Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ps gezellig mus: vriendjes! :D

maarruh, wat kun je daar verder mee?

2. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Keine Ahnung ;) haha maar dacht: effe testen hoe het werkt en wat het doet.. nou weinig dus :-D

Maar denk dat het wel een ongi is hoor..alleen een beetje een gekke.. elke maand weer iets nieuws zeg maar..

3. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Sprietje, hoe is het nou met je?? Het blijft angstvallig stil bij je.

Even een andere vraag, vast voor volgende maand, ben van plan om eens een keer ovulatietesten te gaan gebruiken, heb wel het idee mijn eisprong te kunnen bepalen door zere tepels, afscheiding en buikpijn, maar wil het nu wel eens controleren met testjes. Hebben jullie dat al eens gedaan? Of de temperatuur bijhouden (daar heb ik overigens totaal geen zin in, iedere ochtend direct daar mee bezig zijn lijkt me waardeloos!)

4. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ster, Spriet was toch ongi geworden, zal wel effe niet zo'n zin in ZP hebben denk ik???
    Anyway.. met ovutesten heb ik wel ervaring, werkt goed! Maar tot nu toe nog geen resultaat (zo blijkt..) zelfs de hele goedkope van babyboomshop werken best goed (stokje wel langer dan de aangegeven 5 seconden in het bakje gehouden, maar dat ging prima!) Ach, niet geschoten altijd mis toch??Gewoon eens doen..

5. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ja weet ik natuurlijk! maar vroeg me gewoon af hoe ze zich nu voelde.
    aha, nou dan gaan we dat ook eens proberen volgende maand. dacht persoonlijk aan sensitest, las daar positieve berichten over.

volgens mij deze maand cyclys van 26 dagen, als ik zo het verloop bekijk. Afwachten of mijn gevoel/berekening klopt.

Tja, als je niet zwanger word maak je hier maar een sport van he, moet toch wat, hahaha

6. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Dag 22 en lichtbruine/roze afscheiding. Wat moet ik daar nou weer mee?

7. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hm.. week na je ei?? Toch??

8. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ja, of een paar dagen voor mijn ongesteldheid! Pffff, 't ging zo goed deze maand met alles negeren! :)

Morgen groots verjaardagsfeest omdat ik 30 word! Wil toch eigenlijk wel gewoon een borreltje nemen, wel zo gezellig. Het zal toch wel weer niet vrees ik.

9. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Nog eens zitten rekenen met mijn symptomen in eerdere cyclussen (hou ik een beetje bij in een schema): past er helemaal bij dat ik op dag 14 mijn eisprong heb gehad en op dag 25 of 26 (ma of di) ongesteld ga worden. Zucht. Toch weer niet...

10. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Oh gatsie.. ja.. zo'n schemaatje moet ik ook eens opstellen! Dan kun je de symptomen misschien wat meer ergens plaatsen. Ik ga alweer richting vruchtbare dagen en heb een logeetje en vriendlief is 's avonds afwezig.. hm... hopen dat het ei nog effetjes op zich laat wachten??
    Ster, nog vier minuutjes als ik dit typ, ik ga vast de eerste zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Ik wens je een heel vruchtbaar nieuw jaar voor jou!! Een heel fijne dag meid!

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ff snel een reactie ben op vakantie dus reageer weer ff als ik thuis ben

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hee er staat boven mijn bericht dat ik het rondom 22 uur heb getypt.. maar dat klopt volgens mij niet hoor.. was om en nabij 00:00 uur.. maar goed :-S
    Spriet, geniet van je vakantie, vanaf waar typ je?? Buitenland?

13. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Dankjwel Mus voor de mooie verjaardagswens! Overigens wens ik iedereen op dit forum hetzelfde toe! :)

Helaas is het deze maand nog niet gelukt, net zoals ik al had verwacht na een hele korte cyclus ongesteld geworden. Irritant. Zodirect de ovulatietestjes bestellen, ben benieuwd maar denk niet dat mijn vruchtbare periode een verrassing voor me zal zijn. We zullen zien. Hopen dat ik inderdaad een eisprong heb.

