Hallo lieve allemaal, @daph, vervelend van je pols, hoe komt dat dan? soort rsi arm/pols ofzo? Wil het traplopen wat met estelle? En druk aan de klus, moet zeggen dat wij het ook wel om de dag hebben gedaan alleen in de vakantie deden wij het niet zo heel vaak druk met van alles en toch raak, maar goed dat is toeval geweest denk ik, juiste tijd juiste moment, met om de dag klussen heb je wel meer kans. @ster, Balen zeg eerst ziek en dan ook nog die akelige duivels op bezoek ben blij dat je het in ieder geval weer positief oppakt en nog even en je kan naar de gyn. wat houdt zo`n samenlevingstest in wat gaan ze dan onderzoeken? Wat leuk zeg euro disney, toen ik 12 en 13 was ben ik daar geweest was super en zou ook nog weleens een keertje met mijn vriend er heen willen of over een paar jaar zodat de kids mee kunnen. @mus, had je al ff een berichtje op hyves gestuurd maar daar kunnen we natuurlijk niet over de zwangerschap kletsen als je straks een leuke banner wilt op hyves, heb er nu 2 vind mijn bovenste het mooiste en simpel erop te zetten. Dus aan de mvm, heb er ook wel even over nagedacht maar misschien dat ik het bij de 2e wel doe maar het is hier zo`n gehucht en wilde niet dat de buren eerder dan de familie zouden weten dat ik zwanger was. Maar top dat jij het wel doet, en je krijgt dan ook nog een leuk kadootje. Doet de senseo het weer? misschien moet die ontkalkt worden dat heb ik laatst met die van ons ook gedaan. Hier gaat het wel goed bijna 16 weken alweer en de buik groeit. Heb ondanks dat ik licht werk doe steeds meer last van mijn rug dus dat is niet zo leuk als het zo doorgaat dan kan ik straks niks meer... Maar zal positief blijven en hopen dat het straks gewoon weer beter gaat. Zijn nu druk bezig met de babykamer en zodra die klaar is zal ik wel even een foto maken. Als jullie naar de bios gaan het ik nog een leuke lach film, "de ugly truth" ben ik vrijdag heen geweest met vriendinnen was echt super, heb me dood gelachen. Voor de rest niet veel spannends beleefd.
Hi meiden! Ben vandaag dan begonnen met MvM! Stomme is, dat ik het leukste de KNALpositieve Hcg-test vond! Haha.. je weet donders goed dat er iets groeit, maar ja.. toch.. die testen.. zo verslavend! Heb de DVD uitgekozen trouwens, dus volgende week kunnen vriendlief en ik eens haarfijn op dvd gaan bekijken hoe dit frummeltje in mijn buik nou eigenlijk ontstaan is.. haha. Maar of het veel gedoe is MvM.. ik heb twee kratten gekregen met 8 flessen. In iedere fles zit een beetje conserveringsmiddel. Dat meurt een beetje. Elke dag mag je een nieuwe fles gebruiken. Ook heb ik er twee maatbekers bij gekregen,een voor beneden op het toilet en de ander voor boven. Moet zeggen dat het plassen erin wel lastig is.. effe nog zoeken naar een goede positie. Overigens begint MiniMus zich lekker in te nestelen geloof ik.. vannacht wel 4 keer eruit geweest! Met op de koop toe dat ik slaapdronken met mijn hoofd ontzettend hard tegen het kozijn aanliep. Haha.. Jezus, wat deed dat zeer! Effe wachten of dat een blauwe plek gaat worden. Maar goed, alles voor een heel goed doel! Wisten jullie trouwens dat het medicijn dat ermee gemaakt wordt zelfs door sommige doktoren als een afslankkuur voor patienten gebruiken? Vreselijk, of niet? Maar goed, daar staat MvM ook zeker niet achter! Ster, wanneer ga je naar EuroDisney? Wat leuk!!! Ik ben er inderdaad ook ergens rond mijn 16e geweest ofzo. Lekker van genieten! Hoe lang ga je? Fijn hoor.. Voel je je inmiddels al wel weer beter? Het is echt rotweer nu.. ziektes