I dont know Ster... i dont know.. Ik was effe bang dat door alle stress op mijn werk mijn ongesteldheid weer weg zou blijven (vorige cyclus was ook al zo niet te volgen vaag!) maar het is vandaag dan toch doorgebroken. Wel fijn op zich.. zo kom ik misschien toch nog goed uit met de ongesteldheid voor de zomervakantie, wil niet graag ongesteld zijn als ik in een lekker warm zonnig land zit ( nog niets geboekt, maar gaat zeker nog komen, MOET er gewoon effe uit..) Voor alle duidelijkheid: met zwanger zijn in een warm land heb ik GEEN problemen, hahahah!! Dus duimen maar weer. God, wat klinkt dit positief he? Nou.. niets is minder waar hoor.. zit een beetje in zak en as zogezegd.. niks lukt.. Maar fijn dat ik het even een beetje van me af kan typen door hier te klagen.. Als ik zo bekijk.. dit topic is zo lang geleden al opgestart.. en de eerste posters zijn gewoon bijna uitgerekend.. hmpf.. wanneer zijn wij aan de beurt voor een beetje geluk?? Ook vreselijk voor je Ster, die zes maanden zwangere vriendin.. ja leuk voor haar inderdaad hoor.. maar wat moet dat steken Hoe vaak ik deze week ook weer niet op mijn werk heb moeten horen: "ja, maar jij hebt geen kinderen, dus.....bla bla bla" (dan luister ik al niet meer).....en ook...."goh ik kan me jouw helemaal niet voorstellen met kinderen, als je ooit zwanger zou zijn zou ik wel heeel erg moeten wennen hoor, haha" Ooooooiiit komt het goed...........ooit...........
Oh ja.. en ik ga voor je duimen hoor!! En als het zover is, laat je me niet alleen hier he? Ik mis Sprietske ook al ...
Hey mus en ster, Sorry dat ik even zolang niks van mij heb laten horen zou het iedere keer maar kon me er niet toe zetten. Heb een heerlijke vakantie gehad ben naar turkije geweest. Ben totaal niet met klussen en dergelijke bezig geweest en mijn houding is nu dan ook niet dat ik een zwangerschap verwacht maar dat mijn ongi gewoon komt, ik ben zo teleurgesteld na de laatste keer dat ik het maar niet meer verwacht. Mus je gaat het niet geloven maar ik heb dus vaak dezelfde gedachten als jou wat betreft het werk, denk er ook overna om het werken leren traject in te gaan, en bij mij ook door stress en het continu afvragen van "is dit het nou" "dit doe ik niet tot mijn 65ste" etc... Maar goed dan weer de twijfels over hoe het te doen financieel en welke richting dan op en is dat alles? Moeilijke dingen hoor maar ik weet precies hoe je je voelt. Ja raar he dat de eerste posters gewoon bijna zijn uitgerekend toch wel raar dat wij als 3 fanatieke posters over blijven. Moeilijk ster met zo`n vriendin dat blijft continu een confrontatie die je niet uit de weg kan gaan ook al zou je het graag willen. Nou ik zit geloof ik nu op dag 32 en sinds 2 dagen hele zere tepels/borsten dacht dat de ongi eraan zat te komen maar heb daar nog geen teken van gezien, maar gezien de lange cyclus de vorige keer zal het nog wel ff een paar dagen duren... Mus balen dat je ongi bent geworden vind het zo oneerlijk echt om te janken... Ster mijn duimen draaien over uren moet nu toch eens raak zijn...
Jeetje dat had ik nog helemaal niet gezien, dat de eerste meekletsers in dit forum al zo ver zwanger zijn! Confronterend... Maar balen Mus, weer ongesteld!!!! En ook erg balen dat jullie beide zo in de stress zitten op het werk! Dat kan er ook nog wel even bij. Ook niet zo'n toptijd om van baan te wisselen misschien? Maar door blijven werken in de stress is ook totaal niet gezond. Succes met de lastige beslissingen! En Spriet goed om je weer te 'zien'. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en dat je alles even van je af hebt kunnen zetten. Knap dat je er nu gewoon vanuit gaat dat je ongesteld gaat worden. Toch evengoed weer veel sterkte met afwachten, zijn altijd lastige dagen. Als jij het nou gewoon lekker volhoud om niets te verwachten hoop ik gewoon wel even extra voor je! Ik duim gewoon met jullie mee voor ons allemaal!! Meiden wat dachten jullie er van, een kindje in het voorjaar van 2010? Lijkt mij een goed idee! Moet zeggen dat ik de laatste twee weken steeds vaker met een belabberd gevoel rondloop zonder directe aanleiding, maar als ik er dan over nadenk weet ik precies waar het door komt. Begint echt aan me te knagen dat ik zoveel twijfels heb en onzekerheid. Zal het ooit.... Zucht, maar moed verzamelen om volgende maand of de maand erna naar de huisarts te gaan en de malle molen in gang te zetten. hmpf.
op mijn werk lag trouwens in de kantine zo'n dik boek met 'alle antwoorden'. Heb hem opengeslagen met in mijn hoofd de vraag 'zal ik ooit zwanger worden'. Het antwoord was 'binnen enkele dagen weet je het' ....laten we het hopen!
