Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    JOEPIE, gezellig weer met zijn allen bij elkaar!! :D

Aha, dus die luiers zijn niet om in te poepen en piesen maar voor allerhande andere vochtopvangmomenten. Kijk, leerzaam. Stuk of 30? Haha, zou knap zijn als jij nog voor verrassingen komt te staan!

Trommeltjes bij de zwangerschapgym? Nou wil ik alles ook weten ook he: djembee-clubje vermomd als pufgroep?

Week 14 al de meubeltjes! Haha, dat is waar ook, jij was er al heel snel mee bezig! Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik vanmiddag ook in de aanstaande babykamer glimlachend om me heen stond te kijken wat daar allemaal voor leuks mee kan gebeuren... hihi

Daphne we houden je aan april he? Dat zul je begrijpen!

2. Pimpernelleke

3 feb 2010
    9
    0
    0
    @ COtje,

Ik was in augustus gestopt met mn pil, had ook lang een regelmatige cyclus van 28 dagen, pas in februari in t daaropvolgende jaar was mijn cyclus op zijn plooi
    (dat gevoel had ik toch :))
    dus t kan wel ff duren...

Veel succes in ieder geval!

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    @ster, nee die banaming is niet helemaal correct ze kunnen het beter hydrofiele doeken noemen, net zoals de washandjes ervan (handig om mee in te zepen enzo) gewoon hydrofiele washandjes heten.

Denk ook wel dat het er genoeg zijn maar ik mag graag wat op voorraad hebben helemaal als het een handig iets is.
    En als je een spugertje hebt ben je er zo doorheen.

Wij hebben ook rond die tijd het kamertje gehaald volgens mij was via mp en precies het kamertje wat wij wilden hebben.

Het is heerlijk zo weg te dromen bij het kamertje en het is ook leuk dat je straks al die ideeën uit kunt voeren, zo is het precies geworden zoals ik het in mijn hoofd had.
    Moet alleen nog eens even naar de ikea voor gordijntjes maar daar heb ik nu geen puf meer voor (kan niet zolang in de auto zitten) maar als de beeb er is gaan we die halen.
    Heb nu een verduisterd rolgordijn met de sterrenhemel dus de gordijntjes komen er voor de sier.

@mus, ja eerst die plopjes en dan schoppen en nu idd draaien... ik heb soms letterlijk het gevoel uit elkaar gedrukt te worden dan zet de beeb zich ff af dus dan voel ik bij de rechterzijkant de voetjes eruit steken en links het kontje pff soms vraag ik mij echt af hoe de organen eruit zien en of ze uberhaupt nog een functie hebben straks :D

Ik wil in het ziekenhuis bevallen, heb ik al vanaf het begin en wil ik nog steeds graag, denk dat ik me dan beter over kan geven als dat ik thuis ben.

Ik doe niet mee aan zwangerschapsgym had ik geen puf meer voor :p
    Nee ik zag dat niet zo zitten met tig van die zwangere mutsen.

Ook al last van dementie mus? begon bij mij rond de 32 weken, woordenschat gaat achteruit, vergeetachtig vind mezelf soms echt zo`n domme koe haha.

Vanavond gaan we bij de vk de bevalling bespreken, ben benieuwd nu word het wel een beetje echt :$;)

4. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Trotse moeder Daphne? Weer zo'n mijlpaal, plassen op het potje, goed zeg! Snel ook al, pas net twee, of is dat normaal? Niet toch?

Haha trouwens, mooie opsomming van babydingen waar je geen weet van hebt! Ondertussen met steeds meer babies in de omgeving begint het een en ander bekend te klinken, maar toch, nog een hoop te leren!

Spriet ik heb net de compleet mama met visolie van davitamon gekocht, goede tip van je! Nog maar eens nadenken wat ik nu met die oude pillen ga doen... Die had ik al een hele tijd geleden gekocht voor je weet maar nooit, dan was ik meteen klaar voor de strijd!

Trouwens wel grappig, steeds vaker koop ik dingetjes in de winkel waardoor de kasieres wel weten hoe laat het is terwijl verder nog niemand weet van mijn zwangerschap. Toen ik positief had getest heb ik meteen in de boekhandel een boek gekocht met prachige foto's van de baby in de buik, in combinatie met het boekje 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' , om aan mijn vriend te geven 's avonds. Overduidelijke combinatie. Nu net heb ik die multivitaminen gekocht, in combinatie met buikcreme van zwitsal. Hihi. Spaart u ook babyzegels? Werd ook meteen even lekker hard uitgelegd wat dat inhield, dus de rest van de rij ook meteen op de hoogte. Geinig hoor. Wel opletten dat er geen bekenden in de buurt zijn dus! En ook in mijn huis de aanwezige hints (brief verloskundige, die boeken, vitaminen en buikcreme) goed verstoppen voor logees! Wat een klus zeg, dit geheim houden!

Vanavond ook weer een vriendenavond, samen eten (geen rood vlees, geen gerookte zalm, geen toastje filet american) en daarna stappen (geen drank, geen rook inademen). Pfffffffffffff. Tis ook echt te dichtbij om met de auto te gaan... Ohja, en tegelijkertijd ook nog eens doodmoe de hele tijd. Ben bang dat ik om tien uur knock-out lig! Nu nog maar even snel een middagdutje doen voor ik weg moet.

Nog even voor de duidelijkheid: dit zijn ab-so-luut geen klachten! Meer grappig dat het zo ingewikkeld is, nooit over nagedacht!

5. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    jongensjongens wat ben ik MOE! Kan niet eens meer fatsoenlijk een hele dag werken: vandaag dus maar om drie uur naar huis gegaan en direct als een blok in slaap gevallen! En dat nadat ik de afgelopen nachten niet korter dan minimaal tien uur heb geslapen.... niet normaal meer toch? Alles voor deze kleine spruit, maar geheimhouden is wel ernstig lastig zo!

