hallo, nou de zijn er na 12 dagen overtijd te zijn, ben niet teleurgesteld want had de hoop al opgegeven en had me erbij neergelegd dat het niet zo was, ben wel blij dat ik nu weet wat het nou is, nu kunnen we weer volop klussen!
hopelijk snel positief ovulatietestje,volgens mij heeft men ei geen zin om te springen deze maand grrrr... groetjes
Mmmm, als ik mijn 38 dagen cyclus aanhoud (waar ik eigenlijk niet van op aan kan) heb ik over 6 dagen mijn eisprong...... Heb sinds vanochtend last van steken in mij lies (de door jullie zo geprezen eisprong-steken). Had deze vorige maand niet, zou dit dan betekenen dat ik nu mijn eisprong heb? Moet ook ontzettend veel plassen (geen blaasontsteking, heb daar net een maand geleden een kuur voor afgerond) en ook veel naar de wc om een grote boodschap te doen.....weet niet wat me overkomt......Heb mijn lief maar even lief aangekeken......... We wachten af....spannend!
Hoi, Ik heb een vraagje. Ben nu 39 dagen verder en sinds vandaag heb ik wat last van licht bloedverlies. Wanneer mag je nou gaan tellen voor de eisprong? Toch pas als het echt gaat doorzetten toch? Succes iedereen!
Na een veeeeeel te lange cyclus (45 dagen) ben ik vorige week eindelijk ongi geworden. Vandaag zijn de rode duiveltjes weer vertrokken en dus ook voor ons een nieuwe ronde! Ik denk er over om het lot dit keer een beetje te helpen door ovu-testen te doen. Is dan wel voor het eerst dus ik ben benieuwd hoe dat dan in zn werking gaat enzo. Nou meiden, veel klusplezier Knuf Cyn
Als het deze ronde niet raak is ga ik ze ook bestellen maar hoop dat dat niet nodig is. Jij ook veel klusplezier
Had vandaag last van doorzichtig slijm wat ik kon uitrekken gaat niet lang meer duren dat ie springt denk ik...
Nou het gaat volgens mij niet echt doorbreken... normaal toen ik nog aan de pil was, was ik het echt heeeel erg. Maar nu is het maar een beetje... dag drie van het bloedverlies en bijna niets. Ben wel echt ong. dat wel... moeilijk.... begin gewoon maar alvast met tellen... of het wordt veel klussen....
Ja mijn menstruatie werd ook minder na de pil... heb meestal maar 1 dag redelijk wat en verder bijna niet...
Ik zit even na te denken, mijn eisprong komt pas over 2 dagen volgens mijn banner.. maar hoe werd je slijm dan ook alweer? Wit en doorzichtig? Want die kant gaat het al aardig op moet ik zeggen. Niet teveel op mijn banner afgaan dus
Je slijm wordt doorzichtig. Belangrijkste kenmerk is dat je er draden van kunt trekken. Bij mij was er twee dagen voor mijn positieve ovu test een klein beetje rekbaar slijm, het was net lijm. Ben erg blij met de ovulatie testen. Deze maand voor het eerst echt gebruikt en nu op dag 17 een super positieve test. Gisteravond ook al, dus gelijk aan de klus gegaan, hihi. Liefs
Ieeeeeh! Ik heb net de ovutest op sensitest.nl besteld SPANNEND! Nu maar hopen dat lief en ik een beetje gelijke diensten hebben soms is het bij ons lastig klussen omdat we beide in de vol continu zitten. Nou ja...moeten we er maar creatief mee om gaan en genoegen nemen met wat minder slaap
Ja het is superleuk! Heb vandaag alweer allemaal woezel & pip spulletjes gekocht voor onszelf, terwijl er nog niets op komst is .. maar kan het niet laten! Haha.. Gelukkig is vriendlief ook zo "gek", hij vindt het ook zoo leuk en kan ook niet wachten tot er iets groeit :-D Maar wat duurt een maand lang als je gewoon wil weten of er al iets loos is.. Je kunt jezelf wel zwanger denken :-D (al die tijd die je er aan spendeert) We vonden het trouwens wel ontzettend eng om te stoppen met de pil.. als je erbij nadenkt wat het allemaal zal gaan kosten, kan alles wel twintigduizend keer narekenen, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van ervoor gaan en gewoon zien hoe je uit komt met geld. Toch? En hoe zit het bij jullie?
Nou wij zien wel hoe het loopt! Ik probeer in ieder geval zo ontspannen mogelijk te blijven....maar dat is wel lastig! Morgen krijg ik ovu-testen van sensitest binnen! Dus ik hoop dat we aan de hand daarvan deze maand wel raak schieten. Wat geld betreft....dat komt wel goed joh. Je uitgavenpatroon veranderd gewoon mee. Mijn broer was werkloos toen m'n schoonzusje zwanger was! En nu hebben ze een leuk huisje en heeft hij weer een leuke baan...het komt altijd goed. Ik zie in je banner dat jullie klusdagen nu zijn...have fun
Nou de klusdagen zijn min of meer weer voorbij.. zwanger? Hmm.. denk het niet, al heb ik best af en toe zoiets van..waar komt dat pijntje vandaan? Voel ik me anders dan normaal? Al met al geloof ik niet dat er iets gebeurd is hoor..maar goed.. we blijven hopen! :-D Iemand anders meer hoop/ beter nieuws?