mijn duivels kwamen de eerste keer na het stoppen met de pil pas na bijna 9 weken, als het goed is vandaag eisprong, was voor de pil regelmatig ongesteld. dus daar ga ik van uit, hard aan het werk zeg ik maar! vind het wel erg spannend en lijkt me niets om nu nog 2 weken te moeten wachten tot een test.. zucht. en weten jullie dat? ergens staat dat het beter is om om de dag te klussen?
Ik kan ook weer aan de klus. Ben gisteravond begonnen en heb tegen mijn vriend gezegd dat we vanaf nu tot mijn ei elke dag ff gaan klussen Vorige maand niet elke dag geklust en niet zwanger. Dus nu elke dag klussen en mss helpt het Tevens ook wat ovutesten in huis gehaald. Heb 2 verschillende cyclussen gehad, dus wil mn ei niet mislopen haha Meiden, jullie ook suc6 deze ronde
dag lieve meiden, wat ben ik blij dat ik hier zoveel reacties zie van iedereen die in hetzelfde 'schuitje' zit, wat een spanning! Jaren aan de pil geweest, jaren bezig geweest met uitstellen en plannen, eerst studeren, goeie baan, huis kopen... en dan afwachten en hopen dat je inderdaad kindjes kunt krijgen samen! Voel sinds het stoppen met de pil allerlei verschillende nieuwe symptomen die kennelijk bij een normale cyclus horen. Of toch niet? Op dit moment is het meest opvallende symptoom een zeurderige pijn in mijn onderbuik. En ohja, dat de poes steeds gezellig bij me op schoot ligt... Ik hou dit forum in de gaten, aantal meiden met ongeveer zelfde NOD... Veel succes iedereen
Hey Ster, Wij hebben dezelfde NOD. Spannend he? Wordt er wel een beetje simpel van, van dat wachten hihi. Liefs
Veel te spannend! Ga ook maar weer eens weg achter die computer, anders kan ik al helemaal aan niets anders meer denken....
Haha, dat is ook een optie. Ga zo even een spelletje op de pc spelen. Heb een lekker relax dagje vandaag. Helemaal alleen thuis en geen verplichtingen, heerlijk. Succes met wachten meis. Liefs
Nou in tegenstelling tot anders heb ik nu vanaf de eisprong enorm last van mijn borsten zelfs zo dat als ik op mijn buik lig het pijn doet. en vandaag moest ik bijna janken omdat iemand anders iets emotioneels aan mij vertelde, en ik ben niet zo van het emotionele en huilen en vanavond tijdens een film moest ik ook janken. en ik ben heel erg knuffelig iets wat normaal ook niet zo is. Ik heb zelf enorm het gevoel zwanger te zijn het is gewoon een apart gevoel, maar ik hou even een slag om de arm want anders is het zo`n teleurstelling... moet ook nog even erbij zeggen dat ik best wel moe ben na een dag werken de laatste paar dagen en heb wat aparte steken gehad... En ik herinner met nog iets, de afgelopen paar dagen moet ik vaak boeren na het eten en soms ook met zuur omhoog terwijl ik dit nooit heb. een aantal dingen herken ik van mijn vorige zwangerschap die in een MA is geeïndigd dus vandaar ook het gevoel van zwanger zijn. al met al erg spannend en jij dan mus al symptomen? En de rest?
ik ben al volop bezig ........ik hoop zo dat ik zwanger ben zucht..... vandaag is me schoonzusje bevallen zo leuk die baby ik word er alleen maar ongeduldig van me man ook
Klopt je banner? dan zou ik maar niet op zf zitten maar het bed inkruipen Ja erg he als je dan zo`n babytje ziet dan wil ik het ook zo graag...
ja me banner klopt hahaha ik kruip al 4 dagen in bed manlief is er nu niet en ik krijg bezoek die blijven slapen maar dat houd me niet tegen want vanavond ga ik gewoon aan de slag maar dan wel erg stilletjes en hoelang moet ik nou klussen na je eiersprng?
Nou ja wij klussen gewoon daarna wanneer er zin is, hebzelf het gevoel dat het niet veel meer uit maakt maar het is ook wel leuk toch... Komt bij dat ik nooit precies weet wanneer mijn eisprong is soms voel ik het soms niet dus dan doen we het gewoon tot een aantal dagen erna...
Ah Sjanienu..das balen! Maar ik denk dat de ook bij mij nog wel komen hoor..start jij alvast het volgende toic We gaan gewoon door en komen er best! @ Spriet: nou ik dacht eerst ook van alles te voelen.. ook maagzuur, (nooit last van en nu wel), buiksteken: dacht dat het al iets van bandenpijn kon zijn.. (maar come to think of it: zal mijn eisprong wel zijn geweest ofzo.. vage gevallen die cyclussen.. En nu voel ik me... mja..normaal!? Niks gevoelig, niks geen pijntjes meer, bijna geen maagzuur..nee, dit wordt weer een maandje opnieuw!
Nou hier word het steeds erger het is echt spannend zelfs mijn vriend maakte al opmerkingen over dat ik anders was enzo... Ga donderdag testen en de rest wanneer gaan jullie testen?
ik wachten tot wanneer het nod is kost zoveel die testen als het aan mij ligt test ik nu maar dat is zonde