Herkenbaar! Of nog erger: collega's die klagen over hun kinderen dat het allemaal zo zwaar is! Wees verdorie eens hartstikke blij met ze! Geniet en wees niet jaloers op mijn kinderloos-zijn... Ook lekker lomp trouwens om te zeggen dat ze zich jou niet met kinderen kunnen voorstellen! En bedankt!
Ik ga op het moment ook niet van baan switchen, wat je zegt het is nu zo onvoorspelbaar allemaal en daar komt bij dat ik nu wel lekker verdien in de branche waar ik werk en dat zou alleen maar lager worden. Maar goed teveel stress is idd niet goed, soms heb ik dagen dan gaat het wel goed en soms mindere dagen. Soms moet je ook even door een rot periode heen om er daarna sterker uit te komen. Wat ik nu doe als mij weer een symptoom opvalt, wat ik normaal als "een eventuele zwangerschapssymptoom zou opvatten" nu vanuit gaan dat het van mijn naderende ongi is, dan denk ik van ik ben toch niet zwanger dus graag morgen ongi worden, maar mijn lichaam luistert nog niet echt. Ik baal er weleens van dat ik niet jullie onzekerheid kan wegnemen kan praten als brugman maar dat gevoel hou je toch. Ik was eerst heel zelfverzekerd omdat ik weleens zwanger ben geweest maar nu vraag ik mij af of ze niet wat hebben vernield tijdens de curretage, maar de brug om naar gyn te stappen is te groot, nu nog wel. Ik vind het een heel goed idee een voorjaarsbaby zou in april uitgerekend zijn mocht het nu raak zijn (wat het niet is ) Grappig zo`n boek stel die vraag ook ff voor mij Nou ik ga er weer een eind aan breien knuffels voor jullie
Dat je ze eens achter het behang kan plakken dat hoort erbij maar je moet idd niet teveel gaan klagen. Nee dat is een belachelijke opmerking, heel erg fout je weet nooit hoe pijn je iemand daar mee doet. Een ex collega van mij zei van dat ze vond dat ik echt zo`n moedertje was en ze me helemaal kon voorstellen achter de kinderwagen, wel grappig want ze wist toen niet dat we bezig waren al met kinderen, heb ik later verteld. Op het moment als iemand een rot opmerking maakt sta je met je mond vol tanden maar eigenlijk moet je een dikke sneer terug geven.
uh meiden ik heb net een ovu test gedaan en die is zwaar positief veel te laat voor een eisprong dus zou zomaar zwanger kunnen zijn... heel vaag zit gewoon te trillen op mijn stoel...
Ik heb net een zwangerschaps test gehaald en gedaan en ik ben ZWANGER!!! echt ongelovelijk kan het bijna niet geloven maar de test liegt er niet om.
Dus toch!! Gefeliciteerd meid!!! Wat fijn!! Ik denk dat het ook komt omdat je lekker vakantie hebt gehad enzo.. (=geen stress enzo), dat werkt volgens mij veel beter... Ik moet nog 4 weken tot aan de mijne.. haha!! Wat goed zeg!! Ga er lekker van genieten!!
thanx!! Denk het ook hoor dat dat wel heeft mee gespeeld, stom he eigenlijk. En we hadden een afspraak he Kan het trouwens ook nog niet helemaal geloven maar dat komt wel als ik wat meer symptomen krijg... Heb nu alleen erg last van mijn borsten zijn net 2 blauwe ballen.
Whahah! Ik ga.... *herstel* we gaan deze maand ons best doen hoor!! Heb de digital Clearblue Ovutesten sinds vandaag weer in huis, ben al druk aan het temperaturen en hou alles bij ... Manlief volgt ook al mijn tips op (nou... bijna dan.. hij mindert in ieder geval al met roken.. ) We gaan zoooooo ons best doen!! Maar ja.. qua werk verandert dat nog niets.. heb even lekker vrij gehad de afgelopen dagen, maar het vooruitzicht dat maandag alles weer begint...oef nee... Maar sjongejonge.. wat fijn voor je meid.. wat moet dat een geweldig gevoel geven.. Je hebt weer iets om echt naar uit te kijken! Geen zinloze baby-kadootjes meer voor jezelf kopen: ze hebben gewoon echt ZIN! Ik zat net nog even op hyves wat foto's te bekijken van oud-klasgenootjes, en ja.. ook heel schattige foto's van de kids. Tranen sprongen gewoon in mijn ogen! Ik gun het je zoo Spriet!