heersen overal.. hopen dat jij er inmiddels een beetje immuun voor bent geworden Maarreuhm..samenlevingstest, houdt toch in dat je de dag voordat je naar de gyn gaat (of ziekenhuis ofzo) seks moet hebben en dat ze dan gaan kijken hoe goed de zaadjes het overleven in jouw zuurtegraad? (ja.. ik had me overal al zo'n beetje in verdiept..) Wanneer gaat dat plaatsvinden?? Oh ja! by the way..Senseo is in orde hoor! Denk dat het een combinatie van humeur van hem was en het tijdstip van koffie zetten.. haha.. ik heb me d'r in ieder geval niet mee bemoeit en heb de zondag overleefd (Ik zat toch trouwens niet op koffie te wachten ofzo.. haha!!) Daph niet zo mooi die pols van je, snel actie op ondernemen inderdaad! Sprietske je hebt inderdaad leuke banners op hyves!! Ik had ze al gezien Ik denk dat ik het zo rond de 13 weken ga vertellen.. misschien ook wel eerder hoor..volgende week hebben we weer een echo. Ik heb het vorige week wel aan mijn langste vriendinnetje verteld. Al houdt ze helemaal niet van kinderen, ze vond het zo leuk voor me! Ze moest gewoon huilen, wat een schat is het ook!! Tsja.. en dan moet je zelf ook weer huilen he? haha.. Morgen heb ik weer lekker vrij, godzijdank.. ben kapot! En van het weekend hebben we ook niet veel gepland staan. heerlijk! Volgende week hebben we echter weer genoeg dingen, dus nog effe van de rust genieten......
Geen idee hoor op zo'n samenlevingstest er aan komt, ik zat meer een beetje te gokken wat ik verwacht de komende tijd. Maar het klopt wat Mus zegt, kijken of alles nog mooi rondzwemt. Ongesteldheid is weer zo goed als over. Gelukkig. Dat hebben we ook weer gehad. We gaan in de herfstvakantie naar eurodisney, twee of drie dagen, drie nachtjes! Ben er eerder geweest samen met mijn vriend, maar dat is nu wel al een jaar of tien geleden. Inmiddels is er een hoop veranderd en bijgekomen. Inmiddels heb ik zelf helaas de eigenschap ontwikkeld om snel misselijk te worden in bootjes en kermisatracties... zal in die achtbanen misschien wel niet veel beter zijn. Hmmm. Maar voldoende reistabletjes mee dus! Hoe was het bij de fysio?
Ha meiden! Alles nog goed hier? Weekend weer overleefd e.d.? Hier is het okidoki hoor..morgen echo-tijd! Ben weer zo benieuwd of alles nog in orde is. We hebben het van het weekend aan mijn schoonouders verteld..zo leuk!! En morgen, na de echo, als alles goed is, vertellen we het aan mijn zus. Stukje bij beetje komen wat meer en meer mensen het te weten. Maar het gekke is.. ik voel me steeds minder zwanger. Maar hoe langer ik erover nadenk.. wat is me zwanger voelen?? Hm.. knappe vraagstelling. Gewoon morgen maar afwachten!! Lang leve een echo om de twee weken. Want na twee weken is het gevoel van "godzijdank alles is in orde" wel weer een beetje weggeebt..
spannend dus weer mussie! Leuk dat je steeds meer mensen kan vertellen van jullie wondertje! Wel vervelend dat je je steeds zo onzeker blijft voelen. Maar na morgen moet je daar gewoon maar lekker mee ophouden. Afgesproken? Hier weinig nieuws. Ten minste. Ook weer wel: kindje geboren bij een hele goede vriendin, echt een schatje! En bij mijn zus gaat alles goed, haar echo was prima! En ik hoef nog maar een weekje te werken en dan ben ik lekker een week vrij. Na mijn vakantie naar de gynacoloog. Ben benieuwd. Waarschijnlijk zal die eerste afspraak weinig meer zijn dan een kennismaking. Hmpf. Nouja, er zit in ieder geval wat schot in de zaak. Hoef nu al weer 15 maanden minder te wachten dan toen we net begonnen... Daphne hoe zit jij er in met je cyclus?
