Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    het schiet lekker op met mijn tuin zo... :D

2. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    ;) Goed bezig! Nee, dan krijg ik mijn eigen kaartje te zien met die link. Je moet echt dat ene vinden die ik ook had..een andere manier is er geloof ik niet om hem te knippen en plakken.. erg lastig i know! Anders ga je er toch effe een andere keer voor zitten :) De zondag is zo voorbij!

3. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    hahaha, dat was dus niet helemaal goed gegaan als je je eigen plaatje kreeg! In ieder geval, hierbij poging 2. 29f709 Ovulation Charts Zal hij nou ook nog automatisch wijzigen als ik nieuwe data toevoeg?

Nou mijn tuin ziet er weer tip top uit hoor! :)

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Goedemorgen!
    Vandaag weer volop aan de slag!
    Mijn temp was vanmorgen 36.5. Duurt dus even, maar kben toch echt niet zwanger. Op naar ronde nummero 10.

Fijne dag meiden!

Liefs

5. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo allemaal :)
    ik ben kim en ben nieuw op dit forum
    ik zou ook graag mee willen kletsen
    omdat mijn vriend en ik ook bezig zijn om een kindje te krijgen..
    we zijn nu bezig met de 3e maand vind het wel spannend hoor
    denk dat ik de eerste 2 maanden echt moest ontpillen dus we wachten rustig af..

6. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Hoi Kim (dolfijntje): welkom het forum en bij dit onderwerp! Spannend voor je, hopelijk is de pil nu wat meer uit je lijf! Bij mij heeft dat terugkijkend wel acht maanden geduurd voor alles wat onder controle was met de pijntjes en vreemde kwalen, maar de eerste maanden waren wel echt het vreemdst. Hoe ver zit je nu in je cyclus?

Ingrid balen dat het toch echt op een ongesteldheid begint te lijken nu!

Hier was mijn temperatuur vanmorgen weer lager en heb ik ook nog steeds geen zere tepels wat ik normaal altijd heb na mijn eisprong. Kennelijk is ze zich nog steeds aan het voorbereiden (mag hoor eitje, maak er maar wat moois van!).

7. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi ster
    dank je wel..
    mijn cyclus is nog steeds niet helemaal zoals het hoort denk ik
    de 1e keer duurde het 45 dagen en de 2e keer 41 dagen dus als ik van 41 dagen uit ga heb ik deze week mijn eisprong we klussen gewoon om de dag ;)

8. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    klopt mijn banner nou wel?
    ik had het zelf berekend met een cyclus van 41 dagen dan zou ik donderdag mijn eisprong hebben maar de banner zegt volgende week pas :s

9. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Hier ook weer nieuwe ronde

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ook ik nieuwe ronden nieuwe kansen...

11. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Meiden, ben echt kapot vandaag weer na een dag werken, krabbel morgen weer effekes, Ster, chart gevonden! Goed bezig :)

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Daph, wat spannend die pijntjes.. herken je ze een beetje van je eerste x? Of weet je dat niet meer?

Ik zit overigens de laatste tijd ook niet meer zoveel op internet. Beetje combinatie van akicken van veel vrije vakantietijd en weer back to work.. kortom..ben moe! Nergens zin in, toch veel te doen en geen tijd..Ach ja.. trekt wel weer bij!

Wel leuk dat er weer zoveel schrijfsters bij zijn gekomen! Welkom!! Dit topic heeft al behoorlijk wat vruchten afgeworpen en het kan er alleen maar beter op worden!

Ster, zal je curve ook in de gaten gaan houden, leuk!

13. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ik zit hele dagen achter de computer Daph, vreselijk maar waar. Haha! Ik doe administratief werk. Best lastig nu je ogen de hele dag open te houden en naar dat scherm te blijven kijken.

Maar uhm..waarom doe je gewoon niet een lekker goedkoop Kruidvat-testje? Daar testte ik ook al heel vroeg licht positief mee. Hoe eerder je het weet hoe beter toch? Ik zat op effe denken... 5 o 6 dagen voor NOD en ienieminie licht positief!

Heb je trouwens onderdaan je banner het fotootje weggehaald? Ik dacht; ik zie iets...maar wat mis ik precies? :)

14. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Haha ja leuk he, nu zijn we voor ZP officieel vriendinnetjes ;) gezellig he? He maar je klinkt inderdaad heeeel vastberaden...nog 2 dagen zie ik!! Spannend zeg! Wat denk je??
    Ik zit een beetje in twijfels hier. Heb de agelopen week weer een bloedingkje gehad. Nu heb ik er wel heel veel over opgezocht enzo en het schijnt dat dit heel normaal kan zijn (aan al die verhalen te zien hoeft dit zeker niets negatiefs te betekenen), maar toch.. maar me zo'n zorgen af en toe! Nog 3 weken tot de volgende echo.. zucht... Heb jij het ook gehad tijdens je zwangerschap van Estelle, Daph?

