aah jammer nou vol goede moed de volgende ronde in. Spannend vrijdag het onderzoek hoop gewoon dat alles goed is, maar wel heel goed dat het onderzocht word, dan kan je het één en ander uitsluiten. 2e echo is 9 september morgen nog een weekje wachten, vind het ook wel weer spannend hoor, toch die angst dat het misschien weer gestopt is. Maar toch maar van het positieve uitgaan. Onze mus zit nu lekker in het warme zonnetje hopenlijk lekker te genieten.
09-09-09 Dat is zo'n mooie datum, dat moet toch wel goed zitten! Dit kleintje gaat jou in het voorjaar gewoon een heel erg gelukkige moeder maken! Och ja heerlijk die Mus, lekker vrij, zon, zon, zee, strand! En zwanger! Hoop dat ze zich nog goed voelt en dat alles nog goed gaat! Hoe is het trouwens met jouw buik? Zie je al wat? En de misselijkheid al aan het verminderen? Of moeten we dat onderwerp nog even vermijden...
Zal wel altijd een speciale datum blijven. Mijn buik is wel wat boller en moet een elastiekje om mijn knoop anders zit het niet lekker als ik zit. En dat ondanks ik 5kg ben afgevallen. Misselijkheid gaat beter kan weer wat meer eten, als ik moet werken gebruik ik nog wel die medicijnen omdat ik niet altijd 1,2,3 bij de wc kan komen. Moeten jullie lang wachten op de uitslag van het onderzoek van je vriend? ze onderzoeken het altijd 2x toch? Nou zal naar mijn werk toe.
Goeie vraag. Ik heb het eens even opgezocht: vijf werkdagen. Valt mee dus. Denk dat ik probeer om over anderhalve week op maandagochtend weer een afspraak te maken met huisarts voor de 2e poging tot een uitstrijkje. Hopelijk heeft ze dan meteen de uitslag van mijn liefje. Spannend! Trouwens zo blij met met jullie als 'vriendinnen' op internet! Erg fijn om de zorgen en onzekerheden met elkaar te kunnen delen! Van twee keer onderzoeken weet ik trouwens niets. Geen idee. Wat leuk trouwens dat je buik al dikker wordt! En 5 kilo er al af! Dat is wel veel zeg in anderhalve maand tijd! Gelukkig gaat het nu beter.
Welkom DaphneenEstelle! Tuurlijk mag je erbij! Graag zelfs, begin een beetje eenzaam te worden tussen de zwangeren op deze pagina Mijn ongesteldheid is vandaag nog in alle hevigheid losgebarsten, bleugh, voel me belabberd. Ook nog eens druk op het werk, helpt ook niet mee natuurlijk. Nog even doorbijten dan komen de ontspannen dagen na de ongesteldheid er weer aan! Geduld.
Daar gaan we voor D&E! Zo te zien weet jij al zeker dat kinderen krijgen kan, ik doe gewoon lekker met je mee! Hoe lang duurde het de eerste keer voor je zwanger was? Irritant inderdaad ja die onzekerheid. Ik heb na het stoppen van de pil ook flink wat kwalen gehad die ook allemaal bij een zwangerschap kunnen voorkomen, zo verwarrend! Ik hoop voor je dat je cyclus inderdaad snel op orde komt (of eigenlijk vanaf nu is). Bijna weekend, joehoe!
Dat klinkt relaxed, plotseling doorhebben dat je al zes weken zwanger bent!! Hopelijk gaat het deze keer weer lekker vlot! Ben zelf een beetje in verwarring. Mijn zus blijkt ineens zes weken zwanger te zijn! Super leuk maar ook heel gek! Had het nooit verwacht. Had ook nooit verwacht dat zij eerder kinderen zou krijgen dan ik, ik heb al zo ontzettend lang een vaste relatie en zij had nooit een vriend en nu nog maar heel kort. Gek. Maar ook erg leuk. Ik word gewoon tante! Verder horen we deze week de uitslag van het zaadonderzoek van mijn vriend. Als daar uitkomt dat het allemaal goed is val ik van mijn stoel, dat is echt totaal niet wat ik verwacht namelijk! We zullen zien. Pfff. Gekke week.
