Hoera! Ongesteldheid voorbij, nieuwe ronde.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    dankje wel mus voor je antwoord ik heb nu de goeie banner ;)

2. evemarlin

evemarlin Lid

9 sep 2008
    55
    0
    0
    Sneek
    Hier ook weer tijd voor een nieuwe ronde!
    Ongi is voorbij!
    Hopen dat het deze maand wel lukt.

Succes iedereen!

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou weer op de wachtbank zitten er alweer nod`s aan te komen?

4. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Haha Spriet, wat erg he? Wachten wachten wachten :) Hier nog geen nod in aantocht, we zijn nog volop aan de klus voor een ei. Heb jij wel eens een ovutest gebruikt Spriet?

5. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    Eerst wachten op je ei, dan wachten op testen en dan weer wachten en wachten aaahhh. Ik HAAT wachten.
    Maar ja niks aan te doen.
    Kan me ook voorstellen dat je gek wordt als je een heleboel rondes moet wachten tot je zwanger bent.

6. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey meiden,

Ik doe ook mee voor de volgende ronde, nummer 12 alweer. Al is mn ongi nog niet voorbij ik doe graag mee. Ik heb gister ovu-testen besteld en ga eens kijken of het daarmee lukt. Moet nu ook wachten... wachten op het volgende ei!

Liefs

7. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    wat spannend allemaal seg. Ik wacht maar eventjes met die evo-testen, ik probeer het effe zo :d maar als ik achter 2 ronde's nog niet zwanger ben zal ik niet kunnen wachten denk ik om die testen te gebruiken! Heb toch zo weinig geduld ;)

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Zal ik ook eens wat positief nieuws posten in deze rubriek? Van alle posters in dit topic zijn de volgende meiden al zwanger geraakt:

Laan87
    Dovaca
    ccwomen
    Nina010
    Shay01
    Melissa 29

Van harte gefeliciteerd meiden! Geniet er maar van. Nu maar hopen dat de rest volgt ;)

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Die lijst moet langer! :D

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hier nog 1... ik ga pas naar ronde 4 dus daar mag ik niet over klagen.
    Ik zit nu op mijn 2e ongi dag...vorige ronde had ik er maar 4 dagen last van, hoop deze ronde ook...

Ook ik heb ovutesten besteld...nu de dipsticks van sensitest. Afgelopen ronde had ik de cassettes van sensitest en ovutesten van kruidvat....aan de laatste nooiit beginnen....4 dagen positief getest.

Nu maar duimen draaien....Iedereen heel veel suc6 met je ei vinden, klussen en zwanger worden :)

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Zo dat zijn er al heel wat die lijst moet langer, misschien ook wel leuk om een lijstje met nods erbij bij te houden?
    mijne is 11 december ronde 3

12. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nee nog nooit maar misschien als het deze ronde niet raak is wel
    gebruik jij ze wel?

Het is trouwens ook een beetje de gedacht van ik wil er niet altijd teveel mee bezig zijn, al is dat wel moeilijk haha.

13. Danna

Danna Lid

24 nov 2008
    74
    0
    0
    Mijn ongesteltheid is gek genoeg al over. heb 1dag wat bruin gehad en de dag ervoor en erna eigenlijk amper benoembaar bruin...

Dus voor mij wordt dit: Ronde 1!

14. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    JAAAAHHH jippie! mag ik me aansluiten!

Ongi is voorbij, het was de eerste keer zonder invloed van de pil na 31 dagen dus dat ziet er best goed uit.

Gisterenavond na t klussen moest ik van me vriend al met me benen tegen de muur omhoog zodat de zwemmertjes goed hun best konden doen :) natuurlijk gezegd dat het nog ietwat aan de vroege kant was omdat ze dan nog wel heeeeel lang moesten wachten op een eitje maar hij was van mening, Des te meer er dan op de loer lagen des te beter! :) :)
    (Deed trouwens vrolijk met me mee....zie je het voor je?)

Succes allemaal!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bijna.....bijnaaa klaar met de ongi!

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Gister voor het eerst een ovutest gedaan, nog niets te bekennen.. zo spannend! :-D Ook benieud of het werkt. Alleen lastig te bepalen wanneer je de test doet. Gister rond 18 uur de test gedaan, had toen al 4 uur niet geplast (zoals voorgeschreven). Maar vandaag rondom kwart over 5 nog geplast, dus nu moet ik rondom kwart over 9 plassen en testen. Helaas niet hetzelfde tijdstip. Nu kan ik het 's ochtends wel testen, maar pff... dan moet ik me altijd al zo haasten naar mijn werk, dat die tijd er echt niet is! Hm.. :-D

17. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    HIero!

Ook nieuwe kansen nieuwe zwangerschappen hahaha

We gaan er weer lekker tegenaan ;) en als ik mijn pendels moet geloven zal het deze maand raak zijn !

Op hoop van zegen!

succes allemaal in de nieuwe ronde!

:)

18. Danna

Danna Lid

24 nov 2008
    74
    0
    0
    Heel stom na het klussen ga ik ff half uurtje op me zij liggen haha vet stom alsof het dan blijft zitten :)

19. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    haha ik sta ook niet gelijk op hoor, heel veel mensen blijven wel even paar minuten liggen...

@hoop dat je snel je ei vind mus, hoe werkt het nu als ie dan positief is heb je dan binnen 24 uur je eisprong?

ben aan het aftellen naar de datum dat ik kan testen nog 11 dagen (ga de 13e zaterdags testen)

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik hoop ook dat mijn pendels uitkomen in iedergeval de pendels uit december hahahah

ik zit ook in me nieuwe ronden

kom op dames ik hoop dat julliegauw een posi test injullie handen hebben

Deel Deze Pagina