Vanavond even lekker zondigen in ieder geval: we gaan frietjes eten! Stomme vraag misschien .. maar mag ik nou wel mayonaise welke bereid is met 1% eidooier? (jaa..alles goed checken!)

15. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Jongens hoe zou het trouwens met Spriet zijn? Ik zit zo es terug te bladeren en zie d'r nergens meer! :(

16. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hallo lieve allemaal,

Ik kom me even melden, het gaat nu wel weer goed maar afgelopen week niet zo`n leuke week gehad maar dat is nu weer klaar en ga het ook niet meer uitgebreid hier neer zetten.

Met mij en de baby gaat het verder ook heel goed maar toch soms die killende onzekerheid van stel dat het alsnog niet goed is, klinkt misschien stom maar kom gewoon door die missed abortion van de vorige keer.

Mus zolang het bij een beetje blijft en je geen krampen hebt dan is er niks aan de hand, blijft het nu vaker gebeuren dan zou ik je vk bellen en vragen of je ook nog een keertje tussendoor mag.

Volgens mij zitten ster en daph bijna aan jullie nod toch? nou hoop het zo mijn duimen draaien weer volop!!!

je mag die mayo wel hebben mus die eet ik ook.

Zal nu weer wat sneller reageren maar kwam er gewoon niet aan toe...

17. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ahhh Spriet! Daar ben je weer! Wat fijn meid.. en bedankt voor je geruststelling.. het gaat gelukkig nu wel weer hoor. Maar het was hmm zeg maar twee vegen helderrood met een stolseltje. Dat komt ook wel vaker voor (heb nu een heel fijn topic gevonden waar meiden alleen mogen posten m.b.t. bloedverlies en positieve afloop). Zo fijn! Stelt me een beetje gerust.. Het komt best goed met ons en de minimensjes inside :) Was er zo van geschrokken, eerlijk gezegd..was gewoon ontroostbaar! (Erg he..) Had het eigenlijk nooit zo bedacht, dat je zo bang kon zijn als je eenmaal zwanger bent. Stom van mezelf, want ja.. alles kan je overkomen... Maar jij bent in ieder geval al voorbij de 12 weken Sprietske, have faith!

Wat lekker trouwens dat de mayo gewoon mag! Joehoe, ik zeg zet de frituur maar aan!!

Sprietske, gaat het nu wel weer met je, na je rotweek?

18. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ja het gaat nu wel weer hoor had al een rot week door extreme moeheid en toen moest er zonodig iemand zich bemoeien met een prive situatie.
    heb weleens verteld dat ik geen contact heb enzo met mijn moeder en er was iemand die ging daar dus ongezouten haar mening over geven terwijl die geen kaas heeft gegeten van de situatie, dus dat bracht weer onnodig stress mee.
    Heb dus flink de waarheid verteld en maar eens goed mijn kant van het verhaal, dus toen nam die persoon alles terug.
    Maar dan ben je er wel even vanaf.

Maar goed laat het achter me en het komt wel goed.

Ik ben trouwens aardig aan het shoppen geweest heb foto`s in mijn album staan.

Mus wat zijn jou kwaaltjes?

19. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Jou banner gaat trouwens ook al hard hoor weken vliegen voorbij vind ik, al zal jij dat nu nog tegen spreken maar straks denk je er ook zo over.

Merken jullie nu ook dat het weer kouder word buiten? moet er echt aan wennen en soms weet ik ook niet zo goed wat ik nu aan moet trekken, dikke trui, 3/4 mouw of dun shirtje, winterjas, zomerjas... ene dag is de andere niet, logisch dat iedereen ziek word enzo...

20. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ow lekker irritant zeg!! Waar bemoeien mensen zich toch mee he? Als jij geen contact met je moeder hebt, zul je daar een heel goede reden voor hebben, waarom kunnen mensen dat nou gewoon niet snappen? En dan ook nog nu, nu je zwanger bent.. dan kun je die stress al helemaal niet gebruiken!

Ik ga zo even je album bekijken! Leuk!! Mijn kwaaltjes? Effe denken hoor.. In willekeurige volgorde:

* Snel volzitten qua eten
    * Soms misselijk in de ochtend, soms ook niet..
    * In ieder geval een keertje per nacht eruit om te plassen
    * Sneller moe
    * Huge en gevoelige boobies (oh my god..wordt al Dolly genoemd door vriendlief, whaha!! Gelukkig zie je er wsl. met kleren aan niet veel anders aan hoor..)

Dat is zo wat me effe als eerste te binnen schiet, klinkt wel goed he? ;) Haha.. nu ga ik je foto's bekijken!!

Deel Deze Pagina