornemen om je er niet teveel mee bezig te houden is gelijk bij mij verdwenen toen ik aan mijn vruchtbare dagen zat.. ik kon het niet laten 1 ovu-testje te doen! Gelijk twee strepen! En vanaf dat moment zit ik min of meer weer constant met van alles in het hoofd. Onnodig, want ik voel of merk niks, en onderhand weet ik wat dat over 1,5 week zo'n beetje betekend... Ik weet dat er heel veel meiden zijn die ook zo'n beetje al een jaar aan het proberen zijn, maar je ziet meer "hoera ik ben zwanger"-reacties, dan "ik voel me ellendig omdat ik maar niet zwanger wordt" en eigenlijk is het dan maar beter om hier weg te blijven he? Lastig lastig..

5. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ps ik krijg mijn plaatje niet bij mijn naam... GR??

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    He mus ja ik had ook al moeite om alles hier weer te vinden moet wel weer ff wennen...
    Ik heb vandaag mijn eerste nod dag en nog geen ongi "hoezee!!"

Kan nu deze ronde ook niet zeggen van ik weet dat het niet raak is, er is wel een kans meer in ieder geval als normaal, dus spannend spannend spannend...

Mijn banner staat ingesteld op mijn langste nod (34 dagen) kortste is 28 maar ga pas testen als ik op dag 35 zit en nog geen ongi heb.

Ik snap wat je bedoelt helemaal niet er mee bezig zijn lukt toch niet zoals nu ook normaal heb ik pijnlijke borsten als ik ongi ga worden en nu dus niet nou dan heb ik weer meer hoop dan normaal...

Dat schakel je toch niet uit.

En niet helemaal weg blijven hoor we slepen elkaar er wel doorheen, we steunen elkaar nu al zolang en ooit is het bij ons ook raak...

7. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Aah je bent een schat.. zit hier weer met tranen in mijn ogen :(, gatsie! Maar goed.. het zal echt met ons wel goedkomen.
    Gelukkig heb ik mijn mussenplaatje alweer hervonden! Das alweer een hele stap vooruit, haha! Nu nog zien dat ik melding krijg als je een reactie hebt gekregen op een topic.. bij toeval dacht ik: effe kijken of Sprietske nog gereageerd heeft ;) En ja hoor! :-D
    Haha...
    Ik duim voor je de komende dagen! We houden moed he?? ;)

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    he natuurlijk komt het goed met ons!
    Fijn dat je je avatar weer hebt gevonden ik moet ook nog ff met die van mij bezig maar nog ff geen zin in gehad om dat uit te vogelen.
    Ik krijg trouwens nooit melding als iemand reageerd op zich wel handig dan hoef je ook niet altijd te kijken, of juist wel in dit geval dan ;)

Ik heb er nu op zich wel een goed gevoel over anders dan normaal in ieder geval...
    Mijn vriend denkt ook dat het weleens raak kan zijn, volgens hem ben ik erg opvliegerig.
    Maar goed rustig afwachten tot vrijdag.
    Wel spannend als ik voor mijn vakantie nog zwanger zou zijn :)

Zal zo even bbq-en ff heerlijk het weekend afsluiten.

Ga ook voor jou duimen zou het zo leuk vinden als we tegelijk zwanger zouden zijn :)

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nog geen ongi :)

10. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ja ben ik weer. vorige maand helaas niets en nu mijn vruchtbare dagen. ik heb nu na mijn miskraam even ovu testen gedaan omdat ik niet precies wist of dat alles weer een beetje normaal liep. vorige maand wilde hij niet klussen op de juiste dag. vond hij zo verplicht. We hadden die week al vrij veel geklust dus dat was uiteindelijk ook niet goed. waarschijnlijk had hij niet zoveel zwemmers meer. gisteren gaf de ovutest een streepje en hebben die dag geklust. vanochtend was er ook nog een streepje. zullen we het vanavond weer doen? of zou dat niet veel zin hebben? ik heb het klussen gelukkig een beetje weten uit te stellen. hij wil altijd precies op de verkeerde momenten en als het dan wel is dan wil hij niet. gek van! maar nu heb ik het geheim weten te houden en het een beetje uitgesteld. dus hoop dat gisteren raak is. nu op het wachtbankje

11. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    #331 ster79, 15 jun 2009
    Laatst bewerkt: 15 jun 2009
    terug van vakantie

spriet: spannend!!
    mus: ik baal met je mee, ook hier weer ongesteld geworden!

Over het algemeen sta ik vrij optimistisch in het leven, maar begin nu toch sterk te twijfelen over mijn zwangerschapskansen. Of eigenlijk twijfel ik al niet meer, volgens mij kan het gewoon niet, kan het me totaal niet meer voorstellen. Ik haat het om zo negatief te zijn, maar alleen maar hopen en teleurgesteld worden kost nog veel meer energie!

ps mus hoe heb je nu uiteindelijk je plaatje weer bij je naam gekregen? Ik krijg het niet voor elkaar!

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Jeetje.. wat spannend!! Wat zijn je symptomen? Of nog niets??

13. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    -vlagen van misselijkheid
    - veel boeren
    - zachte borsten in tegen stelling tot normaal dan doen ze juist zeer voor de ongi, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.
    -moe
    -vaker plassen

Kan er niet echt omheen maar goed ik blijf nog even met beide benen op de vloer en juich pas als ik daad werkelijk een posi test in handen heb.

oja mijn humeur is ook niet echt om naar huis te schrijven en dan vooral de opvliegend heid...

@ster knuffel voor jou balen dat je weer ongi bent geworden, stomme duivels.

@hansje ga voor je duimen en gewoon zo vaak klussen als je kunt in de vruchtbare dagen...

Wij hebben het om en om gedaan trouwens...

14. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hansje: Volgens mij zit je wel goed hoor met je klusdagen. Maar lastig he, hou het ook voor mijn mannetje verborgen, the less he knows, the better it goes whaha..

Ohhh ster..jij ook ongi geworden? Wat een drama he? Ik denk ook gewoon dat het bij ons niet kan, nooit zal kunnen ook.. het is verschrikkelijk! En mijn vriendin heeft het er telkens maar over: (ze heeft al 1 kind) ja ik denk dat we binnenkort maar een tweede nemen, het moet er toch een keer van komen.. Ik snap haar op zich wel, maar toch, in mijn hoofd denk ik: je moest eens weten!! Het hoeft niet zomaar even een kind nemen te zijn.. :( *huil* Het lijkt ook wel of ik in het begin helemaal klaar er voor was en precies wist hoe het moest zijn en waarvoor we het deden enzo.. en nu lijk ik steeds verder van dat beeld te staan. Alsof ik niet meer weet waarvoor we het doen. Kortgezegd is eigenlijk het enthousiasme eraf denk ik. Al die spulletjes die ik al gekocht heb..ze liggen weg te rotten in de kast. :( *huil* Natuurlijk hebben we het nog wel leuk samen in bed hoor, heel leuk zelfs, maar jullie snappen me wel denk ik..

Oh ja Ster: bij je gebruikersinstellingen en dan aan de zijkant in dat menuutje staat ergens avatar.. zeg maar als je het niet kan vinden..

Sprietske, voor jou ga ik wel even wat vrolijker doen, want dat klinkt goed meis!! Ooh wat zal het toch fijn zijn, in ieder geval 1 van ons die dit forumtopic eens kan verlaten.. het is je zo gegund! :-D Hopelijk werkt het aanstekelijk.. *duim nog steeds!!*

15. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Haha nou dat is niet altijd zo als die van mij het niet weet slaat die de hand weleens aan zichzelf, kijk dat is nou ook niet de bedoeling ;)

Haha mus ik moest gister zo lachen om een reactie van jou in een topic, kinderwens heet dat haha heb blauw gelegen :D

@mus ik heb dat gevoel ook een tijdje gehad en dan weer gaan twijfelen, zo stom gewoon.
    Niet doen, je moet maar zo denken we worden regelmatig ongesteld en dan nog is er 15% kans elke maand en 90% van de stellen is binnen 2 jaar zwanger...
    Sinds ik dat heb gelezen is het ook wel wat beter te accepteren dat het niet elke maand raak kan zijn.
    Tuurlijk heb je van die vrouwen die naar sperma kijken en al zwanger zijn maar dat lijkt me ook niet altijd prettig voor je het weet heb je een heel elftal.
    Besef me ook dat toen ik zwanger ben geweest het gewoon een uitzondering is geweest.

Ik ga trouwens als ik zwanger ben het topic niet verlaten ik wil jullie blijven steunen en het is al eens bij mij mis gegaan dus het is gewoon fijn om elkaar er doorheen te trekken...
    Tenzij iemand het niet prettig vind of te confronterend dan trek ik mij uiteraard terug...

Maar eerst maar eens zwanger zijn dat is het belangrijkste...

Zit nu op dag 32 nog geen ongi, van de laatste 8 cyclussen genomen zijn er nu nog 3 die ik voorbij moet.. 1x 34 dagen en 2x 32 dagen.

Ach ja we zien het wel hopen dat het snel vrijdag is...

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.735
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik zit er ook weer bie,tenminste,bijna.Had deze maand een korte cyclus.

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Balen chillin hopenlijk volgende ronde meer geluk...

18. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Lief musje, koppie op, gelukkig kunnen we elkaar een beetje steunen! *knuffel*
    En Spriet ik hoop het zo voor je! En inderdaad ben alleen maar blij als in ieder geval iemand van ons zwanger is, geeft weer hoop! En blijf maar gezellig bij dit forum hoor, je bent van harte welkom! Spannend nog steeds!!

19. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ah, daar is mijn ster weer! :)

20. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hey meiden,

ik meld me ook even.
    ook ik ben net van mijn ongi af dus.... klussen maar!
    hopelijk brengt het deze maand geluk voor ons allemaal!
    ik gebruik geen ovutestjes maar we doen het lekker op de gok haha
    dus gewoon errug veel klussen... :)
    daar hebben we ook zoveel problemen mee :p
    meiden heeeel veel succes deze ronde en ik blijf lekker mee lezen en schrijven

liefs marijke

Deel Deze Pagina