Ik word gewoon emotioneel van je bericht, je bent een schat en verdiend het echt zo hard om ook snel zwanger te zijn. Mijn duimen gaan overuren draaien. Hoop zo dat jullie aankomende ronde ook gewoon een prachtige posi test in handen hebben, moet gewoon. Ja dat is niet leuk als je zo naar je werk toe gaat ik heb precies hetzelfde, ene maandag is erger dan de andere. Het is dan ook een beetje of ik lekker in mijn vel zit of niet. Ik werd om half 6 al wakker ben maar tot kwart over 6 blijven liggen maar kan gewoon niet meer slapen Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? Wij gaan ff lekker in huis bezig, boodschappen halen as usual. Zondag naar vrienden toe en verder niets. Wij gaan het trouwens pas in september aan iedereen vertellen vind het wel moeilijk om mijn mond te houden tegenover de familie enzo heb ook echt het idee dat ze het zowat van mijn voorhoofd kunnen aflezen. Ster hoe gaat het met jou? Nou jongens fijn weekend en ik denk aan jullie
Hey meiden! Ster nog 5 dagen dan is je nod voel je al iets? Ga heel hard voor je duimen! Zal zo even eten maken, moeten straks op verjaardag en dan is het weekend helaas alweer voorbij en kunnen we weer aan de slag.
lieve lieve spriet: onwijs gefeliciteerd!!!! Super goed zeg meid, ben echt zo onwijs blij voor je! Ik was eigenlijk van plan om de komende week zw.pag te vermijden maar was toch wel erg nieuwsgierig naar jou en terecht bleek!! Wauw, toch nog! Dank voor het duimen (snif), super lief! vorige maand was ik zo teleurgesteld omdat ik toen bijna op de dag na mijn pilstop vorig jaar weer ongesteld was geworden. Was even te veel, had me vorig jaar op mijn verjaardag voorgenomen dit jaar op zijn minst zwanger te zijn en het liefst natuurlijk met een kleintje op mijn schoot te zitten. Als dan die verjaardag weer komt met als klap op de vuurpijl nog een ongesteldheid is dat wel even slikken. Deze maand ovulatietesten gedaan voor het eerst maar heb er weinig vertrouwen in deze maand. Voel wel dingen maar reken wel weer op een ongesteldheid. Om mezelf niet gek te maken besloten even niet op deze pagina te kijken. Gelukkig heb ik me daar niet aan gehouden anders had ik nooit dit mooie berichtje gezien!!!!!! Ga maar lekker op je roze wolkje zitten en laat je op je werk lekker wegdrijven als het weer eens irritant is: dit pakt niemand je af! Heel heel heel erg gefeliciteerd!! ps volgend weekend ben ik pas weer online.
Hey ster bedankt voor je lieve berichtje. Ik snap je teleurstelling helemaal dat je je al helemaal had voorgesteld je volgende verjaardag misschien wel met een baby erbij te vieren en dan hou je er nog niet rekening mee dat het zolang gaat duren. Je moet lekker je gevoel volgen als je hier even niet wilt komen niet doen, heb je wel weer de behoefte dan gewoon ook doen. Je ziet wel aan mijn laatste berichten van toen ik nog niet wist dat ik zwanger was dat ik nergens op rekende en dan toch... Ik blijf hier totdat jullie allebei zwanger zijn. Mijn duimen blijven heel hard draaien en hoop dat jou volgende bericht een hele positieve gaat zijn!
Ik krijg 12 augustus een echo dus duimen jullie voor me dat alles goed is? vind het erg spannend en ben blij dat ik nu zo snel een echo mag. Mus ben jij al op zoek naar je ei met ovu testen of begin je daar later mee? Ster ik weet dat je nu even niet online komt maar ik denk aan je!
Joehoe meiden! Ster, sterkte meid!! Doe het lekker even rustig aan.. we weten hoe je je voelt!!! Eind van de maand is het ook bij mij een jaar geleden.. vandaag nog sterk aan zitten denken. en jaaaa.. daar zijn de waterlanders dan weer he?? Bah!! Maar hoera!! Er is licht aan het einde van de tunnel, want 1 van ons 3 is het dan toch gelukt! Sprietske, leuk man, 12 aug. echo! Ik ben nog niet aan het testen. Heb nu 7 testen van Clearblue digital in huis, wil die nog effe laten liggen.. heb nog wel 2 goedkope, maar test pas als ik weer wat klachtjes begin te voelen, want die voel ik wel! (En anders begin ik zo rond dag 12 ofzo wel..) Lijkt me trouwens ook moeilijk.. het niet tegen iedereen te vertellen, ik zou het ook van de daken willen schreeuwen.. en volgens mij zou ik ook denken dat iedereen het al aan mijn buik zou kunnen zien.. Soms als ik veel gegeten heb, staat ie al wat boller (zelfs dan kijk ik al in de spiegel!! wat erg he?? haha!!) Misschien een beetje wishfull thinking ofzo? Ach, tsja.. Heb trouwens dit weekend niet veel gedaan, schoonoudertjes zijn hier lekker wezen eten. En verder een beetje bij huis zitten rommelen. Het volgende weekend komt er alweer aan, wederom: weinig plannen.. oh... nee.. wacht: we hebben een verjaardag.. blehh..
Zit zo eens te denken nog.. maar wat zijn je tips Sprietske?? Haha... jij kan nu uit ervaring spreken.. dagen achter elkaar klussen in je vruchtbare periode of toch om en om.. of...... Kussen eronder stoppen ja of nee... uhmmmm.....effe denken... blijven liggen uhmmmmm.... ik weet niets meer.. kortom: alle tips zijn welkom!