Was ik ook weer... daphne, je gaat voor je pols maar je komt terug met rugpijn... nou maar hopen dat het helpt.. Ik moet vrijdag voor mijn rug naar de fysio, misschien kom ik dan wel terug met last van mijn pols Mijn duimen draaien voor jullie hopenlijk is het raak. ster, lekker bijna vakantie, kan ik niet stiekem mee in jullie koffer?? en dan daarna naar de gyn ben benieuwd. mus, hoe was je echo??? laat je het snel weten ben erg benieuwd... en gaat snel he bijna alweer 12 weken! Ik heb het deze week best wel druk op het werk kan echt merken dat we de drukke periode weer ingaan (detailhandel) Vrijdag dus naar de fysio voor mijn rug hopenlijk dat het wat helpt.
Hey meiden! Zal die koffer groot genoeg zijn voor twee personen denk je? Wil ook wel hoor!! Haha.. Echo was weer helemaal super! We hebben mini-mus wel even wakker moeten hoesten, en toen bewoog hij heel enthousiast! We hebben zelfs een cdtje met de beelden en 3 foto's meegekregen. Pfew! En.. ik voel me gewoon eigenlijk top! Niet misselijk ofzo, wel sneller vol met eten en sneller honger, maar gewoon.. voel me goed! Steeds meer mensen vertellen we het nu.. de verrassing op die snuitjes, onbetaalbaar! Daph, hoe is het nu met Estelle? Rot dat ze ziekjes is.. hopen dat he snel over is! En je rug? Ook wat zeg..allemaal in de kreukels een beetje dus.. Ja Sprietske.. 16 weken!! Jeetje.. maar ik volg je op de voet! Wat is jou uitgerekende datum nou ook alweer?? Ik zal de foto;s in mijn map zetten.. kunnen jullie ook even spieken!
WAUW! Wat een mooie foto's Mus!!! En tja, koffer wordt misschien een beetje krap voor allemaal zwangere dames, maar jullie kunnen ook gewoon achterin stappen hoor! Gaan namelijk met de auto, haha! Wat een gedoe Daphne, van je pols naar je rug! Misschien eens naar zijn diploma's vragen...? Hopelijk heb jij meer succes Spriet! Oh en om je niet te veel hoop (lees 'rust' , want ik gun je natuurlijk alle hoop!) te geven Daph: iedere maand heb ik een week voor mijn ongesteldheid allerhande krampjes die daarna weer verdwijnen en pas een dag voor mijn ongesteldheid weer terug komen. En toevallig ben ik expert in het niet zwanger zijn en toch alle symptomen nauwlettend in de gaten houden... Toch weer een voordeel.
en weer ineens een korte cyclus! Vanmorgen plots een temperatuurstijging, zere tepels en positieve ovulatietest! Week eerder dan de afgelopen twee maanden. Gekkigheid. Was nog niet eens begonnen met ovulatietesten!
Hallloow... Jeetje wat gek ster nou hard aan de klus dan maar!! mijn laatste cyclus was ook maar 26 dagen en die ervoor 36 hoe gek kan het lopen... Haha wat een idee gewoon achterin stappen nou zou me wel super leuk lijken weer ff naar dat droom wereldje en dan die geweldige piraten attractie die vond ik echt super geweldig. mus, super mooie echo foto`s bij die ene zie je dat beentje heel goed zo`n foto heb ik ook mijn avatar. Fijn he om weer even de bevestiging te krijgen dat alles goed is. Mijn uitgerekende datum is 26 maart en vandaag alweer 17 weken en volgens mij heb ik gister de baby gevoelt. Daph hoe is het met je rug? en met estelle weer wat beter? Ik ben vanochtend bij de fysio geweest en krijg volgende keer oefeningen mee was wel interessant in ieder geval geen last van mijn pols.