Joehoe meiden!! Ik ben er weer!! Back in het land van regen, zon, wind, droogte, sneeuw, nog meer zon en veel meer afwisselende temperaturen. En.. volgens mijn statistieken ben ik nog steeds zwanger! :-D Woei!!! Denk dat ik nu zo rond de 5 weken zal zitten.. ik reken maar even zo: v.a. 16 aug is het zo'n beetje bevrucht.. das drie weken geleden en je krijgt altijd twee weken daarvoor kado (dit maar even zo ivm een erg lange cyclus die ik dit keer heb gehad!) Klachten? Bar weinig.. voel af en toe een steekje hier of daar, maar das eigenlijk zelden. Over moeheid weet ik eigenlijk niks, want op vakantie heb ik veel geslapen! Niet omdat ik perse moe was, maar we hebben het zo lekker rustig aan gedaan.. haha! Verder niet misselijk, niet dit niet dat. we zien het wel! Wel eerste afspraak voor een echo gemaakt! 16 september! Ster..zet hem op he, deze ronde?? HCG hangt al in de lucht en je weet het..waar je mee omgaat word je mee besmet he? Geldt overigens ook voor DeE..leuk dat je meeleest! HOop dat het bij jullie ook snel raak zal zijn. Sprietske: wat ben je al ver zeg.. 11 weken!! Ongelooflijk. Tsja.. ben maar een weekje weggeweest, maar omdat we het zo rustig aan hebben gedaan en zoveel hebben geslapen, lijkt het veeeel langer! Erg he? Maar ben blij dat ik er weer ben ladies! Zat me ontzettend druk te maken over wat ik daar wel en wat ik daar niet kon eten. Lastig lastig.. En heb jullie natuurlijk gemist!!! :-D
Lief musje wat fijn dat je er weer bent! En wat heerlijk dat alles nog goed gaat!!! HCG, kan me amper voorstellen dat mijn lijf dat ooit gaat aanmaken. Volgens mij ga ik nooit zwanger worden. Hmpf. Maar wie weet gebeurt er nog eens een wonder. Deo volente Inshallah en Als god het wil. Maar eens wat hogere krachten aanroepen, baat het niet...
Lieve Ster, ik weet dat je er niets aan hebt dat ik dit zeg, maar blijf geloven! Ik ken jouw gevoel wat je nu hebt. En als ik soms niets voel denk ik ook van: goh.. klopten die testen wel? Stond vandaag weer op het punt nieuwe testen te kopen. Kijken of er uberhaupt nog wel iets zit. Maar heb ze laten liggen..want wie garandeert er met zo'n test dat als er nog iets zit, dat het 100% in orde is? Ik moet gewoon afwachten en hopen. En dat moet jij ook doen!! Een dikke knuffel voor jou..we steunen elkaar hier! Ik met het verlies van mijn nijn.. jij met al je twijfels.. en Spriet die staat te kotsen tussen de containers! Toch??
dankjewel musje! that's what friends are for... ja zo gek, heel blij om tante te worden maar ook zo onrealistisch! In mijn hoofd 'klopt' het gewoon nog niet. Hopelijk vrijdag naar de huisarts. Vandaag en gister pogingen gedaan om te bellen maar ik lijk altijd wel tijdens hun pauze, telefonisch spreekuur of zomaar-tussendoor-afwezigheid te bellen. Schiet niet op. Pff, zit in de zenuwen deze week. Veel te druk met werk en dan ook nog onrust in mijn hoofd met dit allemaal. Sjongejonge. Wil zo graag mijn zus bellen om alles te horen en heel oprecht blij te zijn maar constant fietst daar mijn eigen gevoel en teleurstelling doorheen. Die wil ik dan ook zo graag met haar delen maar ook totaal weer niet, laat haar lekker genieten van d'r eigen zwangerschap. Aaahhh, word gek hier!
