Hier is het wachten ook voorbij (vrijdag al). Ben benieuwd wat ronde 2 gaat brengen. Laten we met zijn allen hopen dat we allemaal zwanger mogen worden deze ronde.
he Daph, wat een geweldig moppie heb je daar in je huis rondlopen! En wat fijn dat haar verjaardag een succes was. Gezellige taart! knuf ster *
Hey meiden.. *i'm ashamed" lange tijd weer niet gereageerd.. maar ga snel weer even wat krabbelen.. vanaaf alleen niet, ben wederom kapot!! Vandaag btw wel weer een mooie echo gehad.. that's it for now.. tot heel snel!! liefs!!
nog even geduld en dan hopelijk een mooi ei en dan over een paar weken een positest.... Ik hoop het zoooooo!!!!
Mus wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Super dat alles nog steeds goed gaat! Ik moet ook bekennen niet zo veel meer te schrijven hier. Kijk nog wel regelmatig maar daar blijft het vaak bij... Ach, zolang we elkaar maar een klein beetje in de gaten houden zo nu en dan toch? Ik zal jullie binnenkort mijn hyves trouwens even sturen, toch wel een goed idee misschien...
@Ster79, voor jou begint DE klusperiode!!!! Hihi succes!! @Daphne wat zijn we toch trots op onze kindjes he...ahhhh
Bolly hoe is het met jou trouwens? Als je inderdaad rond 3 december je ei hebt gehad lopen we gelijk deze cyclus. De 16e naar de gyn. Is dat je eerste afspraak?
Sterrie.. dat zou gezellie zijn op hyves Gaat het verder wel een beetje oke met je?? Daph, heb de foto van Estelle gezien. Wat een scheetje. Mooie foto zeg!! En de taart...was lekker? Zag er wel zo uit! Hmmm Hier alles redelijk in orde hoor.. heb vandaag alleen iets engs meegemaakt. Mn schatje en ik dachten vandaag lekker rustig even te gaan winkelen.. In de winkel dacht ik elke keer al: jeetje wat krijg ik toch weinig lucht? En dat werd eigenlijk steeds erger. Daar kreeg ik nog eens hartkloppingen bij, maar goed, rustig doorlopen en dingetjes bekijken. We liepen steeds meer richting kassa's en wilden nog iets zoeken, maar ik trok het niet meer! Ik zei tegen mn schatje: ik wil naar huis, naar de kassa, nu! Bij de kassa werd het zwart voor mijn ogen en ik voelde me heel erg duizelig en misselijk. Ben gaan zitten en van een cassiere kreeg ik een glas water. Ik ademde alsof ik de marathon had gelopen terwijl ik het gevoel had te stikken. We waren in een groot warenhuis en ik zei dat ik maar in het winkelwagentje ging zitten en dat hij me maar naar de auto moest rijden. Lopen we door de poortjes, gaat de blieper ook nog af! Ik zat in dat wagentje, voelde me zooo rot en ik kon niet meer. Ben in tranen uitgebarsten. Ik kende dit niet! Wat gebeurde er toch?? De man controleerde snel ons karretje en liet ons doorlopen, hij vond het ook zielig voor me. Eenmaal in de auto was ik blij dat ik rustig zat en daarbij ook buitenlucht kon inademen. Gek genoeg ging het daarna meteen beter. Thuis belde ik snel de verloskundige en wat blijkt.. misschien dat jullie het al herkend hebben.. ik had hyperventilatie! Nooooit gehad! Maar god,...wat is dat eng zeg.. bah!! Schijnt vaker voor te komen bij zwangere vrouwen.. nou bedankt! En ik moest me van de verlos maar nergens zorgen over maken.. de mini in mijn buik zogt namelijk wel voor zichzelf, mijn lichaam stelt mijzelf nu min of meer op de tweede plaats. Fijn zo'n "parasiet" Haha.. maar blij dat alles in orde is.. Overigens gaat verder alles prima hoor! *afkloppen* dit is echt het eerste waar ik tegenaan loop.. Kinderkamermeubels zijn al binnen, er wordt steeds meer troep opgeruimd om een beetje plek te maken voor een hoop andere spulletjes.. en ondanks dit alles....en ik bijna in week 18 zit...is het nog zo onwerkelijk.. Mijn buik begint nu een beetje naar voren te komen en ik voel hem of haar nu wel steeds meer.. maar het blijft een gek idee hoor! Is this really happenning to us? Ster, hoe staat het er trouwens bij jou inmiddels voor? Heb ik nog iets gemist? Ben de laatste tijd ook zo weinig online eigenlijk! En als ik er al ben, dan effe om mijn mail te checken en hup, weer weg.. Maar goed! Ik heb jullie weer een beetje op de hoogte gesteld! En nu zijn jullie aan de beurt lieve schatten!!
he jeetje Mus wat moet dat schrikken zijn geweest!! Maf zeg! Is je bloeddruk wel goed? Hyperventilatie, nou ja, raar hoor! Nooit van gehoord dat je dat kunt krijgen tijdens je zwangerschap, wat een gedoe. Maar lees ik nu tussen de regels door dat je je kindje al voelt bewegen?? Wat goed! En probeer nou maar te genieten, er zit gewon een klein wondertje in je buik en over minder dan vijf maanden ligt die gewoon in je armen! Hier gaat alles prima hoor, voel me goed. Afgelopen donderdag heb ik een echo gehad om te kijken hoe groot mijn eicel was. Bleek al op springen te staan. Hoewel dit dan mijn kortste cyclus ooit gaat worden had ik het al een beetje verwacht vanwege omliggende eisprong-symptomen. Gelukkig hadden we de avond ervoor gevreeen dus kon er meteen een samenlevingstest worden gedaan. Baarmoederslijm zag er goed uit. Alleen na vijf minuten speuren nog geen zaadje te vinden. Hmmmm. Research op internet laat zien dat dit niet hoeft te betekenen dat er niet ergens anders in mijn buik (hopelijk in mijn eileiders bijvoorbeeld) evengoed een vrolijk groepje frisse jongens kan rondzwemmen. Aanstaande vrijdag kan ik bloed laten prikken op progesteron. Later die dag (om 11.15) heb ik een afspraak met de gynaecoloog. Eigenlijk was die afspraak afgezegd maar per ongeluk is hij bij het ziekenhuis in de agenda blijven staan, ik kreeg namelijk een herinnering. Als het goed is is tussen 8.00 en 11.00 uit te zoeken wat de waarde is en kan die afspraak dus alsnog door gaan. Ik hoop het, scheelt weer een maand afwachten. Zo, een heel verhaal. Ik voel me goed, ben blij dat het ziekenhuis er mee bezig is. Wie weet kunnen ze ons helpen om onze wens te vervullen. Ben je weer helemaal op de hoogte! Spriet hoe gaat het bij jou? kus ster *
Afwachten weer Daph. Wat doet je temperatuur of ben je daar weer mee gestopt? Succes!! Ik ben hier weer bang een ongesteldheid te mogen begroeten de komende dagen. Temperatuur is weer gedaald en eerste hoofdpijn en krampjes komen weer om de hoek, evenals dikke enkels. Zucht.
Daph dat moet het zijn geweest! Je krijgt gewoon een heel bescheiden kindje dat niet iemands dag wil afpakken! Of juist een heel brutaal exemplaar, dat de dag helemaal alleen voor zichzelf wil... Hmm Hoe dan ook: deze maand gaat het gewoon gebeuren! Kun je meteen bij de nieuwjaarsborrel je verlof even regelen. Wel zo makkelijk.
ik heb juist deze maand wel een probleempje, als het deze maand zou lukken dan zou het bijna op dezelfde dag zijn als mijn dochtertje jarig is..... op zich niet zo'n groot probleem ik zou harstikke blij zijn als ik zwanger zou raken, moet ook niet TE moeilijk gaan doen vind ik. maaaaaar mijn man wilt deze maand waarschijnlijk niet omdat de kans dan is dat de kinderen bijna tegelijk jarig zijn
Marja en Liane: succes weer deze maand! En Liane: iedere maand is prachtig toch! En als er een maand tussen de verjaardagen zit is dat ook al weinig in principe. Onhandig dat je man zo aan het meerekenen is! Hier is ook weer de ongesteldheid doorgebroken. Voor mus, spriet en daphne: ben gister bij de gynaecoloog geweest en nadat mijn eileiders zijn onderzocht wil hij me gaan behandelen. IUI, dus het in de baarmoeder inspuiten van bewerkt sperma. Ondersteund met hormonen. Eerst moet ik nog kiezen of ik een baarmoederfoto wil of een kijkoperatie. Lastige keuze hoor! Zie ook deze link http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/180480-kiezen-hsg-kijkoperatie.html