De baby gevoeld?!? Dat is spannend! Leuk zeg! Klussen was trouwens lastig, liefje was ziek... Gelukkig voelde hij zich vanmorgen weer een stuk beter! Nouja, we zullen wel weer zien. Geen optimaal kluspatroon deze maand.
Ach Ster, wat is optimaal?? D'r is maar 1 zaadje nodig! We gaan gewoon weer duimen! Maar wel gek he, die cyclussen..cycli.. wat is het eigenlijk? De laatste cyclus waarin ik zwanger werd was er 1 van 40 dagen aan het worden! Weet je nog.. ik was er van overtuigd dat er niet eens meer eisprong aan zat te komen. En zo zie je maar.. eitje heeft gewoon effe goed moeten rijpen ofzo???? Ja ladies, de foto's zijn leuk he? Heb er zelfs eentje uitgeprint die bij nameten nog op ware grootte blijkt ook nog! Hihi.. Heb zelfs bewegende beelden op dvd meegekregen, wonderlijk.. nou, bijna mijn hele familie weet het nu ook zo'n beetje. Gelukkig maar, kunnen we even "normaal" verder gaan. Zo'n geheim met je meeslepen is best zwaar En het levert allerlei voordelen op: heb mijn eerste kadootjes al binnen! Een allerschattigst pakje in maatje 56 (so cute!) en de wandelwagen is nu nog in gebruik maar omstreeks januari mogen we hem voor miniMus hebben..super gewoon! Sprietske, heb je al een pretecho gedaan of ga je die nog doen? Daph hoe is het met Estelle inmiddels? En met jou gekraakte geheeltje??Is het al een beetje beter?? Oh het lijkt me echt heerlijk om gewoon met zn allen in de auto te stappen en naar Disney te gaan. Zie het echt voor me: lekker herfstig weer, overal lampjes aan, gezelligheid..Oh ja echt.. count me in hoor!!Lekker knusjes met je partner overal heen struinen..niks lekkerder dan dat!! Hoe is jullie weekend verder? hier heerlijk..was kapot weer aan het einde van de week. En... straks lekker Boer zoekt vrouw kijken, volgen jullie dat ook een beetje? Ik vind het zo geweldig..
Nee geen boer zoekt vrouw voor mij, nooit zo in kunnen komen eigenlijk (ook eerdere seizoenen niet). Ben op dit moment helemaal into de So you think you can dance! Erg leuk om te zien! Alleen een beetje irritant dat de cameramensen af en toe zo druk zijn met special effects dat je die hele dans niet meer behoorlijk kunt zien... Sufferds. Vandaag nog gewerkt en nu lekker een hele week vakantie!!! Joehoe! Als jullie woensdag een auto horen tuteren ben ik het: instappen maar, dan gaan we! Zal mijn mini mouse oren opzetten, dan kunnen jullie me herkennen.
Ben er weer!! Super gehad! Daphne spannende dagen, einde van je cyclus. Wat denk je er van? Mijn temperatuurkaartje stijgt als een malle, als groentje op temperatuurgebied ben ik erg benieuwd hoe dat verloop verder zal gaan. Afgelopen maand zo makkelijk dat ik al voor mijn ongesteldheid wist dat ie kwam door een drop in de temperatuur. Terwijl toen aan het begin van die maand de temperatuur pas op dag drie daalde. Interessant hoor, al die veranderingen waar je normaal geen weet van hebt. Trouwens net de (opgenomen) laatste uitzending van Gooise Vrouwen gekeken. Boehoe....
Hey meiden!! Waar was die auto nou?? Ik maar staan wachten en wachten! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in EuroDisney! Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk! En dan jouw kaartje!! Jeetje joh.. over een flinke stijging gesproken. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken! Nu ben ik ook geen expert, maar dit is wel zoals het hoort te gaan denk ik Daph, zie alweer een dag twee bij je banner staan. Hmpf..das minder!! Lees dat Estelle over een maandje jarig is, dan zou ze nog wel eens tegelijk met mij jarig kunnen zijn?? de 19e? Shit trouwens he, dat Gooische vrouwen is afgelopen... Nog effe seizoen 5 in huis halen en dan heb ik ze allemaal op dvd.. ik snap niet dat ze zo'n leuke serie van de buis halen! Die stomme voetbalvrouwen gaan toch ook maar door en door?? Nou ja, flinke domper dus!! Hier trouwens alles prima, de hele wereld mag nu weten dat we zwanger zijn. We hebben ook al een hoop leuke reacties mogen ontvangen. Op het werk heb ik het ook al aangekondigd.. en nog belangrijker.. ook dat ik straks maar twee dagen wil werken. Hmm.. ben benieuwd hoe dat zich uit gaat pakken.
hahaha, hopelijk had je een goeie paraplu bij je want het regende wel wat onderweg woensdag! Maar het was heerlijk inderdaad! En het mooie: ik mocht gewoon overal in als 'niet-expectant-mother' zijnde. Balen Daph!! Nog even doorbijten en dan geldt de titel van dit onderwerp weer voor je hoor! Leuk Mus dat je aan iedereen vertelt dat je zwanger bent! Geniet er maar lekker van! Gelukkig voel je je nog steeds hartstikke goed volgens mij? Morgenochtend mogen we naar de gynacoloog. Ben benieuwd.
nou nog even ,, denk twee daagjes en dan gaat we weer lekker bezig hierzo ..mijn ei komt rond 6 nov kan niet wachten tot het weer zoveer is ,, en veel schaggen hahhaha... xxx
Bolly welkom op de pagina en succes deze ronde! Nog even geduld en dan is die ongesteldheid weer weg inderdaad! Maar uh... "schaggen"...? Ik voel me nu ineens heel erg 30, maar dat woord hoor ik echt voor het eerst! (kan me er wel wat bij voorstellen hoor ) Vanmorgen naar de gynacoloog. Gewapend met temperatuurlijsten, cycluslengtes en sperma-scores. Was behoorlijk zenuwachtig moet ik zeggen. Meteen wat onderzoeken gehad (hij heeft wat cellen afgenomen, heeft een echo gemaakt van mijn eierstokken en baarmoeder en bij mijn vriend ook nog even de boel bekeken). Maar het goede nieuws was: hij was overal dik tevreden over!! Dus ook over die cijfertjes van het sperma. Echt heel erg blij mee. Eerste stap is inderdaad de samenlevingstest: met echo's proberen ze m'n eisprong te voorspellen waarna we op de juiste dag moeten vrijen en ze een dag daarna gaan kijken of er nog voldoende levende spermacellen rondzwemmen. Komende maand zijn we alleen een paar dagen weg dus vrees dat ik daar nog een maand geduld voor moet hebben. Eerst nog maar eens rekenen. Maar wat denken jullie: met die echo had hij het vast wel gezien als ik nu zwanger zou zijn toch? Vrees dus weer gewoon voor narigheid de komende dagen... Hmpf.
hey , hahah nou ik wordt al 32 hoor schaggen komt uit een Engelse film ( kom even niet meer op welke ) komedie met een spion lekker dat het goed is gedaan vanmorgen en dat het goed nieuws was, dat zorgt al weer voor wat minder stress. en hoop op geen narigheid hoor de komende dagen, vaak kunnen ze in het begin nog helemaal niets zien omdat het zo klein is dat de echo het niet oppakt. groets bolly