Hey allemaal, Mus, fijn dat je weer terug bent en super dat je het zo fijn hebt gehad en lekker uitgerust bent. Je wilt vast nog niet aan werken denken maar wanneer moet je weer beginnen? Mus nog een keer testen heeft geen zin idd gewoon vertrouwen in je lichaam hebben, komt vast helemaal goed! Fijn dat je een datum hebt voor de echo hoeveel weken ben je dan? Ster, jeetje snap wel dat het even rauw op je dak komt dat je zus zwanger is, moet wel even wennen dan idd. Weet je zus dat jullie ook bezig zijn? Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het bij jullie ook niet al te lang meer gaat duren, echt waar komt goed! Daphne, hoop dat het snel raak is voor je en dat je cyclus idd weer netjes op tijd is. Mijn misselijkheid is nu zo goed als over "volgens het boekje zegmaar" Erg spannend morgen de echo hoop echt dat alles goed is en we een mooi beebje te zien krijgen.
Dat is waar ook: succes morgen Spriet!!! En vooral heel veel plezier, want natuurlijk is alles goed! Daphne gelukkig dat je je nu goed voelt na de klachten van vorige maanden. En Mus ook nog steeds fit zwanger. Top allemaal! Kan het me niet voorstellen dat wij ook binnenkort een kindje zullen verwachten, geloof er niks van. Stom he, zo negatief ben ik het afgelopen jaar nog niet geweest. Heb me zomaar in mijn hoofd gehaald dat het niet meer gaat lukken op de natuurlijke manier. Mijn zus heeft geen idee dat ik al ruim een jaar geen pil meer slik, ten minste, kan me voorstellen dat ze een vermoeden heeft maar officieel weet ze niets. Ik denk dat iedereen het veel meer van ons verwacht, ook in de familie worden wij steeds gevraagd en zij nog niet. Begin het langzaam wel steeds leuker te vinden hoor! Tante, super eigenlijk! Kan hij of zij lekker komen slapen bij ons. En als wij dan willen gaan stappen: hopsa, gewoon weer terug naar mams! Hmmm, helemaal zo gek nog niet!
Hou dat vast lieve Ster! Wel de lusten, niet de lasten. Tis hartstikke leuk om tante te worden. Wel vervelend dat er in je familie steeds naar gevraagd wordt. Wij hebben dat hier ook wel zo'n beetje. Ik kreeg zelfs al spulletjes van mijn schoonzus die ze niet meer nodig had: een box met tig boxkleden, wat speelgoed etc. Dan is de drang extra groot, en als het dan niet wil lukken.... Heb alles op een gegeven moment enorm goed opgeborgen!! Sprietske.. ik mag volgende week weer beginnen met werken *jakkes* en heb dan woensdagavond de echo met donderdags de intake. Vroeg he?? Maar ja.. ze zullen wel weten wat ze doen? Want dan ben ik zo'n beetje 6 weken en uhmmm 2/3 dagen? Hoe is jouw echo gegaan?? Meiden.. ik denk echt... dat ik weer aan vakantie toe ben als ik maandags weer begonnen ben.. bluh...
Alles is goed!! Zelfs weer 2 dagen verder. Zag alles op de echo echt super. Nu ga ik echt genieten. Mus ik had dat gevoel ook heel erg hoor was 1 week aan het werk en gelijk weer toe aan vakantie. Wel vroeg idd de echo want je kan niet altijd nog wat zien rond de 6 weken maar goed dan mag je vast een week later weer. Ster fijn dat het idee al wat went is ook hartstikke leuk zo`n kleintje erbij en als je nou zwanger raakt dan hebben ze gelijk leuk speelkameraadje. Echt ster komt helemaal goed bij jullie ook al dan misschien met hulp maar het komt goed! Nou ik ga weer even verder moet nog meer berichtjes typen.
