jaa best wel onhandig dat mijn man ook wel bezig is met die datums hahaha! maar als ik deze maand zwanger zal worden dan ben ik uitgerekend op 20 september en mijn dochtertje is 27 jarig. dus dat wilt mijn man niet, dus wilt een maandje overslaan maar ik twijfel nog! het komt wel vaker voor dat de kinderen heeeeeel erg dicht bij elkaar jarig zijn en dan is het ook nooit een probleem, maarja me man he
mij maakt het ook echt niet uit! het is een wonder en blijft een wonder dus ik vind dat er niet zo moeilijk gedaan hoeft te worden bij ons, over de datums, maarja nu mijn man nog, ik denk dat we deze ronde gewoon gaan proberen hoor (ik hoop het in iedergeval!)
Samenlevingstest negatief betekent dat ze bij het zoeken naar zaad in mijn baarmoederslijm de pogingen hebben moeten staken: er zwom niets in de rondte daar. Geen reden tot wanhopen (ze kunnen ook gewoon ergens anders hebben gezeten), maar ook niet niet de uitslag waar we op wachtten. Gyn heeft geen duidelijke voorkeur uitgesproken. Kijkoperatie is wat uitvoeriger maar heeft ook duidelijk meer impact. Bij een kijkoperatie kunnen ze bijvoorbeeld ook meteen verklevingen verhelpen of ontstekingen. Bij mij zijn daar geen aanwijzingen voor dus lijkt dat niet nodig. Nadeel van de HSG is dat het pijnlijk kan zijn en dat daarna alsnog een kijkoperatie nodig is. Maar andersom kan ook: eerste een operatie, daarna alsnog een HSG. Lastig he.
Ben hier sinds gister weer eens niet weg te slaan op zw.p. Wordt een beetje moe van mezelf. Kreeg ik vanmorgen ook nog eens een brief van de huisarts: of ik een afspraak wil maken om de uitslag van het uitstrijkje te bespreken: was niet helemaal goed?? Uitstrijkje heb ik alleen al drie maanden geleden laten maken en is al lang besproken met de gynaecoloog: pap1, niets aan de hand! Zo vreemd. Ben er eigenlijk van overtuigd dat het een administratieve fout is, maar wel een hele slordige! Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben maandag. Ben toch echt niet van plan om klakkeloos een afspraak te maken voor het spreekuur, lijkt me zo onwaarschijnlijk dat het klopt. Maar toch, een klein stemmetje in mijn achterhoofd maakt me wel erg onrustig hierdoor. Kon er ook nog wel even bij, samen met de keuze HSG/kijkoperatie. Sjongejonge.
dankje daphne. Weet nog niets. De huisarts is tot na de kerst gesloten. Lekker dan. De vervangend huisarts kon niet zien wat de reden was van de brief, behalve dat hij was verstuurd. Leek de assistente ook onwaarschijnlijk dat er twee keer naar één het hetzelfde uitstrijkje was gekeken. Wilde overduidelijk haar collega niet afvallen maar het lijkt toch wel om een fout te gaan. Klungels. Volgende week nog maar een keer bellen. Ik denk nog steeds de HSG. Zo'n hele operatie lijkt me echt niet nodig. Kan altijd nog wel als het nodig is. Een flinke voorraad pijnstillers in mijn systeem en we gaan er gewoon voor. (= neplach). Maar nee hoor, op zich ben ik blij dat er wat gaat gebeuren. En wie weet is die HSG net wat mijn lichaam nodig heeft om fris en fruitig het volgende eitje te laten bevruchten. Ik zeg: zwanger in februari! (duimduimduimduimduimduim)
Daphne, is het niet eens tijd voor een cyclusbanner? Kan het voor geen meter bijhouden nou he met je! :x (standje) Volgens mij lopen we deze maand een beetje gelijk of niet?
oh jee daphne, of ik dit nou allemaal op mijn geweten wil hebben? Hmmm Maar het is niet zo dat je er anders helemaal niet aan denkt toch? In ieder geval: mooie banner! En we lopen inderdaad redelijk gelijk deze maand! Tja Liane, waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar irritatant is het wel! Heb jij slechte ervaringen?
Hallo meiden! Ik heb me ook maar eens hier aangemeld op het forum. Gisteren voor het eerst de rode zee mogen ontvangen na het stoppen met de pil. Dat was al na 31 dagen gelukkig.. had al verhalen gelezen dat het soms wel maanden kan duren . Nu dus maar even afwachten tot het voorbij is en dan kunnen we eens gaan klussen. Vind het nu alleen moeilijk om de eisprong te bepalen omdat ik met de pil natuurlijk altijd netjes een cyclus van 28 dagen had en nu dus ineens een van 31.. ach ja, we zien het wel . Heb de banner in ieder geval op 31 dagen ingesteld. Wens jullie bij deze alvast ook hele fijne kerstdagen!
Hoi meiden, Voor mij (ons) ook hoor... Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!! Begin januari zijn mijn vruchtbare dagen weer, en dan weer die onzekere tijd die we tegemoet gaan. Succes allemaal! Liefs D.
Jij ook heel veel succes, Eclipse. Hopelijk worden we snel blij gemaakt met een kleintje! 2010 gaat ons jaar worden. Liefs D.
Hoi dames, Ik meld me hier ook! We zitten in ronde twee voor ons tweede kindje. Cyclus van 26 dagen ongeveer en dus gaan we eind deze week weer aan de klus. Spannend. Succes allemaal en 2010 wordt ons jaar! Eclipse het komt vast goed met je cyclus. Ik had hetzelfde, eerste cyclus 31 dagen, toen al gauw rond de 28 dagen dus! Let ook op je verandering in afscheiding. Charlie
Dat hoop ik ook voor ons Doritoo . Welkom erbij Charlie en jij ook veel succes gewenst! Ik hoop dat mijn cyclus dan ook zo regelmatig wordt. Bedankt voor je tip!
Ik ben ook net weer ongi af en weer keurig op tijd geworden. Du ook voor ons weer nieuwe kansen en hopen dat we het mogen ontvangen. Een kleintje is zo welkom bij ons! Succes allemaal Gr Sun
ik sluit mij ook bij deze groep aan. Ik ben vorige maand 7 dagen overtijd geweest. negative testen. temp is nog steeds 37.1 dat is wel erg hoog. Toen ik ongesteld werd is het ook niet lager geworden normaal dan 36.3 Nu ben ik 5 dagen ongesteld geweest en ik hoop morgen weer verder te kunnen. Ik hoop dat 2010 ons jaar gaat zijn. Helaas ben ik no verkouden dus ik ben bang dat het niets gaat worden deze maand
Daph hoe is het nou? Je zal nu toch niet lang meer hoeven te wachten? Heb er een goed gevoel over bij jou! Hoop dat het klopt Over kloppen gesproken : hier klopt de ongesteldheid weer aan de deur. Dit keer wachtte ik er op, als het morgen echt doorbreekt kan ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor de HSG. Wil dat zo snel mogelijk achter de rug hebben zodat we echt aan de slag kunnen. 'Hoop' dus dat morgen mijn ongesteldheid echt doorbreekt en dat we dan de 19e nog terecht kunnen in het z'huis. Het kan namelijk alleen op dinsdagen en moet minimaal zeven dagen na start cyclus, maar bovendien ook voor de eisprong. Omdat mijn eisprong ook wel eens binnen de twee weken is moet het allemaal net passen. Ingewikkeld he? Ik duik mijn bedje in, morgen gaat de wekker weer om zes uur! Bah.
Hoi meiden ik sluit me gezellig aan! ik zit in de 4e ronde voor 1e kinderwens zoals je zien aan me cyclusbanner tijd voor nwe kans! dat 2010 ons jaar mag worden voor de zwanger en kinderwensers! liefs regenboogje