Vandaag weer een ietsiepietsie bruinverlies. Spannend blijft dat toch. Was ook rond deze dagen dat ik opnieuw ongesteld zou worden mocht ik niet zwanger zijn geraakt (dag 50 en cyclus was zo'n dag of 25/26).

Zal blij zijn als ik volgende week mijn eerste echo heb gehad en heb gezien of alles goed zit!

Knuf aan jullie allemaal! ♥

6. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Daph... hoe ver zit je??? Ben even nieuwsgierig!!!

7. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    WAAAAAAHHHHHH DAPH WAT ZIE IK NOU: ben je ZWANGER?!?!?!?!

GEFELICITEERD!!!!! Vertelvertelvertel!

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ik zit ook weer in de volgende ronde.. we gaan er weer voor!!
    succes allemaal!!

9. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    WAT GOED!!! Daph, maak je geen zorgen, Musser had in het begin ook twee grote stolsels bij het afvegen en bij mij zit er echt geen ballon in mijn buik hoor.. Khebt zelf gezien, tis een baby!!! Van harte gefeliciteerd meid!! Zo top!! Allemaal gewoon zwanger! Wanneer is onze eerste meeting??

Oh ja.. voor de meiden in een nieuwe ronde om zwanger te worden: dit topic schijnt goed te werken :)

10. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    En dat ze zwanger is verteld ze ook nu pas he, bedenk ik me net.. Jeetje!!

11. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Wat blijft dat spannend voor je Daph, maar klinkt zeker dat het de goede kant op is gegaan! Heb je nog een nieuwe test gedaan (kijken of het streepje donkerder wordt)?

Lief die Estelle, voelt wel aan dat ze haar moeder even een beetje extra moet steunen! Schattig!

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Daph.. ook ik heb het gehad, met twee mega grote stolsels! Het was wel 1 keertje maar, 's ochtends, toen ik net mijn ogen los had en even een plasje zat te doen. Ik moest tien keer kijken of ik die kleur wel goed zag. De schrik kwam pas veel later. Heb er wel nog foto's toen van gemaakt..zo helder was ik dan nog wel. Maar de schrik die later komt.. pfff.. bah hoor! Maar zo te horen gaat ie helemaal goed met jou!! Spriet heeft het inderdaad ook gehad ja.. ik herinner het me nu weer.. Maar zo leuk, we zijn allemaal zwanger!! *HOERA!!*

13. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ja klopt ja! Ze lijken aardig hetzelfde! Hij is leuk he? Ik zocht er ook toen eentje die bij mijn naam past: Mus :)
    Hoe gaat ie Daph? Heb je je intake al gepland en je eerste echo??? Geen stolseltjes meer ontdekt enzo??

14. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Kort berichtje van mij. Goed om te lezen dat alles nog steeds goed lijkt te gaan Daph! Hier ook alles nog prima in orde. Over anderhalve week nieuwe echo, met 13 weken. Toch nog weer even spannend.

En terwijl ik in week 9 nog dacht dat de vermoeidheid wel minder begon te worden heb ik echt te vroeg gejuigd want ben weer doodmoe en regelmatig fijn misselijk en enorm duf. Hmpf. Begin ook echt heel onaardig te doen op mijn werk bij vlagen, ben dan zo moe, echt geen energie om mijn geduld te bewaren. Slecht.

Ondanks mijn vermoeidheid ernstig drukdrukdruk met cursussen en afspraken. Weinig tijd voor zp dus. Saai!

15. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Daph..*voorzichtig vraag ik het* maar hoe gaat ie met je meis?? ik zie je banner niet meer??

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    ah meis..wat vreselijk rot om te horen! Een dikke knuffel voor jou.. :( Had je ook nog een foto van het vruchtje gemaakt of zat het beeld nog zo in je geheugen gegrift dat je het weer voor je zag? Ik weet nog, toen ik met 7 weken een bloeding kreeg, wel een foto heb gemaakt. Ik heb er zo vaak naar zitten kijken..
    Maar wat vreselijk.. gelukkig hebben jullie Estelle om je toch mee te kunnen troosten.. Je hebt gelijk, zo besef je je des te meer wat voor wonder het is! Kop op meid!

17. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    ....

weet niet zo goed wat ik moet zeggen. bah zeg daphne, wat vreselijk!

Raar moet dat zijn. Zo weer van je wolk afgebeukt. Heel veel sterkte lieverd.

*SMAKKK*

18. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Gut.. late reactie weer, maar ik snap helemaal wat je bedoelde hierboven! En ook heel sterk van je eigenlijk! Hoe gaat ie nu met je? Hoeveel dagen werk jij eigenlijk "naast Estelle" zeg maar..

19. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Daph!! Ik voel me helemaal prima hoor (reactie op je voorgaande berichie..) ik ben bevallen!! Van een heeeel mooie zoon! :-D Hij is inmiddels alweer 11 daagjes oud. En even kort over mijn bevalling: die was snel!!! In 6 uurtjes tijd ben ik van wakker worden naar een paar krampjes, naar een moeiteloze 10 cm ontsluiting en ook nog naar de geboorte gegaan.. Al met al is het me reuze meegevallen! Ben zo gelukkig!!

20. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Super zeg mussie! Ook hier nog even: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Daph hoe is het met jou?

En Spriet: met jullie?

Hier gaat alles prima! Volgens de verloskundige keurig 'volgens het boekje', dus wat kan ik anders dan daar heel tevreden over zijn? Dat ben ik dus ook :)

knuf

Deel Deze Pagina