Super de super Spriet! Kan ook niet wachten.. Heb vanmorgen de huisarts nog gesproken betreffende de sementest. Heb jij de uitslag al binnen Ster?? Ik heb dat ook hoor, die huisartsen zijn tegenwoordig slecht, slecht, slecht te bereiken. Ik moest mijn nummer achterlaten en heb een hele poos op een belletje zitten wachten, toen ik net met de hond rond ging en op het rotste punt stond (veel herrie) belde ze...nou ja.. De uitslag was in ieder geval goed, ruim voldoende. Dus das toch weer een geruststelling en vriendlief voelt zich weer een goed man. Haha..onzin natuurlijk, maar altijd fijn om te weten. Ik heb de huisarts ook gevraagd of het niet te vroeg zou zijn om volgende week al een echo te doen. Maar volgens haar kun je dan sowieso al een vruchtzakje zien zitten en als we geluk hebben zien we het al kloppen. Dus gewoon volgende week lekker gaan! Ster, kun je nu niet met je zus mee naar de onderzoeken enzo? Misschien vind je dat wel leuk? Ik ben toen ook eens meegeweest met mijn schoonzus. Ik had toen zoiets van: ach, ooit krijg ik dit ook..en had meteen een beetje voorpret zeg maar! DeE, hoe is het met jou? Meiden, ik krabbel nog wat rond op ZP en ga daarna maar eens wat doen. Hang de laatste dagen alleen maar op het internet.. achter de computer zitten mag ik het hele komende jaar weer doen, dus nu nog effe lekker naar buiten! Liefs!
Daph, kun je niet nog een ovulatieticker onder je andere zetten? Kunnen we een beetje meeleven met je cyclus? Altijd spannend!
gelukkig spriet dat alles goed was! heb je nog een mooie foto om op z.p. te zetten? nee heb mijn zus nog niet gesproken maar zal haar dit weekend wel even bellen of uitnodigen om even wat af te spreken (met zijn tweeen!). Maar pff, mee naar onderzoeken, dat maar niet hoor! Maandag pas naar de huisarts. Afwachten. Nouja, of we het nu al weten of maandag pas, voor het zwanger worden maken die drie dagen niet uit. En inderdaad mocht ik nou nog zwanger worden binnen korte termijn zou dat voor de aanstaande nichtjes of neefjes wel super leuk zijn natuurlijk! (maar volgens mij kan mijn zus beter maar gewoon een tweeling krijgen als ze een garantie van een speelkameraadje wil...) Oh, daar ga ik weer met mijn negatieve gedrag! dsklfdsf$%&$&jaskldjflsdjfa zo dat is er weer uit. Vanavond lekker sporten!
Ik kan het gewoon niet. Ik voel me een enorm slecht mens maar ik kan het gewoon niet. Ik kan gewoon niet blij zijn voor mijn zus. En ik zou het zo graag willen! Twee jaar geleden was ik al blij om te horen dat mijn buurvrouw zwanger was en om dus een buurmeisje of buurjongetje te krijgen. Twee jaar geleden zou ik zo onwijs super blij zijn geweest voor mijn zus en ook voor mezelf omdat ik dan een neefje of nichtje zou krijgen. Dan zou ik dagen met een glimlach van oor tot oor hebben rondgelopen en het enorm lastig vinden om het niet al aan iedereen die het maar een beetje horen wil te vertellen. Dan had ik tientallen rompertjes knuffeltjes en allerhande andere babydingen voor d'r gekocht. Maar nu niet. Ik kan het niet. En ik vind het zo k#t dat ik dat niet kan. Haat mezelf er om. Maar ik heb geen keuze, ik kan het gewoon niet. Leer ik mezelf even kennen zeg.
Even snel reactie voordat ik naar mijn werk ga, vanavond reageerd ik ff uitgebreid. En heb even de echo foto toegevoegd: