hahaha, oh geen leeftijdskloof dus! Maar ik weet het al, met mini-me....uhhhhhh Austin Powers! Die film heb ik nooit zo begrepen, ook altijd maar halverwege ingestapt op de een of andere manier. Nog geen tekenen van ongesteldheid afgezien van de temperatuur die een vrije val heeft gemaakt de afgelopen twee dagen. Nu ik weet dat 'alles' toch op het eerste gezicht goed zit bij ons ben ik weer als een malle aan het hopen. Terwijl ik er tegelijkertijd geen centimeter vertrouwen in heb. Vreemde gewaarwording. Denk nu zelfs als ik naar de wc ga: shit, nog niet ongesteld! Oftewel: nog langer de tijd om mezelf voor de gek te houden. Irritant. Maar Daphne om nog even op jouw temperatuur-twijfels in te gaan: het valt mij uiteindelijk reuze mee om te temperaturen. Heb een digitale oorthermometer van Braun gekocht, met geheugen. Die kan ik dus half slapend in mijn oor hangen om vervolgens als ik echt op sta eens op mijn gemakje af te lezen. Zo hoeft het dus niet ten koste te gaan van mijn nachtrust. Maar ik ben ook een makkelijke (in)slaper hoor moet ik zeggen. Aan de andere kant: je hebt al een dochter dus weet dat de cyclus klopt en de temperatuur zal dus ongetwijfeld mooi stijgen en dalen bij je. Dat was in eerste instantie mijn reden om te gaan tempen (ik zag er ook erg tegen op, het was dat de huisarts het toch wel een goed idee vond). Het valt mij dus mee en het kan helpen om je ongesteldheid te voorspellen (en ik heb op de valreep mijn eisprong op tijd opgemerkt deze maand), maar je bent er wel weer heel erg mee bezig. Voor- en nadelen dus. Ik ga eens even wat te eten maken. Heb wel weer genoeg zitten zwammen hier volgens mij.
aaaaaaa ja austin power was het heb hem ook nog nooit helemaal gezien maar vond het wel een leuk wordt hahahah.. nou is wat dat temperatuur ik had altijd gehoord dat je dat altijd rectaal moest doen , dus in the bummm hahah ,ik zit er ook een beetje mee en nog nooit geprobeer moet ik eerlijk zeggen omdat ik dus dat niet zag zitten elke ochtend weer met iets in the bumm hahahah en ik heb ook geen vast tijd van opstaan ( ik werk in de middag ) maar ja dus zo'n oor thermometer kan dus ook ??? dus wie weet, vind ik het nu wat aantrekkelijker klinken xxxjes
Hei meiden, welkom Bolly!! Effe kijken, ik begin maar met het laatste iets wat me is bijgebleven..temperaturen.. ik deed het wel rectaal omdat het meest betrouwbaar is. In het begin heb ik het ook wel oraal geprobeerd maar dat schommelt toch teveel. Ja, het is effe minder in de ochtenden...en vooral in het weekend. Maar het was voor een goed doel! Anywee..alles gaat hier inderdaad prima! Afgelopen donderdag heb ik heel kort het hartje voor het eerst gehoord. Nu weer 4 weken wachten tot de volgende keer. Het is wel rottig hoor, omdat je dus nog niets ziet hoort of voelt doordeweeks, vraag je je toch elke keer nog af of het wel goed gaat daarbinnen. Maar ja.. komt wel.. Ster! Wat fantastisch dat jullie naar de gyn zijn geweest! klinkt allemaal goed dat jullie zijn "goedgekeurd" en dit was iig stap 1! Ik ben heel benieuwd hoe jullie samenlevingstest zal verlopen. Maar das weer eventjes wachten, toch? Hoe vaak moet je nu langskomen daar om je eisprong te bepalen? Misschien moet het ook allemaal zo gaan, eerst lekker ontspannen in EuroDisney, nu even zwaar eraan met al die testjes enzo.. en straks.. blijf vertrouwen houden! Oh gatsie meiden.. ze zijn hier nieuwe kozijnen aan het plaatsen en het hele huis trilt omdat ze de oude eruit halen.. brrr....vind het wel een beetje eng. als alles maar blijft staan! Spriet! ik zie bijna een 20 weken echo... vind je het spannend?? Heb je tot nu toe al een pretecho laten maken of nog niet? Daph, ik ben jouw verhaaltje vergeten.. wat schreef je ook alweer.. oh ja! Estelle 20 nov..grappig! Hebben we hetzelfde weekend waarschijnlijk dus feest! En bij jou moet het misschien ook wel zo zijn, bevallen op je man zijn verjaardag! De duimen draaien alweer!! Zo, nu ga ik effe zo hond uitlaten en naar de doc om effe mijn plasje op een blaasontsteking te laten controleren!
hahaha Daphne, stiekem naar de badkamer!! Ik zie je al hollen. Toch begonnen dus? Tja, oorthermeter schommelt inderdaad wel wat maar het geeft toch een aardig beeld vind ik zelf. In het ziekenhuis gebruikten ze deze thermometer ook om koorts te meten, neem aan dat hij wel voldoende goed zal zijn. Nouja, ik ben er tevreden over. Weet nog niet zeker of ik deze maand mijn temp ook weer ga meten. Eens zien hoe gemotiveerd ik ben. Denk eigenlijk maar eens een maandje rust in te bouwen. Geen ovulatietests, geen temperatuur en geen verplichte verleid-dagen. En dan volgende maand het ziekenhuis in en alles juist weer op de voet volgen. Gister trouwens weer ongesteld geworden. Kon de hele ochtend wel blijven janken. Viel me zwaar deze maand. Kl#te hoge temperatuur. Maar goed. Vandaag weer aardig geaccepteerd. Kijk wel uit naar het maandje rust moet ik zeggen. Hoop dat ik het ga volhouden. kus voor jullie allemaal
JAAAA!! hier nog iemand!! Daph, hoe ist ermee? Het wordt inderdaad wel stilletjes hier he? Maar ik ben de laatste tijd weinig online. Ben moe, moe moe en moe.. vreselijk. Het werk vreet aan me! En ik heb een hoop onzekerheden op het werk of ik eind van de maand nog wel een baan heb. Mijn contract loopt af en ik heb aangegeven na de bevallig nog maar 2 dagen te willen werken. Zij eisen daarentegen 3 dagen.. Nu zijn ze nog bezig (waarmee weet ik niet) maar ik heb er nog geen uitsluitsel over. Dat vreeeet energie! Ik wil het gewoon weten. Maar ja, komt tijd, komt raad! Hoest met de rest dan? Van Spriet horen we helemaal weinig meer.. Ster doet het effe rustig aan, heel goed! En ik.. was weer effe hier! :-D
he lieverds, kom inderdaad af en toe even neuzen hier maar hou me bewust op de achtergrond. Merk dat het me wel goed doet. Maar nu moet ik toch echt even een knuffel komen uitdelen: Mus wat irritant die onzekerheid op de werk!! Ik heb helaas een poos geleden even zonder werk gezeten en dat levert zo veel stress op! Dodelijk vermoeiend. Ik hoop voor je dat er een goede oplossing voor je komt. Ben je zelf misschien al naar iets heel nieuws aan het zoeken? Ik kan me van een tijdje geleden herinneren dat je nadacht over een andere baan of zelfs een werken-en-leren traject? Het heft weer in eigen handen nemen kan heel veel energie geven. Sterkte ermee in ieder geval. *kusje* Ik heb op mijn werk gezegd dat ik de komende maand mogelijk een aantal ochtenden op het laatste moment moet afzeggen. Gelukkig was mijn leidinggevende vol begrip, zei dat het absoluut geen punt van discussie was dat ik deze tijd moest krijgen. Lief. Moet het nu nog aan 1 of 2 collega's vertellen, ik heb vaak overleggen in de ochtend waar ik dan niet bij aanwezig kan zijn. Onhandig. Om te bewijzen hoe erg ik er niet mee bezig was: gister zou ik gebeld worden voor de uitslag van een kweek van wat baarmoederslijm. Was die belafspraak totaal vergeten. Kwam er te laat achter dat ze mijn antwoordapparaat al hadden ingesproken. Vanmorgen teruggebeld en alles was gelukkig goed. Eigenlijk geen idee wat een slechte uitslag zou kunnen inhouden maar daar hoef ik me nu gelukkig ook niet meer over te buigen. Mopjes, ik log af en toe in om te kijken of er nog nieuwe berichten zijn. Zal alleen niet altijd reageren, maar ik blijf in de buurt! Liefs Ster *
Lieve schatten, het heeft geholpen hoor, jullie positieve insteek en geduim! Het is in orde..ik kan bij mijn huidige werkgever blijven en na de bevalling mag ik 2 dagen werken. Ik ben zo blij! Zowel voor de 2 dagen werken zodat ik alle mogelijke tijd voor ons kindje heb, maar ook dat ik bij de mensen die ik ken en het werk wat ik ken kan blijven. Dat geeft rust. En nog meer positiviteit! Vandaag hebben we via marktplaats een kinderkamertje gevonden! Volgende week zaterdag kunnen we hem ophalen. Ik ben er zo blij mee! En toch beangtigend.. want je denkt al snel..wanneer gaat er iets mis? Maar goed, die gedachten proberen we ver weg te houden! Ster, ontzettend gefeliciteerd met je goede uitslag meid! En heel erg super van je dat je er niet zo mee bezig bent. Knap ook! Heb je gelukkig ook een beetje rust. Beter zo dan dat je je helemaal onrustig maakt. Petje af hoor! En ook fijn dat je werk ook helemaal meewerkt. Begrip is zo belangrijk in zulk soort situaties. Top! Daph wat goed dat Estelle naar de peutergroep gaat, het gaat zo snel he! Zal nog erger worden als ze straks (oh god, je zult er nog wel niet aan moeten denken..) naar de basisschool gaat! Wat voor verjaardag krijgt ze trouwens? Uhh Dora, Bumba of weet ik veel? Heb je een thema? Ik weet dat mijn collega bijv. voor haar meiske van 2 een diddlina-taart besteld enzo...Spannend hoor! Heeft Estelle zelf er al een beetje notie van??
Hallo allemaal, Sorry voor het verwaarlozen, maar moest veel werken en teveel sociale verplichtingen en dan moet de maand december nog beginnen. Maar goed ben er weer... @mus, wat fijn dat je bij je werkgever kan blijven dat is dan toch wel ff spannend. Heb je nu dan een vast contract? Ben benieuwd naar het kamertje wat jullie hebben gekocht, en ik had ook wel hoor die angst van moeten we het nu wel doen maar je bent nu al zover komt wel goed. @ster wat fijn dat je uitslag goed was, en ook knap dat je het een beetje van je af kan zetten voor jezelf ook alleen maar goed. Fijn dat ze op je werk ook goed meewerken, dat hoor je toch weleens anders. Doe het rustig aan en reageer wanneer je wilt *knuffel* En mijn duimen draaien dat jullie binnenkort ook een kleine spruit mogen krijgen. @daphne, lukt het wat met de voorbereidingen voor estelle haar verjaardag? en dan gaat het wel hard he. Hoe voel je je? wanneer is je nod? Hier gaat alles verder wel goed tijd vliegt om lichamelijk voel ik me erg goed als ik maar op tijd naar bed ga. Babykamer is zo goed als af en erg mooi geworden. 20 weken echo gehad en alles was goed met de kleine toch ook wel erg fijn. nou zal weer ff wat vaker online komen en reageren. *knuffel* voor jullie allemaal!!!
Mus gefeliciteerd met je werk! Wat heerlijk dat die onzekerheid nu ten minste over is. En wat een super fijn vooruitzicht moet dat zijn, maar twee dagen werken. Lekker veel met je kindje kunnen knuffelen, geweldig dat je dat straks kan. Jeetje, themaverjaardagen? Mus pluim voor jou, je zit er al goed in! Echt werkelijk nog nooit van gehoord. Maar barbapapa is wel erg leuk. Jeugdherinneringen komen weer boven. Kennen jullie dat liedje nog? Spriet en Mus hoe is het nu met jullie buiken? Die van jou zal nu toch wel steeds indrukwekkender worden Spriet? Gelukkig dat het nog steeds allemaal zo goed gaat met het kleine sprietje. Halverwege alweer zeg, jeetje. Bedankt voor al jullie lieve woordjes. Ben echt super blij met jullie en dit forum. Echt een grote steun!
vriendlief is ziek...balen!!!! Maar we hebben dinsdag nog gevreeƫn en dan maar kijken wanneer hij zich beter voelt...echt de verkeerde week helaas!!!
Haal op het doek voor Barbapapa! Het eind is zoek! Bij de familie Barbapapa Kom op bezoek bij Barbapapa Kunnen wat ze willen worden Dun, dik of rond, Kort, vierkant, lang Kom op bezoek bij Barbapapa! Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabella, Barbabientje, Barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalala! Kom op bezoek bij Barbapapa!
@Daphne, nee helaas niet, ik hoop maar dat ik nog geen ei krijg de komende dagen.....ben echt wel aan het balen nu!!!!
Hey meiden! Whaha.. dat liedje van Barbapappa brengt weer wat omhoog hoor! Was effe graven, maar met de tekst kan ik hem nog zingen! Leuk zeg!! Ik hou wel van al die 'golden oldies'. Al zijn Woezel en Pip twee hele leuke nieuwkomers. Dribbel hou ik ook nog van..zo schattig!! Is alles al geregeld voor de dag Daph? Hier weinig plannen voor mijn verjaardag. Alleen even langs de vlos en de hartslag van mini luisteren! Maar dat moet toch het mooiste kado zijn, toch? Maak me soms wel zorgen hoor. Zoals vandaag.. voel me verder redelijk, maar zie nog steeds weinig! Gisteren zag ik echt een hele flinke buik. Maar dat was waarschijnlijk omdat ik veel gegeten had? Toch was ie dan anders dan bij een normale vreetbui zeg maar.. Het duurt gewoon zo lang voor je weer een echo krijgt! Nu nog 5 weken! Pff... Kinderkamer staat trouwens boven vanaf gisteren! Hij is helemaal geweldig. Kan niet wachten tot we alles in elkaar gaan zetten enzo.. en ik dingetjes in de kast kan leggen. Zal eens kijken of ik de foto's weer in mijn album kan zetten.. Cindy, sterkte met je mannetje by the way! Sprietske, gezellig dat je weer efkes hier was, was inderdaad lang geleden! Al volg ik je nog wel eens op hyves hier en daar.. Toch ben ik ook niet veel meer online hoor.. op de een of andere manier heb ik het wel weer snel gezien tegenwoordig (???) Maar goed..
heee.... het ging vandaag iets beter met hem dusss ehhh!!! hahaha Alleen heeft mijn dochtertje nu ook koorts gekregen...was wel geschrokken hoor was 39 graden...heeft nu paracetamol gehad en ze slaapt nu ben eens benieuwd!!
Wij zijn afgelopen weekend van vrijdag t/m maandag naar brabant geweest heerlijk in de bossen was echt super heerlijk nog ff met zijn 2en weg. Maar nu moeten we weer aan de bak helaas... @cindy, hoe gaat het met je dochter? @mus, had je meubels al ff via hyves gespot, mooi hoor ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Zo leuk om de kleertjes in de kast/la te hebben ik trek het regelmatig ff open. Begint je buik al te groeien? Ja het wachten op de echo is lang he, ik heb nu helemaal geen echo`s meer, ook niet zo leuk. @ster, ja dat liedje van bbp, vond het vroeger helemaal te gek, zag in duitsland zaterdag ook veel barbapapa spullen had wel wat geweest voor estelle. En we zijn ervoor om elkaar te steunen in goede en slechte tijden. Mijn buik groeit al goed kan er niet meer omheen, maar nog steeds onvoorstelbaar dat daar de baby inzit, heb al gelezen dat dat tot het einde blijft. @estelle, leuk thema hier gaat dat nijntje worden haha weet het nu al. Ook leuk een ander kamertje past ook wel wat meer bij een 2jarige. Succes met de voorbereidingen lijkt me een hele klus de taarten enzo. Oja en foto`s! altijd leuk om te zien. Ik ga me klaar maken voor het werk, zit in de pyjama en moet ook nog de was ophangen... *knuffel*
Jeeeej we kunnen weer gaan klussen. Ongi is voorbij. Wie beginnen nog meer aan een nieuwe ronde? ( Nieuwe ronde, nieuwe kansen ) Groetjes layla