Spriet een hele fijne vakantie nog!!

Oh en klus-ze meiden! Wel lastig met logees en afwezige vriendjes, maar misschien is er nog een moment en plaats te vinden...

14. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Jeetje Ster, wasdattan? 24 dagen?? Heel vreemd..
    Moet zeggen dat ik verwacht dat dit ook een korte cyclus bij mij gaat worden. Ga de komende dagen in de gaten houden.. ik twijfel namelijk of ik mijn ei al heb gehad.. hmpf :-S Maar goed, voor vanavond al geen kans meer: vriend alweer weg..(logee ook trouwens, dus al wel iets meer perspectief, haha!)

15. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ja gek he, ineens weer een paar dagen korter! Lichaam heeft toch nog een eigen willetje, heeft blijkbaar besloten die cyclussen er met wat meer tempo door te rammen om het aantal kansen wat te vergroten! :) Toch aardig.

Geen ei? Misschien komt ie nog??

Heeft je vriend nachtdiensten?

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hee meiden.. efkes weer een berichtje van mij! Update: ga weer richting het einde van mijn cyclus.. zit nu op dag 26 geloof ik..

@ Ster hoe gaat het meid? Zie dat jij bijna weer aan de klusdagen zit. Gunstig met dit weer, buiten is toch niets te zoeken! :)

@ Spriet, ben je alweer terug en hoe was je vakantie??

17. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    weer aftellen dus Mus! Wat denk je?

Volgens mij loop jij maar een dag of twee achter op Mus toch Spriet? hoe is het met jou? En ben je al weer terug van vakantie? Hoop dat de vakantie heeft geholpen je hoofd even leeg te maken, afgelopen maand was toch wel een behoorlijke domper!

Maar ik heb inderdaad een goede tijdsbesteding met dit weer! Vanmorgen voor het eerst twee strepen op een ovulatietest! Klopt helemaal bij mijn gevoel, gelukkig. Blijkbaar dus inderdaad LH in mijn lijf aanwezig en ook nog eens op het moment waarop ik het verwachtte, dus daar op zich blij mee!

Lieverds sterkte in deze spannende dagen weer!

kus ster

18. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou voor mij geen spannende tijd hoor! Heb de voortekenen alweer "op mijn bordje" gekregen.. Dus ach.. Ga vanaf nu maar eens temperaturen denk ik! Naast de ovutesten (ga de duurdere maar weer eens aanschaffen, welke gebruik jij Ster??).. Hebben jullie wat kaas gegeten van dat temperaturen?
    Ik denk trouwens ook dat het allemaal zo tegenzit omdat ik veel stress van mijn werk ondervind. Niks loopt zoals het moet en... ik denk zelfs dat ik weer terug de schoolbanken in ga! Althans.. ik ga proberen een werken en leren-circuit in te gaan! Weg van dat muffe werk op kantoor.. bah!! Misschien dat het leven dan eens beter wordt :)

19. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0

Balen Mus! Waarom schiet het nou toch niet op bij ons?

Irritant van de stress op je werk? Radicale plannen dus, succes met de beslissingen! Voor mij werkt het altijd om in dat soort situaties vooral mijn gevoel te volgen.

Gister een verjaardag van een hele goede vriendin die al in ronde 1 zwanger is geworden en nu met een buik van zes maanden rondloopt. Blijft zo lastig! Ik gun het haar zo onwijs maar wil het ook zo graag!!!! Als je nou maar wist of het ooit gaat lukken en wanneer dan, dan kun je tenminste rustig geduldig afwachten... zucht. Het scheelt dat zij wel weet dat wij al een poosje bezig zijn, ze vraagt iedere keer heel lief hoe het nu gaat. Maar het blijft ingewikkeld.

Ik heb overigens de sensitest dipsticks. Heb geen verstand van temperaturen, maar er is vast wel weer voldoende informatie te vinden hier ergens anders op het forum.

20. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ei ei ei
    aan de toevoer van legertjes kan het niet liggen... ;)
    Nu maar weer rustig (?) afwachten

Deel Deze Pagina