Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou dat zou super zijn Spriet! Ik denk dat ik volgende week wel ergens test, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.. Maar ik voel me gewoon niet anders. Niks gevoelig, niks geen pijntjes..he gatsie haha! Maar ben heeeel benieuwd voor jou Spriet! Spannend!

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou het is niet te geloven vanochtend bloedverlies en totaal geen ongesteldheids gevoel van te voren, normaal heb ik altijd wel dag van te voren lichte buikpijn...

Naja we gaan weer voor de volgende ronde, mijn duimen draaien voor jullie...

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    @ Mus, spannend voor jou! Over 3 dagen je NOD. Heb je er een goed gevoel over? Geen symptomen zegt helemaal niks hoor! Ik had de 1e keer nergens last van, tóch zwanger. (helaas mk)
    Afgelopen keer alle kwaaltjes wat er maar bestaan en niet zwanger. Ik duim voor je!

@ Spriet, balen joh dat je toch ongi bent geworden.
    Weet hoe je je voelt. Nou op naar de volgende ronde!

Liefs Jeanine

4. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Nog een paar dagen en we kunnen weer aan de klus! Allemaal SUCCES!

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    @ spriet B.A.L.E.N. van de duivels! ik ben vorige week ook ongesteld geworden en heb nergens last van gehad. 2 dagen lichte menstruatie gehad en daarna 1 dag mega bloedverlies gehad. nieuwe ronde nieuwe kansen!

6. Djuke

Djuke Bekend lid

Mag ik eventjes brutaal zijn, als groentje hier op het forum? 8)
    Zullen we weer een nieuwe ronde starten?

Ik ben nu ongi en kan niet wachten tot de ovu-testen weer uit de kast mogen. Nieuwe ronden nieuwe kansen en kom maar op met die zwemmers! 8)

7. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    @ bright: hoe is het met jou? Heb jij er nog een beetje vertrouwen in? Ik mag er niet op hopen van mezelf, maar ik hoop het zo...!

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou.. volgens mij komen ze duuvelkes eraan hoor! Heb een zwak begin ervan vandaag gezien.. morgen zullen ze er wel zijn :( Vriendlief het slechte nieuws al verteld, die gaat weer eitjes koken ;) haha.. Tegenvaller, al verwacht je het toch al een beetje... maar kop op meiden, weekje wachten en daarna weer een nieuwe kans.. toch?

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier nog niks te bekennen van aankomende ongesteldheid.....Zou het dan? Maar ja, laten we niet te hoopvol zijn......Nog ff wachten en dan maar eens testen (mits de duivels nog niet gekomen zijn!)

Spannend! Succes allemaal!

10. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    dinsdagochtend mag ik van mezelf testen... nog een week dus! pffffffffff

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hier is de ongi weer voorbij!
    Dus wij kunnen er weer tegenaan...
    Af en toe is het alleen wel moeilijk om positief te blijven :(
    Wil ook zo graag...

12. Djuke

Djuke Bekend lid

Hier is de ongi bijna voorbij dus nog eventjes geduld.
    Gebruik jij ook ovu-testen? Ik heb de afgelopen keren die van Clearblue gebruikt. Werkt wel fijn maar :confused: wat zijn die dingen duur!

En ja, ik vind het ook heel moeilijk om positief te blijven. We zijn een jaar bezig. Had, heel naief, nooit verwacht dat het zo lang zou duren. :(

13. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Wat fijn Tessa8..en ook al is het nog steeds elke keer niet raak geweest, kop op! Het gebeurt best wel hoor! ! Positief blijven!
    Aan de andere kant trouwens.. ik weet ook weer precies waarom ik (toen ik de pil nog slikte) de pil constant door slikte.. wat een gedoe elke keer dat ongesteld zijn. Het is nu nog steeds niet zo ver, maar het is nog steeds onderweg.. kan nu al niet wachten tot het weer voorbij is! :-D

14. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    hey meiden

hier is ongi vandaag ook weer voorbij :) dus ook voor mij weer een nieuwe ronde, dus we gaan er weer voor!
    Succes allemaal deze ronde ;)

15. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Pff.. alweer een paar dagen onderweg naar wat nieuwe kansen.. effe mijn banner aanpassen! :-D

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier ook weer een nieuwe ronde en di op naar de ovu testen

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    nou hier bijna de eisprong...

Hoe is het met jullie?

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    helaas weer de rode loper op bezoek op naar de nieuwe ronde!

kan iemand me helpen want hoe moet ik mijn cyclus berekenen>? vanaf de laatste dag van mijn menstruatie tot wanneer ik weer ongesteld word?
    ik ben vorig maand de 24ste ongie geworden en deze maand de 23ste?

groetjes

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    niemand?

klinkt misschien dom maar had het voorheen nooit bijgehouden en ik wilhet dit keer goed doen

20. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    @ Sjan, je cyclus begint op de eerste dag van je ongesteldheid (wanneer je echt rood bloed hebt gehad) en eindigt op de dag voor je nieuwe ongesteldheid.

Hier zijn we alweer wat dagen onderweg naar een nieuwe ei-sprong, heb vandaag fijn een thermometertje gekocht en Clearblue ovutesten! Iemand enig idee wat het beste tijdstip is om te temperaturen en te testen met ovu? Ga dit voor het eerst proberen! Baat het niet dan schaadt het niet ;)

Deel Deze Pagina